Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zo vaak 1 rep?
Vind je dat leuk?
Mag ik je er aan helpen herinneren dat we hier in het bodybuilding hok zijn...![]()

hey dressed welcome b(l)ack
ik wou je nog bedanken, dankzij jou logje zijn men schouders & traps sterk aan het verbeteren en groeien ze als ehm cocosnoten![]()

Heeee Black ouwe pik nou niet meer weg blijven he laat ze maar de kolere krijgen.

Gefeliciteerd met je PR Dressed, en welkom terug. Er zit vast wel een 210kg in de volgende keer, met 3x 205kg in de benen! Je blijft lekker trouw aan de reverse pyramids, wat een volume!
Thnx, ja de 210 zit er zeker in, das voor volgende keer. Ook de incline becnh kan naar 175 de volgende keer. Ja aardig wat volume inderdaad, en dat voor een man die nog maar enkele maanden geleden beweerde dat je het beste slechts 4-6 setjes kon doen voor de ultieme spierwinst. Voor beginners blijf ik bij dat idee maar de wat meer gevorderden moeten toch echt wat meer sets doen weet ik nu.
Waar merk je dat aan? Dat je gewichten nu omhoog gaan, of spierpijn, of?
Afwisseling is goed, maar misschien is deze manier wel een van de beste voor jou, en zit je dan gewoon een keer tegen je max?Aan alles, ik word sterker en win flink wat massa met dit systeem. De spierpijn is soms niet te harden, maar dat is een lekker gevoel, daar doen we het voor! Deze manier van trainen maakt bij mij serieus wat adrenaline vrij, waardoor ik de rest van de tijd storm als nooit tevoren. Een zalig gevoel!
Tuurlijk kan je dit niet eeuwig doen, vroeg of laat zal ik tot stilstand komen en dan moet ik iets anders doen.