XXL Nutrition

Irish Heart Log

Ah ha, duidelijk ;)

Waarom zo vaak 1 rep?
Vind je dat leuk?

Mag ik je er aan helpen herinneren dat we hier in het bodybuilding hok zijn...:D

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zo vaak 1 rep?
Vind je dat leuk?

Mag ik je er aan helpen herinneren dat we hier in het bodybuilding hok zijn...:D

Ja ik vind 1 reppers wel leuk ja, en ja BB of PL er is ook zo'n vage grens he, zolang mijn massa en kracht omhoog gaan eet ik eigenlijk van 2 walletjes.
Ik wil sterker worden én massa bijkweken en dat lukt me nog steeds goed met deze methode, dus volhard ik in de boosheid:D

hey dressed welcome b(l)ack

ik wou je nog bedanken, dankzij jou logje zijn men schouders & traps sterk aan het verbeteren en groeien ze als ehm cocosnoten :p

hey dressed welcome b(l)ack

ik wou je nog bedanken, dankzij jou logje zijn men schouders & traps sterk aan het verbeteren en groeien ze als ehm cocosnoten :p

Thnx Tim, blij te horen dat je trainingen, goed gaan, enne het zijn toch wel je schouders en niet je scrotum dat groeit he?:D

leuk dat je er weer bent db - kan ik weer met grote ogen naar je prestaties kijken

Thnx Grote, en ook ik zal met grote ogen jouw log volgen!

;)Heeee Black ouwe pik nou niet meer weg blijven he laat ze maar de kolere krijgen.

Hehee Francois is terug! laat die animaltrainingen maar komen!

Hé hé! Eindelijk issie d'r weer:D

Ik snap niet waarom iemand uitgerekend JOU hate-mail zou sturen!:finger:

Ik verwacht uiteraard binnenkort wel weer trainingsverslagen waar we ons allemaal weer nederig bij voelen:D

Good to have you back!

Welkom terug Dressed! :thumb:
Je maakt me wel heel benieuwd wie jou wat voor mails stuurt dat jij je zo lang weg laat jagen...
Dat lijkt me in "real life" een stuk lastiger om te doen, jou wegjagen... ;)
Maak hem en z'n mails bekend man, en laat 'm een ban voor het leven krijgen!
En laat nou die trainingen maar komen met 13x660kg military press enzo! :D

Ja idd.. maak hem eens ff bekend.. ff serieus..

Thnx mannen allemaal, maar neen ik maak die kerel niet bekend. Ik laat de zaak nu maar rusten, het is allemaal de moeite net waard.
De hoofdzaak zijn trainingen en die ga ik nog veel posten, straks als ik meer tijd heb dan post ik de squatsessie van vandaag.

Training van gisteren: Squats.

1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 100 x 8.
3e warm up: 140 x 5.
4e warm up: 160 x 1.
5e warm up: 180 x 1.

1e werkset: 205 x 3.
2e werkset: 207,5 x 1. PR.
3e werkset: 185 x 7.
4e werkset: 180 x 5.
5e werkset: 170 x 7.
6e werkset: 160 x 9.
7e werkset: 100 x 19.
8e werkset: 100 x 13.
9e werkset: 60 x 20.
10e werkset: 60 x 15.

Training van vandaag: Incline Bench.

1e warm up: 80 x 10.
2e warm up: 100 x 8.
3e warm up: 130 x 5.
4e warm up: 150 x 1.
5e warm up: 160 x 1.

1e werkset: 170 kg x 1.
2e werkset: 165 kg x 2.
3e werkset: 160 kg x 2.
4e werkset: 150 x 5.
5e werkset: 140 x 6.
6e werkset: 130 x 8.
7e werkset: 130 x 6.
8e werkset: 100 x 13.
9e werkset: 90 x 15.
10e werkset: 80 x 17.

Incline dumbbell Triceps press met 1 dumbbell:
1e set: 50 x 13.
2e set: 50 x 11.
3e set: 50 x 10.
4e set: 30 x 16.
5e set: 20 x 22.

Zo dat was het, de conditie en kracht waren goed op peil.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je PR Dressed, en welkom terug. Er zit vast wel een 210kg in de volgende keer, met 3x 205kg in de benen! Je blijft lekker trouw aan de reverse pyramids, wat een volume!

Gefeliciteerd met je PR Dressed, en welkom terug. Er zit vast wel een 210kg in de volgende keer, met 3x 205kg in de benen! Je blijft lekker trouw aan de reverse pyramids, wat een volume!

Thnx, ja de 210 zit er zeker in, das voor volgende keer. Ook de incline becnh kan naar 175 de volgende keer. Ja aardig wat volume inderdaad, en dat voor een man die nog maar enkele maanden geleden beweerde dat je het beste slechts 4-6 setjes kon doen voor de ultieme spierwinst. Voor beginners blijf ik bij dat idee maar de wat meer gevorderden moeten toch echt wat meer sets doen weet ik nu.

Thnx, ja de 210 zit er zeker in, das voor volgende keer. Ook de incline becnh kan naar 175 de volgende keer. Ja aardig wat volume inderdaad, en dat voor een man die nog maar enkele maanden geleden beweerde dat je het beste slechts 4-6 setjes kon doen voor de ultieme spierwinst. Voor beginners blijf ik bij dat idee maar de wat meer gevorderden moeten toch echt wat meer sets doen weet ik nu.

Waar merk je dat aan? Dat je gewichten nu omhoog gaan, of spierpijn, of?

Waar merk je dat aan? Dat je gewichten nu omhoog gaan, of spierpijn, of?

Aan alles, ik word sterker en win flink wat massa met dit systeem. De spierpijn is soms niet te harden, maar dat is een lekker gevoel, daar doen we het voor! Deze manier van trainen maakt bij mij serieus wat adrenaline vrij, waardoor ik de rest van de tijd storm als nooit tevoren. Een zalig gevoel!
Tuurlijk kan je dit niet eeuwig doen, vroeg of laat zal ik tot stilstand komen en dan moet ik iets anders doen.

Aan alles, ik word sterker en win flink wat massa met dit systeem. De spierpijn is soms niet te harden, maar dat is een lekker gevoel, daar doen we het voor! Deze manier van trainen maakt bij mij serieus wat adrenaline vrij, waardoor ik de rest van de tijd storm als nooit tevoren. Een zalig gevoel!
Tuurlijk kan je dit niet eeuwig doen, vroeg of laat zal ik tot stilstand komen en dan moet ik iets anders doen.
Afwisseling is goed, maar misschien is deze manier wel een van de beste voor jou, en zit je dan gewoon een keer tegen je max?

Echt flinke spierpijn in de benen heb ik maar zelden, helaas. Ik zit nog maar aan de lage gewichtskant van het schema wat ik nu heb opgesteld voor mezelf, dus misschien komt het nog. Anders ga ik voor de compounds maar eens iets soortgelijks aan jouw reverse pyramid doen. Het probleem is bij mij een beetje dat ik ook nog wat assist werk erbij wil blijven doen, en met zoveel setjes voor een compound wordt het denk ik lastig om dat er nog bij te doen. Maar goed, daar verzin ik tegen de tijd wel iets op. Eerst dit maar eens uittrainen.

PS: hoeveel rust houd je tussen de setjes door?

Terug
Naar boven