remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg

OT: sterke training

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch weer flink éh, Dressed!
En laat ze maar lullen hoor, echte mannnen hebben haar op hun schouders!
Alleen van die bodybuilding smoothies gruwelen daavan.
Of wacht es, scheer jij je schouders ook..?![]()

Bij mij nauwelijs hoor...Cocoshaar of mensen haar is nog wel wat verschil hé Hummie![]()

Bij mij nauwelijs hoor...
Ik wou dat ik van dat lekkere soepele zachte haar had als een kokosnoot!![]()

Zo makkelijk kom je er niet vanaf... ik wil cocosnoten zien!!!Helaas ik scheer al mijn haar af (hoofd, borst, buik en zelfs onder de oksels)
Bedankt mannen!
Na deze dag nog 5 dagen.

Dat had je al eens gemeld ja!Helaas ik scheer al mijn haar af (hoofd, borst, buik en zelfs onder de oksels)
Bedankt mannen!
Na deze dag nog 5 dagen.

Vraag liever om een foto van zijn schouders.Zo makkelijk kom je er niet vanaf... ik wil cocosnoten zien!!!![]()

Sterkste opa van Vlaanderen!ja opa!doe ff een fototje!!!
doe je gewoon ff een zwart blokkie voor je koppie!
ben best wel benieuwd!
Stel je voor dat d'n Dressed je toch verkeerd heeft begrepen, en je een foto van z;n scrotum voorschotelt!!!![]()
een scrotum zo groot als kokosnoten.. dacht dat die krompen maar ze groeien dus blijkbaar 
OMGVraag liever om een foto van zijn schouders.
Soms kan het vertalen van zo'n Nederlands verzoek naar het Vlaams voor heel ongemakkelijke situaties zorgen.
Stel je voor dat d'n Dressed je toch verkeerd heeft begrepen, en je een foto van z;n scrotum voorschotelt!!!![]()

Vraag liever om een foto van zijn schouders.
Soms kan het vertalen van zo'n Nederlands verzoek naar het Vlaams voor heel ongemakkelijke situaties zorgen.

Training van deze morgen:
Seated Military Press:
3 warm ups en:
5 x 5 met 95 kg.
Nog een setje of 3 side laterals met 20 kg voor wat herhalingen.