MuscleMeat

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Training van vandaag:
Incline Bench Press
3 opwarm setjes met licht gewicht +
1. 100 x 10.
2. 120 x 8.
3. 130 x 6.
Pijn in de schouder.
Pullovers: onmogelijk wegens teveel pijn.
Military Press:
wat opwarming en
1. 80 x 10. (viel mee qua pijn).
Close grip frontals: 20 x 15.
Incline Laterals: 20 x 15.
Achteraf ijs op de schouder en nu maar hopen dat de pijn niet te hevig komt opzetten (voorlopig valt het best wel mee). Toen ik de eerste keer die pijn in de schouder voelde dan was ze er pas dezelfde avond.
Dit was wel een héél slappe training!

Vooral die inclines waren "HomoSuperDudeSissyStyle" man...
Was eigenlijk toch nog behoorlijk zwaar éh, Dressed...?
Pas nou maar een beetje op. ;)

• #1.583
Vooral die inclines waren "HomoSuperDudeSissyStyle" man...
Was eigenlijk toch nog behoorlijk zwaar éh, Dressed...?
Pas nou maar een beetje op. ;)

Ach Hum, voorlopig heb ik nog niet teveel pijn dus ik hoop dat ik met dit schema kan blijven verder gaan.

Ik kan dit geen lichte training noemen met een blessure. Hopen dat de pijn weg zal trekken.

hehehehe dat noemt hij dan een lichte training.
Ijzerbroeder pas nou een keer op je bent net begonnen en ga je alweer met 130 kg op de incline stoeien is echt niet verstanig beest.

Waarom ga je niet ff een schema pakken meer op spierconditie ?
Lichter gewicht meer intensiteit. Zoals het 1,5 rep systeem als voorbeeld?

A oui, Monseigneur 'arpep. ;)

Ik ben het helemaal eens met wat je zegt over die gehaktbal!
Welke trouwens het lekkerst is met een vers, klein gesnippert uitje, wat rode peper heel fijn gesneden, en kurkuma en nog wat kruiden, en een klein snufje zout! :D
En dan graag een onsje of zes voor Hummertje daarvan!

En over dat je tussen BB en PL in zit..?
Oké, eigelijk is er in het begin, als je een basis aan het leggen bent eigenlijk niet zo heel veel verschil vind ik.
Sterker en groter is altijd goed vind ik.
Pas later kan een PL zich zorgen gaan maken over in welke gewichtsklasse hij uit kan/wil komen.

Ik probeer je ook zeker niet tegen te spreken hoor.
Daarvoor schat ik jouw kennis te hoog in, en van de mijne weet ik dat hij nog onvoldoende is...

ik schat jou kennis ook hoog in hum:D
maar ik idd alles is al een keer uitgevonden
ze doen gewoon steeds een ander jasje aan

• #1.587
Tja ik zal wel zien waar dit programma me brengt, ik hou het echt wel in de gaten qua pijn en zo. We zien wel!

Ok beest succes kerel.....

Krieltje vertelde laatst dat hij het ook heel erg had. En volgens mij heeft een dokter in Scheveningen zijn schouderproblemen d.m.v. injecties compleet ervan af geholpen, misschien moet je hem even pm-en. Ze noemen die dokter inmiddels in bodybuilderland de wonderdokter?

Succes nogmaals

Ok beest succes kerel.....

Krieltje vertelde laatst dat hij het ook heel erg had. En volgens mij heeft een dokter in Scheveningen zijn schouderproblemen d.m.v. injecties compleet ervan af geholpen, misschien moet je hem even pm-en. Ze noemen die dokter inmiddels in bodybuilderland de wonderdokter?

Succes nogmaals
Nogmaals: één injectie met cortico toestandje, en verder eerst mega doses Ibuprofen en Paracetamol, daarna Arthrotec en Trammadol.
Dat kun je dan evt nog laten volgen door weer de megadoses Ibu en Para.
En volledige rust de eerste 2 weken.
En ik had echt veel pijn hoor...
Belachelijk veel pijn zelfs...
Maar ik weet natuurlijk niet wat Dressed mankeert...
Bij mij dachten ze een ontstoken slijmbeurs.
In een zodanige mate dat mijn schouder helemaal warm was, en geeneen houding met mijn arm nog comfortabel was.
Klotezooi...
Beterschap en succes nogmaals Dressed! :thumbs:

• #1.591
Tja het rare is dat ik alle kanten uit kan met mijn schouder, enkel bij zware belasting doet ie pijn. Ach ik wacht nog wat af en indien nodig zet ik verdere stappen. Bedankt in elk geval voor de goede raad jongens!

goed geprobeerd chef.. Gek dat je bij de inclines meer last hebr dan bij de MP.. Voorkant schouder miss dan toch?

• #1.593
goed geprobeerd chef.. Gek dat je bij de inclines meer last hebr dan bij de MP.. Voorkant schouder miss dan toch?

Neen, ik voel nu heel goed dat de pijn bovenaan de schouder zit in een gewricht, maar ze straalt uit over heel mijn schouder tot in mijn bovenarm toe. Met die uitstralende pijn was het lastig om de oorzaak te lokaliseren en ook de dokters konden niet veel heil brengen, maar ik voel het nu duidelijk. Vandaag heb ik niet teveel pijn dus ik ga mijn training voorlopig zo kunnen verder zetten, maar er komt veel ijs aan te pas hoor.

zoals hummer zegt: Ibuprofen + paracetamol is een zeer goed combinatie :)
voel nu zo goed als niks aan mijn pols terwijl ik toch heel veel pijn had :)

• #1.595
zoals hummer zegt: Ibuprofen + paracetamol is een zeer goed combinatie :)
voel nu zo goed als niks aan mijn pols terwijl ik toch heel veel pijn had :)

Zit nu op 3 voltaren per dag en 8 paracetamol, daarvoor heb ik brufen (zelfde als ibuprofen) genomen, het helpt echt niet hoor. Ook cortisone bracht me niet vooruit. Het is sukkelen, maar...uiteindelijk komt alles wel goed, de vraag is alleen wanneer:D Ijs helpt nu nog het beste ondervind ik.

klote :(
ik zit op 2 van ieder per dag en mijn pijn is volledig weg terwijl ik zonder niet eens kan bewegen :)
succes met het verdere herstel ;)

Misschien heb ik het gemist maar je kan toch wel zwaar squatten of legpressen? En rack pulls denk je dat je daar ook veel last van gaat hebben?

• #1.599
Misschien heb ik het gemist maar je kan toch wel zwaar squatten of legpressen? En rack pulls denk je dat je daar ook veel last van gaat hebben?

Ja de benen en de rug gaat wel, bij de rug heb ik ook licht last daarna maar het gaat wel. Het zijn natuurlijk de press bewegingen waar ik last mee heb achteraf. Raar is dat tijdens de training het allemaal wel meevalt maar 's avonds en de volgende dagen slaat de pijn toe. Maar als ik elke keer tussen borst en schouders een week rust heb hoop ik zo een hele tijd verder te kunnen.

Gewoon oppassen Dressed Black. Bij mij zijn schouderblessures altijd bitchy. :p

Terug
Naar boven