- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bikkel ik lees je log nu pas ik ga je prob te volgen!![]()
You and me too Brother!Momenteel heb ik het ideale geneesmiddel voor mij staan, een bierglas vol bessenjenever (mijn jenever vermeld ik nooit in mijn voedingsschemaanders denken ze dat ik niet serieus bezig ben).

Rackpulls 16 setjes... want ik ken die opwarm setjes van je en die zijn ook altijd zwaar!
db , de rackpull , hou jij hem boven of onder je knieen
Neen ik concentreer mij nog maar 4 maanden op de krachttraining alleen, daarvoor deed ik krachttraining als aanvulling bij andere sport. Ik pas verschillende schema's toe maar dit draagt toch echt wel mijn voorkeur en brengt mij het meest vooruit in kracht én massa.
Mijn trainingen duren tussen de 35 en 50 minuten ongeveer.

Pardon?? pas 4 maanden? en dan zulke gewichten tillen?? allememachies!
Wat voor sport deed je hiervoor als k vragen mag?![]()
Momenteel heb ik het ideale geneesmiddel voor mij staan, een bierglas vol bessenjenever (mijn jenever vermeld ik nooit in mijn voedingsschemaanders denken ze dat ik niet serieus bezig ben).

LoL nu ga je naast je schoenen lopen Seagal....check ff een bladzijde terug wat voor monsterlijke training hij heeft neergezet.

Ik had zijn monster rackpulls gezien ja. Maar we zijn weer 2 dagen verder. Er moet geknald worden!
![]()
Wow, wat ben ik scheef dat ik dit niet eerder zag. Ben BLIJ je topic terug te zien Dressed!!
En WAT een squatserrie, naar de gewichten en aantal sets kijkende brengt me al tot instorting. Geweldige training! Keep it rollin'!![]()