XXL Nutrition

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Finetunen Dressed podiumamibities? Goed uitgedacht!

In de discussie van je vrouw meng ik mij niet dat gaat mij te ver.:rolleyes:

Groet,
Mossad

Ik wil me nog wat harder zetten ja, maar natuurlijk ben ik wat achteruitgeslagen in tijd door die blessure, maar uiteindelijk zal dat allemaal rap vergeten zijn.

• #1.043
Mijn been voelde goed aan en dus kon ik trainen, had geen zin om naar de club te gaan en dus geen machines tot mijn beschikking. Maar wie heeft ze nodig?

Pararell Squats:
3 warm up sets en:

1e werkset: 150 x 15.
2e werkset: 140 x 17.
3e werkset: 130 x 18.
4e werkset: 100 x 21.
5e werkset: 100 x 18.
Rustige squats om mijn been niet weer te blesseren.

Walking lunges (Coleman sT):
Met een gewicht van 20 kg in de nek tot aan het einde van de straat, daar even rusten en terug.
Dit is echt een killer mensen, geloof me!
In mijn fantasie stonden er 10 jonge grieten langs te weg om mij toe te juichen, maar in werkelijkheid waren het slechts enkele ouderlingen die een en ander met verbaasde ogen bekeken, tja ik ben Robke niet he met al zijn V's:D

Zo dadelijk vertrek ik voor een loop in het stukje natuur vlak in mijn buurt dat Puitvoet heet.

Laatst bewerkt:
Een mens zou er wel puitvoeten van krijgen ook!
Zo'n serie squats betitelen als, en ik citeer!

"Rustige squats om mijn been niet weer te blesseren."

Mag ik dat zeggen..?
Ja, dat mag ik zeggen.

Lijkt me een hele goede training Dressed! :thumb:
Kun je weer gerust zijn, je hebt weer wat gedaan!

Ik kan m'n benen haast niet meer bewegen van die paar lichte squats die ik van de week gedaan heb... :o
Ik heb gisteren ook wel m'n steiger afgebroken en weer opgebouwd...
Dat zal er ook niet aan geholpen hebben...
Maar goed, buffel jij maar lekker door, voor mij is het alleen nog maar fitness! ;)

• #1.045
Deze training viel mee van inspanning, behalve dan die walking lunges, die zijn zeer vermoeiend vind ik.
Jouw 'fitness' is voor de meeste op dit forum nog steeds een ferme training hoor!

Die Coleman lunges zijn bruut! De vrouwen weten gewoon niet wat ze missen.

Killer training Dressed

Leuke training belgische vrind.. die Lunges geloof ik mja! Dnk overgens niet datk met de gewichte aar buite mag maar goed..

Geniet van de natuur.. heeft u honden? Ik mag zelf ook graag met de hond het bos in!

• #1.051
Leuke training belgische vrind.. die Lunges geloof ik mja! Dnk overgens niet datk met de gewichte aar buite mag maar goed..

Geniet van de natuur.. heeft u honden? Ik mag zelf ook graag met de hond het bos in!

Dank je Hollandse broeder, neen als je in een club traint dan zal je zeker niet met de gewichten naar buiten mogen, Coleman mag dat blijkbaar maar ja dat is dan ook Coleman he!
Ik kan heel erg van de natuur genieten, heb trouwens vroeger lang in een redelijk afgelegen bos gewoond.
Ja ik heb een kleine Yorkshire, altijd plezierig om met de kinderen en de hond in het bos te wandelen.

Pak voor voorkant schouders een zittende MP, waarvan 2 werksets rond de 8 reps.
Daarna standing side raises, eventueel met riem om, zo zwaar mogelijk, cheaten erbij, maar wel proberen een piek contractie te pakken bovenin. Ook 2 werksets rond de 8 reps. En doe daarna nog 3 setjes standing cable side raises (kan eventueel ook met rechte stang dus 2 armen tegelijk). Stricte reps rond de 12.

Als je voorkant schouders daar niet van groeien groeien ze nergens van.
Die van mij en tiger klappen echt uit elkaar, ze blijven maar groeien.

• #1.053
Pak voor voorkant schouders een zittende MP, waarvan 2 werksets rond de 8 reps.
Daarna standing side raises, eventueel met riem om, zo zwaar mogelijk, cheaten erbij, maar wel proberen een piek contractie te pakken bovenin. Ook 2 werksets rond de 8 reps. En doe daarna nog 3 setjes standing cable side raises (kan eventueel ook met rechte stang dus 2 armen tegelijk). Stricte reps rond de 12.

Als je voorkant schouders daar niet van groeien groeien ze nergens van.
Die van mij en tiger klappen echt uit elkaar, ze blijven maar groeien.

Akkoord met jou, ik ga mijn schouders wat strikter aanpakken in de meeste sets, de laatste tijd was het al cheaten en superzwaar wat de klok sloeg, tijd voor wat strikter werk voor deze spiergroep.
Bedankt voor je inbreng vriend Loo!

alleen die front raises moet je cheaten, gewoon heel ietsje wiggen met je onderrug maar wel zorgen je de topcontractie probeert vast te houden en langzaam weer zakken.
Uiteraard lukt dat niet bij die asociale gewichten, maar je moet het wel proberen.

Sinds we dat doen voelen we de voorste koppen echt branden gewoon, doet gewoon pijn van de verzuring na de oefening. En dan weet je dat ze aan het groeien zijn.

• #1.055
alleen die front raises moet je cheaten, gewoon heel ietsje wiggen met je onderrug maar wel zorgen je de topcontractie probeert vast te houden en langzaam weer zakken.
Uiteraard lukt dat niet bij die asociale gewichten, maar je moet het wel proberen.

Sinds we dat doen voelen we de voorste koppen echt branden gewoon, doet gewoon pijn van de verzuring na de oefening. En dan weet je dat ze aan het groeien zijn.

Ik ga het proberen Loo, als mijn blessure genezen is natuurlijk!

ik moet mij denk ik ook eens een barbell aanschaffen en eventueel wat kleine schijfjes voor in het weekend te lungen op straat :p kan nooit kwaad lijkt me

coleman lunges is hardcore

• #1.058
Wat squats:
3 warm ups en:

1e werkset: 130 x 21.
2e werkset: 120 x 22.
3e werkset: 100 x 25.
4e werkset: 100 x 22.
5e werkset: 100 x 20.
6e werkset: 50 x 31.

Walking lunges: Met een gewicht van 25 kg tot het einde van de straat, wat rust en terug.

Vanmiddag ga ik wat lopen in het bos.

Mijn blessure aan de onderarm evolueert goed, de dagelijkse laserbehandelingen bij de dokter werpen vruchten af, daarbij leg ik zo'n 5 x per dag ijs. Elke avond doe ik een speciale oefening met een zeer licht gewichtje van 1 kg in de hand, arm gestrekt en de pols van links naar rechts bewegen, dit doet het bloed goed stromen en helpt ook bij de genezing. De dokter geeft me nog 3 weken rust, dus dat gaat goed.

zomaar wat brute squats bedoel je :P hehe. die oefening die je doet voor je onderarm komt me bekend voor. ik doe deze wel eens na het trainen van m'n onderarmen...laat je de hand soort van slingeren heen en weer (met gestrekte arm) of is het zeer gecontroleerd?

Zowel jij als Hummer zijn zwaar aan het fitnessen, met name zwaar.
Flinke repperssss gemaakt.

Terug
Naar boven