- Waardering
- 3.522
Ben jij groter dan ik ben? ajjj maar wel sterker. Je weet ik ben koekiemonster

Zal dressed wel zijn geweest, shit kan ook niet die heeft de luxe van een homegym.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij groter dan ik ben? ajjj maar wel sterker. Je weet ik ben koekiemonster

Ja leuk, maar om dan te stellen dat een sportschool alleen goed genoeg is als ze 60 kg db's hebben slaat natuurlijk nergens op. Een sportschool is bedoeld om groot te worden, en daar zijn 60 kg db's niet per se voor nodig.
Daarnaast zie ik hier weinig mensen die db's van 60 kg gebruiken, voor jou lijkt het me ook nog een aantal jaren trainen.

Je moet niet zoveel denken maar gewoon pompen bloed,zweet en tranen. Waar je traint maakt geen reet uit zolang er maar genoeg schijven barbells en dumbbells zijn kan je progressie boeken.Come on je traint 10 jaar al en raakt 40 kg dumbbell niet eens aan wat voor eisen moet jij nou stellen aan een gym kerel? Stel je niet zo aan en lol 60 kg dumbbells voor over 10 jaar of zo?Iedereen heeft zo zijn eigen eisen waaraan een gym moet voldoen. De een traint in een health center de ander in een gym en weer een ander in een puur krachthonk met alleen maar beesten. Ik spreek vanuit mezelf wat ik belangrijk vind. Jij denkt hier anders over waar ik geen problemen mee heb. Momenteel richt ik mij meer op het barbell werk maar zodra ik weer eens naar de dumbbells ga kan het hard gaan.

Jie BEESTE!!!Bedankt allemaal mannen!
Nu Sarge, ik noem je maar zo want extralarge zeg nu zelf dan hang je precies in een winkel, als je mijn schouders moest voelen (nu nog steeds uren na de training) dan zou je niet meer zeggen dat twee oefeningen te weinig zijn hoor!

Jie BEESTE!!!
Het is maar goed dat je sterke benen hebt...
Ik had ook na mijn laatste (sissy...) schouders training dagen een behoorlijk verkreukeld gevoel in de schouders..
Dan zul je het wel goed gedaan hebben zeker..?
En vandaag voel ik me pas weer een beetje hersteld van de laatste rugtraining...
Soms heb ik gewoon 2 dagen nodig na een (voor mij) zware training.
No prob, lekker relaxed!
"Here comes the summer"
Goed nummer tijdens de training Dressed!
LoL...ik kan het me voorstellen die schouders moeten helemaal beurs zijn he grote!
+1ik zou zo'n db de eerste komende maanden/jaren nog niet eens in een positie krijgen om
hem te pressen :d
Een gruwel van een training! Volgende keer willen we de 65 zien! Bwhaha!Goed Gedaan!
Ik zoek als Isolatie bij Stronglifts 5*5 nogwat voor de schouders.. Ik heb Side Laterals al.. Zou DB Schoulder Press een goede optie zijn? Of verkies je dan liever de smith machine schoulder press?
oke, maar een seated DUMBELL Schoulder press, pakt die ook gedeeltelijk bovenkant borst mee?
van zodra dat je een klein beetje achterover leunt pak je ook bovenkant borst mee, maar daarom is de shoulder press ook een compound, er worden veel spieren aangesproken, dat maakt deze oefening juist zo waardevol.

Dan moet je toch wel een behoorlijk stuk achterover leunen wil je echt significant borst meepakken...
Als je kijkt naar origo en insertie van de borst dan is het bijna onmogelijk om op een bankje je borst erbij te betrekken in die mate dat het een betekenis heeft. De werklijn is zittend zeer ongunstig.
Zieke one arm db presses trouwens!![]()
Dan moet je toch wel een behoorlijk stuk achterover leunen wil je echt significant borst meepakken...
Als je kijkt naar origo en insertie van de borst dan is het bijna onmogelijk om op een bankje je borst erbij te betrekken in die mate dat het een betekenis heeft. De werklijn is zittend zeer ongunstig.
Zieke one arm db presses trouwens!![]()