Fitness Seller

Irish Heart Log

Die 160 tot 185 kg series zijn echt moordend imo! :thumb:

Je moet toch wel een verdomd sterke conditie hebben Dressed..?
Wat een training weer!
Hoe lang was je er mee bezig..?

Ik ben zekers geïnterreseerd in jou squat-superseries en wil ze binnenkort ook eens inlassen om me benen na lange afwezigheid weer eens de volle whip te geven. :whip:

Enigsinds een idee van hoe vaak dit mag? (1x per maand neem ik aan?)
En moet ik dan 1 gehele beentraining vervangen of is dit gewoon een extratje naast je andere trainingen?

• Topic Starter Topic Starter
Die 160 tot 185 kg series zijn echt moordend imo! :thumb:

Je moet toch wel een verdomd sterke conditie hebben Dressed..?
Wat een training weer!
Hoe lang was je er mee bezig..?

Thnx Hum, ja zo'n squat sessie vraagt veel van je lijf, en inderdaad voor zo'n oude man heb ik nog een goede conditie hoor. Maar je mag ook niet vergeten dat ik 3 x per week in een club ga batmintonnen en dit voor minimum een uur of 3 + nog eens mijn gevechtsporttraining die ik nu thuis doe 2 x per week en dan voetbal, basket enz. ik nog heel veel met de kinderen, dus...
Deze training was ook weer iets van een 45 minuten.

Thnx Hum, ja zo'n squat sessie vraagt veel van je lijf, en inderdaad voor zo'n oude man heb ik nog een goede conditie hoor. Maar je mag ook niet vergeten dat ik 3 x per week in een club ga batmintonnen en dit voor minimum een uur of 3 + nog eens mijn gevechtsporttraining die ik nu thuis doe 2 x per week en dan voetbal, basket enz. ik nog heel veel met de kinderen, dus...
Deze training was ook weer iets van een 45 minuten.
Dan weet ik genoeg...
45 minuten over dit programma is enorm sterk! :thumb:

Respect Brother! :bow:

Een warming up set van 180 kg
Als je top 205 is? Is dat niet te hoog dressed als warming up....

Goede training weer Beest!

hulk-smash.jpg

Ik ben zekers geïnterreseerd in jou squat-superseries en wil ze binnenkort ook eens inlassen om me benen na lange afwezigheid weer eens de volle whip te geven. :whip:

Enigsinds een idee van hoe vaak dit mag? (1x per maand neem ik aan?)
En moet ik dan 1 gehele beentraining vervangen of is dit gewoon een extratje naast je andere trainingen?

Dit is de benentraining all together, je hebt niets anders nodig. 1 x per week moet lukken en zeker voor een jonge kerel. Je kan beginnen met 5 setjes zwaar (3-10 reps) en 1 setje 15-20, in het begin niet meer want die hoge herhalingen set is dodelijk, als je deze vorm van training wat gewoon bent kan je gaan naar 6 zware sets en 2 lichtere met veel reps. Als je er iets wil bijdoen pak dan leg extensions en wat kuitenwerk.

Een warming up set van 180 kg
Als je top 205 is? Is dat niet te hoog dressed als warming up....

Goede training weer Beest!

hulk-smash.jpg

Ik heb dat nodig sarge die laatste warm up die dicht bij mijn maximum zit, ik ben het zo gewoon en voel me beter zo. Ja alles is een kwestie van gewoonte nietwaar.

180kg squat warm-up... zwakkeling!

:jk:

Dit is de benentraining all together, je hebt niets anders nodig. 1 x per week moet lukken en zeker voor een jonge kerel. Je kan beginnen met 5 setjes zwaar (3-10 reps) en 1 setje 15-20, in het begin niet meer want die hoge herhalingen set is dodelijk, als je deze vorm van training wat gewoon bent kan je gaan naar 6 zware sets en 2 lichtere met veel reps. Als je er iets wil bijdoen pak dan leg extensions en wat kuitenwerk.

Klinkt deadly!

Ik heb dat nodig sarge die laatste warm up die dicht bij mijn maximum zit, ik ben het zo gewoon en voel me beter zo. Ja alles is een kwestie van gewoonte nietwaar.
Ok helder, maar zoals ik als beginnende trainee is het wellicht beter/verstandiger om qua % iets lager te zitten van je max met de omgekeerde piramide toch?

Is het ook, vraag maar aan de sarge!
Off topic;
Ik heb vandaag als vreselijke spierpijn 1 dag na de training en ben dus benieuwd hoe dat morgen gaat aanvoelen....
Ik vreet me helemaal vol met eiwitten om zo min mogelijk pijn te krijgen:D

Wat meten die poten van jou in godsnaam Dressed?

Tsja je moet zelf aanvoelen hoe dicht jouw laatste warm up bij de 1e werkset moet zijn bij een omgekeerde pyramide. Hij mag er ook niet te ver vandaan zijn anders is de sprong te groot en heb je meer kans op blessures.
Geen idee hoe dik mijn poten zijn, het zijn natuurlijk geen spillebeentjes maar meten doe ik ze nooit. Ik meet trouwens niets van mijn lijf, dat interesseert me niet.

Squats (parallel):

1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 100 x 8.
3e warm up: 140 x 5.
4e warm up: 160 x 1.
5e warm up: 180 x 1.

1e werkset: 205 x 2.
2e werkset: 195 x 4.
3e werkset: 185 x 6.
4e werkset: 180 x 7.
5e werkset: 170 x 8.
6e werkset: 160 x 9.
7e werkset: 100 x 18.
8e werkset: 100 x 13.
9e werkset: 60 x 22.
10e werkset: 60 x 10 en geen kracht in de benen meer.

Ik had gelukkig geen last meer van die kleine blessure van een paar dagen geleden. Benen zijn als verpletterd, maar dat is een heerlijk gevoel, daar doen we het voor.

Jezus.. Das pas squaten! Respect voor zulke gewichten en trainingen kerel!

Goed bezig zeg

Haha die ouwe kerels doen het nog best he!!!!:D:D

Terug
Naar boven