The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat denk je, morgen op de markt een biertje pakken?![]()
Een DBB oude mannen onderonsje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het al een beetje vermoed, en heb er wel eens een hint naar gegeven...
Maar, I'm not one to say I told You so...
Maar toch!
Wel jammer Dressed, maar een deel van het leven éh..?
Even rusten, de schade beperken, en dan een beetje aangepast ertegenaan!
Ik ben benieuwd waar je op uit zal komen straks!
lol geloof er niks van beestdie oude knakkers kunnen alleen dromen van de goede fysieken van jou en hummer..

ja maar je ziet wel aan de beweging die ik op die foto maak (een vaak herhaalde beweging) hoe ik aan mijn schouderblessure kom!![]()
Ik herken mezelf nauwelijks, maar ik vermoed dat ik die eerste links ben.

Ik twijfel er geen moment aan Dressed.Als ik er (mag) geraken zeker Hum, en anders schol!
En inderdaad Hum je hebt me een hint gegeven dat ik wat te veel hooi op de vork nam in mijn nieuwe status als naturel. Maar je moet weten dat ik gewoon niet wist (en eigenlijk nog niet volledig) wat het is om naturel te trainen, het is een flauw excuus maar toch...
Maar zoals je zegt, het hoort bij het leven, we will come back stronger than ever!
---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
)Dressed geloof ik wel, die heeft eens een opmerking geplaatst over beaderde schouders e.d.lol geloof er niks van beestdie oude knakkers kunnen alleen dromen van de goede fysieken van jou en hummer..

Ik zit het te lezen, en voel de steken in m'n eigen schouder!ja maar je ziet wel aan de beweging die ik op die foto maak (een vaak herhaalde beweging) hoe ik aan mijn schouderblessure kom!![]()

Dat soort maten spreekt me wel aan!Het is niet zozeer de beweging DB maar meer de grootte. Ik blijf het zeggen tegen je kleinere glazen--> kleinere glazen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterkte dressed , misschien levert deze blessure je meer op dan je denkt . Jij komt sterk terug met al je ervaring
Klopt als een bus, dat was Simon, die belooft nog wat voor de toekomst.Slechts even Hum, voor de rest was ik op pad met mijn kleinste kinderen, mijn oudste zoon daarentegen is wel geweest en den Jimmy heeft weer het beest uitgehangen naar het schijnt. Maar de tweede vond hij ook heel sterk (naar het schijnt is dat Snoob/Simon hé?).

? Waddayamean, Rob..?Volgens mij gaan die gedachten nu al gelijk terug naar "The Dark Side"![]()

Oh, noem jij dat de "dark side"...

Je leert eigenlijk je lichaam opnieuw kennen.de grenzen die jij de afgelopen jaren hebt verlegd is denk ik verleden tijd . Puur omdat je nu nat traint. Je lichaam zal nu eerder protesteren en dat is alleen maar goed voor je herstel.