XXL Nutrition

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Bedankt mannen!
Die onderzoeken over wat nu de beste manier is om spiermassa te kweken worden al veel jaren gedaan en brengen steeds maar nieuwe resultaten, de ultieme training zullen ze nooit vinden.
Ik heb het nog al eens verteld maar ik moet dan altijd denken aan wat de vroegere body building kampioen Erwin Note eens verteld heeft, hij zei namelijk: 'het maakt niet uit wat je doet op training als je maar voldoende eet'.

Bedankt mannen!
Die onderzoeken over wat nu de beste manier is om spiermassa te kweken worden al veel jaren gedaan en brengen steeds maar nieuwe resultaten, de ultieme training zullen ze nooit vinden.
Ik heb het nog al eens verteld maar ik moet dan altijd denken aan wat de vroegere body building kampioen Erwin Note eens verteld heeft, hij zei namelijk: 'het maakt niet uit wat je doet op training als je maar voldoende eet'.
Maar dan word ik alleen maar dikker Francois! :roflol:

niet overdrijven Hummer 75-85% 1rm is een brede range broeder en valt best mee. Gewoon elke week overloaden met deloads

dat is dus het voordeel van hiertussen trainen
de ene keer zit je meer tegen de 85% aan
de andere keer weer niet
de 10% geeft je ruimte om ook eens te falen
ik kijk er ook naar uit om hiermee te gaan trainen

sterke deads dressed
en dan ook nog eens niet moe worden
Ben jou al een tijdje helemaal clean
hoe bevalt dat nou?

• #1.626
dat is dus het voordeel van hiertussen trainen
de ene keer zit je meer tegen de 85% aan
de andere keer weer niet
de 10% geeft je ruimte om ook eens te falen
ik kijk er ook naar uit om hiermee te gaan trainen

sterke deads dressed
en dan ook nog eens niet moe worden
Ben jou al een tijdje helemaal clean
hoe bevalt dat nou?

Dat clean zijn is met vallen en opstaan hoor, ik heb al mijn wilskracht nodig maar het lukt. De val is minder diep dan ik vreesde, ik dacht aan bepaalde afkickverschijnselen maar gelukkig zijn as geen drugs.

ik vind heel erg knap van je
chapeau

5*5*230 en da easy? :O
Respect weer toch!?

Dit was uw voeding:

Voeding:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/3 soeplepels druivensuiker/7 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.

Eet u nog steeds dit?
En rauwe eieren? Doet u dat in de shakes, ik vind het wel easy en niet vies ofzo maar is het ook goed?

Dat clean zijn is met vallen en opstaan hoor, ik heb al mijn wilskracht nodig maar het lukt. De val is minder diep dan ik vreesde, ik dacht aan bepaalde afkickverschijnselen maar gelukkig zijn as geen drugs.
Had je erna nolvadex gebruikt of gewoon je dosis vermindert?

• #1.630
ik vind heel erg knap van je
chapeau

Dank Ove.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

5*5*230 en da easy? :O
Respect weer toch!?

Dit was uw voeding:

Voeding:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/3 soeplepels druivensuiker/7 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.

Eet u nog steeds dit?
En rauwe eieren? Doet u dat in de shakes, ik vind het wel easy en niet vies ofzo maar is het ook goed?

Voeding blijft nog steeds hetzelfde, maar in die maand ongeveer dat ik niet trainde at ik gewoon waar ik zin in had, maar eigenlijk scheelt dat niet veel van wat ik tijdens de training eet. Ik doe er rauwe eieren in ja en heb daar nooit last van.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Had je erna nolvadex gebruikt of gewoon je dosis vermindert?

Neen ik heb clomid en pregnyl gebruikt en dan uiteraard de dosis langzaam verminderd en nu ben ik echt wel volledig clean ja. Ik had maar voor één ding schrik en dat is mijn coïtusuele potentie, moest die de dieperik zijn ingegaan dan was ik terug begonnen met AS want wees eerlijk als je dat niet meer kan dan is het wel erg natuurlijk. Maar gelukkig heb ik ook op dat punt geen last.

Te gek, dan ook rauwe voor mij.. Maak zelf de shake met:
Brinta+Havermout, whey, 2 eieren, melk en als laatste nog wat kwark om het een beetje dik te maken, soms nog cacao of kaneel XD

Heb trouwens daarstraks nog even de benen getraind, dit was het resultaat:
Squats 5x5 met 155 kg. Ging very easy, de volgende keer mag er wel wat meer op de stang.
Dan nog een setje er bij van 100 voor 15 herhalingen.

+ Deadlift:
5x5 met 230 kg. Ging ook heel simpel.
Het voordeel tegenover mijn vroegere trainingen is dat ik nu nooit moe ben, deze manier van trainen lijkt wel een zondagswandeling.

Moet ook eens 15x100 proberen op de Squats alleen is dat anders dan easy voor mij. :roflol:

5x5x230kg DL easy.. Damn Dressed Black.. Ik droom van zulke sets.. :o

Goede trainingen en zeker zonder AS knap dat je die gewichten omhoog blijft kwakken.:)

Heb trouwens daarstraks nog even de benen getraind, dit was het resultaat:
Squats 5x5 met 155 kg. Ging very easy, de volgende keer mag er wel wat meer op de stang.
Dan nog een setje er bij van 100 voor 15 herhalingen.

+ Deadlift:
5x5 met 230 kg. Ging ook heel simpel.
Het voordeel tegenover mijn vroegere trainingen is dat ik nu nooit moe ben, deze manier van trainen lijkt wel een zondagswandeling.

dat zijn nog steeds hele serieuze gewichten "ouwe"!

Doe je goed, DB ;) serieuze weights en trainingen zie ik hier. Respect !

• #1.638
  • #1.639
Vandaag eindelijk uitsluitsel gehad van de dokters:
Acute tendinitis van de suprinatus (of zoiets) een pees die blijkbaar deel uitmaakt van de rotator cuff.
Shoulder Impingement.
En nog iets van uit elkaar gaan van bepaalde botjes door jarenlange training.
De laatste keer bench trainen heeft me nu echt de das om gedaan, ik kan mijn arm in geen enkele richting meer bewegen zonder intense pijn.
6 maanden rust is het verdict, maar ik ga daar natuurlijk wat maanden proberen af te knagen, of wat hadden jullie gedacht:D
Als het niet betert laat ik mij opereren, maar terugkomen doe ik zeker. Onkruid vergaat niet!

Balen man!!!!!!!!!!!
6 maanden dat is nogal. Ik hoop dat het herstel veel sneller zal gaan. Beterschap.

Terug
Naar boven