Fitness Seller

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
zomaar wat brute squats bedoel je :P hehe. die oefening die je doet voor je onderarm komt me bekend voor. ik doe deze wel eens na het trainen van m'n onderarmen...laat je de hand soort van slingeren heen en weer (met gestrekte arm) of is het zeer gecontroleerd?

Zeer gecontroleerd want ik moet nog heel voorzichtig zijn, het is gewoon de bedoeling dat door goede doorstroming de blessure sneller geneest (hoop ik dan toch).

+130reps squatten en dan nog wat lunges erachter? that's just insane :p

Sterk van je kerel. Nooit gedacht trouwens om je lunges te vervangen door step ups?
Victor Martinez bv zweert erbij.

ik zag gisteren bij ons een groepje vrouwen steps doen - eerst bleef ik kijken omdat er een aantal waren , met hele mooie billen , maar daarna werd ik al moe van het kijken naar al die bewegingen

• #1.065
+130reps squatten en dan nog wat lunges erachter? that's just insane :p

Sterk van je kerel. Nooit gedacht trouwens om je lunges te vervangen door step ups?
Victor Martinez bv zweert erbij.

Thnx Rob, neen steps laat ik liever aan de vrouwen over, hoewel het natuurlijk best zwaar kan zijn.

Thnx Rob, neen steps laat ik liever aan de vrouwen over, hoewel het natuurlijk best zwaar kan zijn.

Bedoel daarmee niet op zo'n plankje stappen hé ...

Barbell in de nek of Dumbbells in de hand en dan op een verhoog stappen van ongeveer
knie hoogte. Is beter voor de knieen en je traint er eigenlijk net dezelfde spieren mee.

• #1.068
Bedoel daarmee niet op zo'n plankje stappen hé ...

Barbell in de nek of Dumbbells in de hand en dan op een verhoog stappen van ongeveer
knie hoogte. Is beter voor de knieen en je traint er eigenlijk net dezelfde spieren mee.

Ja dat zou best interessant zijn maar ik weet niet goed waar ik zo'n verhoog op kniehoogte moet vandaan halen.

Ja dat zou best interessant zijn maar ik weet niet goed waar ik zo'n verhoog op kniehoogte moet vandaan halen.

Sommige gebruiken een bench ervoor maar dat vind ik nogal onstabiel.

Ik heb daarom maar eens een paar bouwwerven afgeschuimd en ben op een paar blokken terecht
gekomen waar ze signalisatie borden inzetten :p Super stevig en toch licht.

• #1.070
Sommige gebruiken een bench ervoor maar dat vind ik nogal onstabiel.

Ik heb daarom maar eens een paar bouwwerven afgeschuimd en ben op een paar blokken terecht
gekomen waar ze signalisatie borden inzetten :p Super stevig en toch licht.

Als ik ooit eens iets stabiel en hoog genoeg tegenkom dan zal ik ze zeker eens proberen.

Flinke training toch éh, Dressed! :thumb:
Die oefening die je doet voor je onderarm..?
Is dat een "flexion extension" zoals ik wel eens beschrijf als Franco Columbo hem deed..?
Arm gestrekt naar beneden, en van zo ver als mogelijk naar binnen gedraaid, de dumbbell weer naar buiten draaien?
Is een goede oefening voor de onderarmen imo!
En barbell step-ups op een halterbankje zijn niet echt iets voor vrouwen hoor...
Er kan net zo veel op de halter als bij gewone squats!!! :eek: ;)
Mijn oog was er toevallig deze week ook op gevallen, en ze leken mij wel een goede oefening.
Keep it up, Dressed! :cool:

• #1.072
Flinke training toch éh, Dressed! :thumb:
Die oefening die je doet voor je onderarm..?
Is dat een "flexion extension" zoals ik wel eens beschrijf als Franco Columbo hem deed..?
Arm gestrekt naar beneden, en van zo ver als mogelijk naar binnen gedraaid, de dumbbell weer naar buiten draaien?
Is een goede oefening voor de onderarmen imo!
En barbell step-ups op een halterbankje zijn niet echt iets voor vrouwen hoor...
Er kan net zo veel op de halter als bij gewone squats!!! :eek: ;)
Mijn oog was er toevallig deze week ook op gevallen, en ze leken mij wel een goede oefening.
Keep it up, Dressed! :cool:

Thnx Hum, ja inderdaad die oefening is het, maar ik doe ze uiteraard met een zéér licht gewicht, het is maar revalidatie natuurlijk!

Ik ga die oefening ook maar eens toevoegen aan de onderarm training, klinkt goed.

• #1.075
Ja een beetje zwaarder dan mijn 1 kg!:D

Zo zeg! 21 * 130.. Petje af hoor.. Ik raak al buiten adem bij 10 Reps..

Ko je er nog meer als die 21 of was dit echt de max!?

Terug
Naar boven