Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Even domme vraag, je OP, is die in de nek of op de borst?
Steeds voor het hoofd, stang ongeveer onderkant neus. In de nek is fataal voor de schouders!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even domme vraag, je OP, is die in de nek of op de borst?
dus je komt niet terug met de stang op je borst na elke rep?
Zakken tot je neus is diep zat , zit er verschil in seated frontpres en de overhead pres?
ik dacht net dat de onderste beweging het beste was voor schoudermassa, je ziet de pro's ook vaak enkel de onderste beweging maken, dacht dat de bovenste vooral tricepsgericht was![]()
En dan vervolgens heel droog wat side laterals derachter aan..![]()
Shit Francois, weer maar 6x100...
Je zit aan een plateau!
sterk bezig geweest, 3 sets met 100kg is een
waard!
![]()
Zozo, dat zijn heel wat gewichten op je schouders.. Vergeleken met wat ik druk..
Nu ben ik ook aan het twijfelen over de Press.. Moet ik nu een volledige ROM maken, of is tot kin/net onder kin ook goed..
wat ben je toch een brutale vlegel hé ... was wel lekker zeker, die 300 in je klauwen?
EDIT: die incline laterals is toch voor je delts hé? Op je zijde liggen op een schuine bank right?

Met 280 warm uppen , dat is mooi. Ik pak tegenwoordig sommige compound óok aan met veel sets ( nog niet zoveel als jij ) en dat bevalt erg goed. Zeer sterk

Ga je zondag kijken bij de "Sterkste man van België"..?
Misschien kunnen we elkaar eens de hand schudden dan, ik ben van plan eens even aan te wippen, vandaar.![]()