MuscleMeat

Irish Heart Log

Wat denk je, morgen op de markt een biertje pakken? ;)

Een DBB oude mannen onderonsje?

346468911_2f209bd200.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Ik had het al een beetje vermoed, en heb er wel eens een hint naar gegeven...
Maar, I'm not one to say I told You so... :D
Maar toch! :windup:
Wel jammer Dressed, maar een deel van het leven éh..?
Even rusten, de schade beperken, en dan een beetje aangepast ertegenaan!
Ik ben benieuwd waar je op uit zal komen straks! :thumb:

Wat denk je, morgen op de markt een biertje pakken? ;)

Als ik er (mag) geraken zeker Hum, en anders schol!
En inderdaad Hum je hebt me een hint gegeven dat ik wat te veel hooi op de vork nam in mijn nieuwe status als naturel. Maar je moet weten dat ik gewoon niet wist (en eigenlijk nog niet volledig) wat het is om naturel te trainen, het is een flauw excuus maar toch...
Maar zoals je zegt, het hoort bij het leven, we will come back stronger than ever!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

346468911_2f209bd200.jpg

Potverdomme hoe ben jij aan een foto van mij geraakt Sarge? Die tweede van links ben ik bij het schieten naar de hoge wip in 1998. Ik schoot toen de hoge vogel!

lol geloof er niks van beest;) die oude knakkers kunnen alleen dromen van de goede fysieken van jou en hummer..

ja maar je ziet wel aan de beweging die ik op die foto maak (een vaak herhaalde beweging) hoe ik aan mijn schouderblessure kom!:D

Het is niet zozeer de beweging DB maar meer de grootte. Ik blijf het zeggen tegen je kleinere glazen--> kleinere glazen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

346468911_2f209bd200.jpg
Ik herken mezelf nauwelijks, maar ik vermoed dat ik die eerste links ben.
Ik was toen wat slanker, en ik hoop dat m'n onderarmen inmiddels weer al wat groter zijn geworden.
Ik zie er tegenwoordig wel vermoeider uit... :o

Als ik er (mag) geraken zeker Hum, en anders schol!
En inderdaad Hum je hebt me een hint gegeven dat ik wat te veel hooi op de vork nam in mijn nieuwe status als naturel. Maar je moet weten dat ik gewoon niet wist (en eigenlijk nog niet volledig) wat het is om naturel te trainen, het is een flauw excuus maar toch...
Maar zoals je zegt, het hoort bij het leven, we will come back stronger than ever!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
Ik twijfel er geen moment aan Dressed.
Succes man! :thumb:
Misschien pik ik je schema wel (doe ik alles x0,6 ofzo... :rolleyes:)

lol geloof er niks van beest;) die oude knakkers kunnen alleen dromen van de goede fysieken van jou en hummer..
Dressed geloof ik wel, die heeft eens een opmerking geplaatst over beaderde schouders e.d.
Ik ben slechts een dikke slapjanus op dit moment... :o

ja maar je ziet wel aan de beweging die ik op die foto maak (een vaak herhaalde beweging) hoe ik aan mijn schouderblessure kom!:D
Ik zit het te lezen, en voel de steken in m'n eigen schouder! :rolleyes:

Het is niet zozeer de beweging DB maar meer de grootte. Ik blijf het zeggen tegen je kleinere glazen--> kleinere glazen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat soort maten spreekt me wel aan! :thumb:

Dokter: Mijnh. Hummer, drinkt u veel..?
Hummertje: Nee dokter, één of twee glaasjes voor het slapen...
Dokte: Dan kan je levensbedreigende, afschuwelike, onappetijtelijke, bloeddrukverhogende, mensonterende, belachelijke, overgewicht niet daaraan te wijten zijn...
Eet u veel..?
Hummertje: Nee hoor, niet meer dan m'n maat Francois, en die is geen ons te zwaar! :D

• #1.507
Als we maar gelukkig zijn Hum!
Och Sarge ik heb dat er wel voor over af en toe eens een blessure (door die grote glazen bedoel ik).

Live life they say.. :p

mannen ik kom jullie morgen tegen op de grote markt van sint-niklaas :p (pintje pakken e :p)

Sterkte dressed , misschien levert deze blessure je meer op dan je denkt . Jij komt sterk terug met al je ervaring

Hé maat, ben je nog geweest..?

