Fitness Seller

Irish Heart Log

Strongman events moet je ook niet met je eigen PC doen:D

Het idd wel stil rond the big man?

PC crash part 2?

Laatste Activiteit: woensdag 6 mei 2009 20:09

• Topic Starter Topic Starter
Ik baalde even van sommige mails die ik kreeg van een lid van DB, redelijk beledigende mails en baalde even maar goed ik heb besloten mij er niets meer van aan te trekken en gewoon door te gaan. Per slot van rekening zijn er hier genoeg mensen die de moeite waard zijn om contact mee te hebben.
Ik ga in dit verband geen naam noemen want dat heeft geen zin volgens mij. Om kort te gaan: we go on!

Trainingen zijn ondertussen weer op volle kracht, later op de dag post ik even het programma en de training van vandaag (benen).

Blij je weer terug te hebben maat! Vervelend als je dat soort mails krijgt.
Ik volg je graag weer. Heb zelf ook weer een logje; beetje anders als je van me gewend was, maar dat kon niet anders meer.:)
Greetzzz

Blij je weer terug te hebben maat! Vervelend als je dat soort mails krijgt.
Ik volg je graag weer. Heb zelf ook weer een logje; beetje anders als je van me gewend was, maar dat kon niet anders meer.:)
Greetzzz

Thnx Marco, ik zal je log met plezier volgen!

welcome back bro ... **** those haters ;)

Ben benieuwd wat je ons weer gaat brengen Frans, helemaal nu je weer op 'krachten' bent, Ik heb weer een abbo genome, dit maal voor een jaar! Dus je zit aan me vast XD

Ben benieuwd wat je ons weer gaat brengen Frans, helemaal nu je weer op 'krachten' bent, Ik heb weer een abbo genome, dit maal voor een jaar! Dus je zit aan me vast XD

Thnx Henk (by the way het is Francois, maar dat geeft niet ik vergis me ook wel eens in bijvoorbeeld Marc of Mark).
Hoe gaat het met jouw training?

Thnx Henk (by the way het is Francois, maar dat geeft niet ik vergis me ook wel eens in bijvoorbeeld Marc of Mark).
Hoe gaat het met jouw training?

'Zn gangetje hoor, Na 8 weken SL 5*5 zit ik nu aan een split, even kijke hoe dat bevalt, Ik zit nu in de 2e week.. Wel een stuk of wat trainingen gedaan, veel met spierpijn als gevolg, Zit wat hoger in reps (8-10) Alleen bij 'The Big Five' Ga ik lager in reps (tot 3)

Ik zit nu rond de 3300 kcals dagelijks, tot ik uitgroei, dan doe ik er nog wat vetten bij..

Heee bigboy, blij je weer terug te zien. Zo'n kerel als jij laat zich toch niet wegjagen, toch?

Was al bang dat het aan mij lag omdat ik om een foto van je cocosnoten vroeg (schouders, geen scrotum). :roflol:

Sorry van die mails man. Het was niet zo bedoeld....

:roflol:

Thnx mannen, ik had mij niet zo mogen laten opjutten, maar ja...
Neen mc heeft niets met mijn scrotum te maken:D
Godver Beginner, en ik wou je naam eigenlijk niet noemen:D

Het programma waar ik momenteel op train:

Maandag
Rack Pulls 8 x 1-?.
Bent over row 5 x 5-?.

Dinsdag
One arm dumbbell press 8 x 4-?.
Side Laterals 4 x 10-?.

Donderdag
Squats 10 sets van 1-?

Vrijdag
Incline bench press 8 x 1-?
Zittend Triceps press met 1 dumbbell. 5 x 10-?.

Je traint je triceps maar niet je biceps?

Je traint je triceps maar niet je biceps?

Biceps vind ik (voor mij persoonlijk) onnuttig om nog eens extra te trainen, mijn biceps groeien zeer goed zonder dat ik ze isoleer. Tot op heden was dit ook voor mijn triceps het geval maar ik heb het gevoel dat deze een beetje zijn stilgevallen en dus heb ik daar wat sets voor ingelast.
Ik moet wel zeggen dat dit de enige triceps isolatie oefening is die ik kan doen, de rest doet mij teveel pijn wegens mijn ellebogen (ik heb vaak last van tennisellebogen).

Terug
Naar boven