XXL Nutrition

Irish Heart Log

dus je komt niet terug met de stang op je borst na elke rep?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
dus je komt niet terug met de stang op je borst na elke rep?

Zeer zeker niet, naar mijn ervaring is te diep gaan gevaarlijk voor de schouders. Ik werk bij de pressbewegingen toch steeds met 2/3e bewegingen, dat is volgens mij het meest werkzame en veiligste.

ik dacht net dat de onderste beweging het beste was voor schoudermassa, je ziet de pro's ook vaak enkel de onderste beweging maken, dacht dat de bovenste vooral tricepsgericht was???

Zakken tot je neus is diep zat , zit er verschil in seated frontpres en de overhead pres?

• #1.446
Zakken tot je neus is diep zat , zit er verschil in seated frontpres en de overhead pres?

Neen ik noem het gewoon de seated overhed press, als het kind maar een naam heeft!

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

ik dacht net dat de onderste beweging het beste was voor schoudermassa, je ziet de pro's ook vaak enkel de onderste beweging maken, dacht dat de bovenste vooral tricepsgericht was???

Na 2 operaties aan de rotator cuffs heb ik geleerd voorzichtig te zijn, trouwens onderkant neus is diep genoeg hoor.

Verdomd hoe fllik je dit nou weer Dressed?!?! :eek:
Wat een monsterlijke OP.. En dan vervolgens heel droog wat side laterals derachter aan.. :roflol:

Pfft..DB is zo ****ing sterk..:o

Respect voor jou makker!

• #1.450
Bedankt allemaal vrienden!

Shit Francois, weer maar 6x100... :(
Je zit aan een plateau! ;)

:jk: sterk bezig geweest, 3 sets met 100kg is een :bow: waard! :D

Zozo, dat zijn heel wat gewichten op je schouders.. Vergeleken met wat ik druk..

Nu ben ik ook aan het twijfelen over de Press.. Moet ik nu een volledige ROM maken, of is tot kin/net onder kin ook goed..

• #1.453
Shit Francois, weer maar 6x100... :(
Je zit aan een plateau! ;)

:jk: sterk bezig geweest, 3 sets met 100kg is een :bow: waard! :D

Thnx Hum!

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Zozo, dat zijn heel wat gewichten op je schouders.. Vergeleken met wat ik druk..

Nu ben ik ook aan het twijfelen over de Press.. Moet ik nu een volledige ROM maken, of is tot kin/net onder kin ook goed..

Onderkant neus en voor het hoofd blijven en stoppen net voor de armen gestrekt zijn.

• #1.454
Rack Pulls vandaag:

1e warm up: 120 x 10.
2e warm up: 150 x 8.
3e warm up: 190 x 5.
4e warm up: 220 x 3.
5e warm up: 240 x 1.
6e warm up: 260 x 1.
7e warm up: 280 x 1.

1e werkset: 300 x 3.
2e werkset: 270 x 9.
3e werkset: 260 x 9.
4e werkset: 250 x 11.
5e werkset: 250 x 10.
6e werkset: 250 x 8.
7e werkset: 240 x 9.
8e werkset: 230 x 11.
9e werkset: 230 x 9.
10e werkset: 180 x 23.
11e werkset: 170 x 23.

Nog wat setjes inlcine laterals:
1e set: 22 x 15.
2e wet: 22 x 14.
3e wet: 22 x 12.
4e wet: 15 x 14.
5e wet: 15 x 11.

En nog wat Lat pulls to front:
1e set: 100 x 17.
2e set: 90 x 17.
3e set: 80 x 18.
4e set: 50 x 27.
5e set: 40 x 30.
6e wet: 30 x 33.

Over en sluiten.

wat ben je toch een brutale vlegel hé ... was wel lekker zeker, die 300 in je klauwen? :p

EDIT: die incline laterals is toch voor je delts hé? Op je zijde liggen op een schuine bank right?

• #1.456
wat ben je toch een brutale vlegel hé ... was wel lekker zeker, die 300 in je klauwen? :p

EDIT: die incline laterals is toch voor je delts hé? Op je zijde liggen op een schuine bank right?

Ja die 300 voelt altijd lekker aan:D
Neen die ik gedaan heb waren staand en ietsje voorovergebogen, zijn inderdaad voor achterkant schouders en passen dus best in het rugprogramma.

Met 280 warm uppen , dat is mooi. Ik pak tegenwoordig sommige compound óok aan met veel sets ( nog niet zoveel als jij ) en dat bevalt erg goed. Zeer sterk

Sterk bezig Dressed! :thumb:
Het staat wel wat vreemd inderdaad, opwarmen met 280kg!!! :eek:
Verdomd veel sets weer, en ook nog de puf om de inclines en de pull downs te doen... :bow:
Je blijft een buffel!
Ik schaam me dat ik al zo lang niets doe... :o
Ga je zondag kijken bij de "Sterkste man van België"..?
Misschien kunnen we elkaar eens de hand schudden dan, ik ben van plan eens even aan te wippen, vandaar. ;)

Ga je zondag kijken bij de "Sterkste man van België"..?
Misschien kunnen we elkaar eens de hand schudden dan, ik ben van plan eens even aan te wippen, vandaar. ;)

Zou leuk zijn ... ik ga er ook proberen te zijn. Grote Markt van Sint Niklaas dus.

Terug
Naar boven