• #1.512
Sterkte dressed , misschien levert deze blessure je meer op dan je denkt . Jij komt sterk terug met al je ervaring

Thnx Ove!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Hé maat, ben je nog geweest..?

Slechts even Hum, voor de rest was ik op pad met mijn kleinste kinderen, mijn oudste zoon daarentegen is wel geweest en den Jimmy heeft weer het beest uitgehangen naar het schijnt. Maar de tweede vond hij ook heel sterk (naar het schijnt is dat Snoob/Simon hé?).

Volgens mij gaan die gedachten nu al gelijk terug naar "The Dark Side" :p

Slechts even Hum, voor de rest was ik op pad met mijn kleinste kinderen, mijn oudste zoon daarentegen is wel geweest en den Jimmy heeft weer het beest uitgehangen naar het schijnt. Maar de tweede vond hij ook heel sterk (naar het schijnt is dat Snoob/Simon hé?).
Klopt als een bus, dat was Simon, die belooft nog wat voor de toekomst.
Jarno liep er ook rond, die was niet zo groot als ik had verwacht.
En ja Jimmy is (nog) met afstand de sterkste, dat was voor de wedstrijd natuurlijk eigenlijk jammer, maar goed.
Als ik naar enkele deelnemers keek, viel ik niet uit de toon qua pens, dus dat was wel een fijne bijkomstigheid. :D

Volgens mij gaan die gedachten nu al gelijk terug naar "The Dark Side" :p
? Waddayamean, Rob..?

• #1.517
Neen de dark side daar keer ik niet meer terug!

• #1.518
Even een update ivm mijn schouderblessure, mijn schouder is al bijna pijnvrij dus dat geeft de burger moe. Toch neem ik nog de rest van de week rust op alles (kan nooit kwaad) en de schouder minstens nog 14 dagen (als het geen maand word).
Met de schouders kan men niet voorzichtig genoeg zijn.
Wat heb ik gedaan om de blessure sneller te laten genezen?
3 x per dag ijs. 3 x per dag warmtebehandeling. 3 x per dag oefeningen zonder gewicht om de schouder los te maken (wat neerkomt op hefbewegingen in alle richtingen, en oefeningen zoals 'trekken van het zwaard' en 'vastmaken van de autogordel' enz.).
Dit voorkomt de grote vrees van elke krachtsporter, nl. de 'frozen shoulder', een blessure die je een jaar lang buiten strijd kan zetten.
Al bij al gaat alles voorlopig goed en ik hoop dat het zo blijft evolueren. Vanaf volgende week begin ik met een programma met enkel oefeningen voor de rug en benen.
Ik heb absoluut geen schrik dat ik kracht en massa ga verliezen zelfs al train ik mijn schouders en borst niet voor een maand lang. De ervaring heeft mij geleerd dat een maand rust gemakkelijk opgevangen word.
Ik ken zelfs iemand die elke spiergroep slechts eenmaal in de maand traint, de ene week traint die borst, de andere rug, dan in de derde week schouders en tenslotte benen in de laatste week. Geloof het of niet, maar deze heeft betere vooruitgang dan ik, van less = more gesproken. De enige reden dat ik ook niet zo'n programma volg (wat natuurlijk het lichaam enorm spaart) is gewoon dat ik graag train en met slechts 1 x per maand elke spiergroep zou de fun er snel af zijn. Toch stel ik mij zo voor dat ik op nog meer gezegende leeftijd (70 of zo) ook wel op zo'n programma wil overstappen (uit noodzaak dan).

Laatst bewerkt:
Je leert eigenlijk je lichaam opnieuw kennen.de grenzen die jij de afgelopen jaren hebt verlegd is denk ik verleden tijd . Puur omdat je nu nat traint. Je lichaam zal nu eerder protesteren en dat is alleen maar goed voor je herstel.

• #1.520
Je leert eigenlijk je lichaam opnieuw kennen.de grenzen die jij de afgelopen jaren hebt verlegd is denk ik verleden tijd . Puur omdat je nu nat traint. Je lichaam zal nu eerder protesteren en dat is alleen maar goed voor je herstel.

Heel juist wat je zegt Ove.

Terug
Naar boven