Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Join the club db met voorkant schouders. Niet meer zeiken en gewoon aanpakken die hap!
Doe ik!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Join the club db met voorkant schouders. Niet meer zeiken en gewoon aanpakken die hap!
Finetunen Dressed podiumamibities? Goed uitgedacht!
In de discussie van je vrouw meng ik mij niet dat gaat mij te ver.
Groet,
Mossad

Die Coleman lunges zijn bruut! De vrouwen weten gewoon niet wat ze missen.

Leuke training belgische vrind.. die Lunges geloof ik mja! Dnk overgens niet datk met de gewichte aar buite mag maar goed..
Geniet van de natuur.. heeft u honden? Ik mag zelf ook graag met de hond het bos in!
Pak voor voorkant schouders een zittende MP, waarvan 2 werksets rond de 8 reps.
Daarna standing side raises, eventueel met riem om, zo zwaar mogelijk, cheaten erbij, maar wel proberen een piek contractie te pakken bovenin. Ook 2 werksets rond de 8 reps. En doe daarna nog 3 setjes standing cable side raises (kan eventueel ook met rechte stang dus 2 armen tegelijk). Stricte reps rond de 12.
Als je voorkant schouders daar niet van groeien groeien ze nergens van.
Die van mij en tiger klappen echt uit elkaar, ze blijven maar groeien.
alleen die front raises moet je cheaten, gewoon heel ietsje wiggen met je onderrug maar wel zorgen je de topcontractie probeert vast te houden en langzaam weer zakken.
Uiteraard lukt dat niet bij die asociale gewichten, maar je moet het wel proberen.
Sinds we dat doen voelen we de voorste koppen echt branden gewoon, doet gewoon pijn van de verzuring na de oefening. En dan weet je dat ze aan het groeien zijn.