- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Dressed, je maakt me ongerust...Ik ga met deze oefening de achterkant schouders nog extra triggeren, 8 sets voor de achterkant schouders en daarvoor de zware rugsets (die nog het meest tellen natuurlijk) moeten mijn achterkant schouders tot grote hoogte brengen. Nu moet ik zeggen dat mijn rug en achterkant schouders zo al mijn sterkste lichaamsdelen zijn, maar ik vind het gewoon belangrijk om een zo sterk mogelijke rug te hebben.
Het volgende lichaamsdeel dat ik op de voorgrond wil plaatsen is voorkant schouders, dit is mijn zwakste onderdeel, ondanks dat ik toch een menselijke bench en military heb zijn mijn voorkant schouders toch niet in verhouding.
Als je er goed over nadenkt zet dit de theorie aan de kant dat een zware military en bench hebben een garantie is voor zware voorkant schouders.
In de toekomst ga ik het dus maar eens proberen met verschillende vormen van front raises, zowel cheatend als strikt, zodat mijn voorkant hopelijk ontploft.
Ik heb een kleine theorie dat elke mens minstens één zwak lichaamsdeel heeft waar hij moeilijker spiermassa kan aanzetten, bij mij zijn dat dus de voorkant schouders, het zal wel genetisch bepaald zijn denk ik.
Was je moeder een knappe vrouw..?
Want m'n vader was vroeger wel een beetje een player weet je..?
Volgens mij zijn we echt broertjes!

Ik heb haast geen schouders man!!!

Ik ben altijd zo jaloers op die gasten met die grote ronde koppen...
Vooral n*gers hebben dat soms.
Had ik het plan wat jij nu hebt, zou ik bang zijn voor overtraining.
Maar ik denk dat jij er wel mee wegkomt, en dat je je doel er wel mee zal bereiken.
Volgens mij word je een beetje ongedurig éh..?
Van dat niet kunnen trainen zoals je graag zou willen.