- Waardering
- 3.522
Dat kun je dan ook geen gym noemen. Mijn gym moet minimaal db tot 60 kg hebben.In mijn vorige gym hadden ze zelfs geen barbell of dumbbellNiet verwonderlijk dat ik nu thuis train
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kun je dan ook geen gym noemen. Mijn gym moet minimaal db tot 60 kg hebben.In mijn vorige gym hadden ze zelfs geen barbell of dumbbellNiet verwonderlijk dat ik nu thuis train
Dat kun je dan ook geen gym noemen. Mijn gym moet minimaal db tot 60 kg hebben.
Dat kun je dan ook geen gym noemen. Mijn gym moet minimaal db tot 60 kg hebben.
van onze internet-heroe deze gaat weer in het boekje....LoL s6 met trainen vandaag Dressed.
Bij mij gaan de dumbbells maar tot 45 kg echt verrot althans nog niet.
Maar over een maandje wel ben ik bang![]()

Heb ooit in een gym getraind met dumbbells tot 40kg. Nou kun je denken dat dit voldoende is maar na een paar jaar hard trainen heb je gewoon meer nodig. 60kg dumbbells wil zeggen dat ik me daar de komende tijd niet druk over hoef te maken.
Als je chest press doet en op een gegeven moment kan je makkelijk 40kg drukken dan heb ik graag daarna zwaardere gewichten. Waarom dan op 40 blijven hangen als je meer kunt pakken?Alsof je 60 kg db's nodig hebt om groot te worden.
Opnieuw: Er lopen in mijn gym grotere kerels dan jij rond en ook daar gaan de db's maar tot 40 kg.

Als je chest press doet en op een gegeven moment kan je makkelijk 40kg drukken dan heb ik graag daarna zwaardere
Gewoon met een arm doen waar ik er twee voor nodig heb. Bruut man. Hoeven jou niet te vragen of jij db tot 60kg nodig hebt![]()
Alsof je 60 kg db's nodig hebt om groot te worden.
Opnieuw: Er lopen in mijn gym grotere kerels dan jij rond en ook daar gaan de db's maar tot 40 kg.

lol om naar te kijken mc chick? Met welke oefening pak jij 60kg dumbbells.
Wat een opmerking :d van onze internet-heroe deze gaat weer in het boekje....