Fitness Seller

Irish Heart Log

Zou leuk zijn ... ik ga er ook proberen te zijn. Grote Markt van Sint Niklaas dus.
Ja, dat is nog eens even aan te rijden voor me.
Meestal is alles zo'n eind weg éh, dan moet ik echt gaan plannen, en daar ben ik niet zo goed in... ;)

300 is altijd nice :D
oh en mannen, gewoon komen zondag, dan zie ik jullie ook eens in het echt :roflol:

Waarom noem je het vanaf 220 warming ups? Het zijn gewoon werksets als je 300x3 doet.

omdat hij op die sets niet allout gaat en op de echte werksets wel, zo interpreteer ik het toch :p

Waarom noem je het vanaf 220 warming ups? Het zijn gewoon werksets als je 300x3 doet.

De 3x300 staat er toch ook als werkset ???. Een setje van 3x220 lijkt me dan ook warming up, anders hadden het wel meer reps geweest...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.466
Zo is het, bij de warm ups ga ik niet tot het laatste en bij de werksets wel.
Ja misschien dat het wel lukt om op de markt te zijn, hangt een beetje van het weer af want ik heb natuurlijk nog kleine kinderen en daar moet het wel redelijk weer voor zijn.

zou nice zijn moest ik je tegen het lijf lopen :D je kan niet missen ik loop rond met een witte tshirt met 'go Sanca' erop :roflol: enfin naast jou kan je ook niet kijken :roflol:

Ik ben al bezig te oefenen om m'n buik in te houden... :rolleyes:
Allez, Dressed!
Pakken we samen een trapistje man! ;)

haha sebiet lopen we daar allemaal met een sancashirt rond :roflol:

Sanca-shirts anyone? :D
Gewoon een kraampje openen en geld innen voor z'n rechtspraak!
OT: Mooie training, 300 Rackpulls, blesseer me handen al als ik eraan denk! :p

alleen je handen? :rolleyes:

De 3x300 staat er toch ook als werkset ???. Een setje van 3x220 lijkt me dan ook warming up, anders hadden het wel meer reps geweest...
Ja, maar het blijven werksets want ze belasten je CNS... Msch die 220 niet maar die daar opvolgende sets zeker wel.

Zo is het, bij de warm ups ga ik niet tot het laatste en bij de werksets wel.
Ja misschien dat het wel lukt om op de markt te zijn, hangt een beetje van het weer af want ik heb natuurlijk nog kleine kinderen en daar moet het wel redelijk weer voor zijn.
Ga je elke training bij elke werkset tot het uiterste? Nog geen last van rare vermoeidheid ofzo? Lijkt me dat zo'n intensiteit je vroeg of laat opbreekt.

Rack Pulls vandaag:

1e warm up: 120 x 10.
2e warm up: 150 x 8.
3e warm up: 190 x 5.
4e warm up: 220 x 3.
5e warm up: 240 x 1.
6e warm up: 260 x 1.
7e warm up: 280 x 1.

1e werkset: 300 x 3.
2e werkset: 270 x 9.
3e werkset: 260 x 9.
4e werkset: 250 x 11.
5e werkset: 250 x 10.
6e werkset: 250 x 8.
7e werkset: 240 x 9.
8e werkset: 230 x 11.
9e werkset: 230 x 9.
10e werkset: 180 x 23.
11e werkset: 170 x 23.

Nog wat setjes inlcine laterals:
1e set: 22 x 15.
2e wet: 22 x 14.
3e wet: 22 x 12.
4e wet: 15 x 14.
5e wet: 15 x 11.

En nog wat Lat pulls to front:
1e set: 100 x 17.
2e set: 90 x 17.
3e set: 80 x 18.
4e set: 50 x 27.
5e set: 40 x 30.
6e wet: 30 x 33.

Over en sluiten.

Sterke training DB. Jammer dat ik er niet bij kan zijn bij het BK. Maak maar een mooie groepsfoto. :D

• #1.477
Ja, maar het blijven werksets want ze belasten je CNS... Msch die 220 niet maar die daar opvolgende sets zeker wel.

Ga je elke training bij elke werkset tot het uiterste? Nog geen last van rare vermoeidheid ofzo? Lijkt me dat zo'n intensiteit je vroeg of laat opbreekt.

Tja, om redenen die de vaste lezers van mijn log bekend zijn is mijn recuperatie nu wat minder dan vroeger, dit komt er op neer dat ik meer rust moet nemen en wat vroeger ga slapen. Maar voor de rest heb ik met dit programma weinig problemen eigenlijk, ik doe het trouwens maar een week of acht en dan stap ik weer over naar iets anders, hoewel dit mijn rode draad schema is en blijft.
Al mijn werksets zijn tot net voor falen, ik stop dus als ik voel dat ik op eigen kracht geen enkele rep meer kan maken.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

:eek: niets aan toe te voegen, monsterachtig! :thumbup:

Thnx Greet!

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Sterke training DB. Jammer dat ik er niet bij kan zijn bij het BK. Maak maar een mooie groepsfoto. :D

Ik ga mijn uiterste best doen om op de markt te zijn, maar mijn vriendin heeft blijkbaar weer andere plannen. Ze zegt dat ze al genoeg rekening moet houden met mijn sporten en dat het weekend dan wel even voor haar en de kinderen mag zijn. Vrouwen nietwaar!
Ik ga er toch alles aan doen want ik wil absoluut zien hoe den Jimmy weer gehakt maakt van de tegenstand.

Ik ga mijn uiterste best doen om op de markt te zijn, maar mijn vriendin heeft blijkbaar weer andere plannen. Ze zegt dat ze al genoeg rekening moet houden met mijn sporten en dat het weekend dan wel even voor haar en de kinderen mag zijn. Vrouwen nietwaar!
Ik ga er toch alles aan doen want ik wil absoluut zien hoe den Jimmy weer gehakt maakt van de tegenstand.

Hahaha, herkenbaar :p

• #1.479
Incline Bench Press:

1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 80 x 8.
3e warm up: 100 x 5.
4e warm up: 120 x 2.
5e warm up: 140 x 1.

1e werkset: 152,5 x 5.
2e werkset: 140 x 7.
3e werkset: 130 x 8.
4e werkset: 120 x 9.
5e werkset: 110 x 10.
6e werkset: 110 x 9.
7e werkset: 100 x 10.
8e werkset: 80 x 13.

Nog wat setjes incline Flyes/Incline Dumbbell Press met een gewicht van 25 kg, ik doe deze in dezelfde set dus eerst press ik de gewichten naar boven en daarna doe ik de flyebeweging en zo verder.
1e set: x 11.
2e set: x 10.
3e set: x 8.
4e set: x 7.
5e set: x 5.
Deze oefening is een echte afmaker van borst, schouders en armen geloof me.

Ik had er nog een setje van 155 of zelfs 157,5 achteraan gedaan als ik jou was Dressed! ;)
Weer heel sterk, en heel veel sets.
Zo'n superset als van die flyes en DB presses is heel lekker, lekker intensief, terwijl de gewichten niet zo vreselijk hoog hoeven te zijn.
Net als zo ik triceps deed van de week, hard werken, en lekker pompen! :D
Sterke training weer Dressed! :bow:

Terug
Naar boven