Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen last gehad van de schouder bij de row?
Toch nog steeds zeer volwassen gewichten.
Haha geen zin in die shit lat pulls.
Hoelang ben je ongeveer bezig met die training?
Lekkere gewichten Dressed; alleen je aantal sets verbazen me.
Hebben zo weinig sets wel effect![]()
Training van gisteren:
Rack Pulls:
4 setjes om op te warmen en:
1e set: 250 x 12.
2e set: 270 x 10.
3e set: 280 x 8.
Bent over row:
1e set: 100 x 13.
2e set: 120 x 8.
3e set: 130 x 6.
4e set: 135 x 4.
Geen zin meer in die shit lat pulls, genoeg is genoeg.

Tja kijk eens naar Impo en Robke, dat zijn toch niet de eersten de besten en die doen ook maar weinig sets. ik denk dat het even effectief is als mijn normale manier van trainen met veel sets, correctie ik weet het eigenlijk wel zeker. Het probleem is dat ik graag met veel sets train tot het uiterste, maar helaas laat mijn schouder me dat niet toe.

Hoppa, dus als het mis loopt is het weer mijn schuld
Tsja, ik denk niet dat je veel sets nodig hebt, enkel je worksets hebben eigenlijk invloed of nut.
Dus waarom zou je dan je lichaam vooraf of nadien helemaal afpeigeren. Gewoon de max intensiteit op
je laatste en zwaarste set zetten is voldoende imo. Zo herstel je ook beter, sneller. En dat is dus meer
groei en minder belastend op je CNS.
Dikke rackpull bro. Zo zwaar kan ik mijn barbell niet eens belasten denk ik![]()
Netjes gewerkt Dressed en ben het ook met jou en Robke eens.
Na wat privelessen van Harpep ben ik er ook achter dat 20-30 hh op de compounds voldoende is. Hoe je je sets indeelt maakt geen reet uit als je het maar zwaar doet en progressief overloaden.
er ook nog wel een tijdje mee weg komt. 
Dat is zo, maar volgens recente onderzoeken moet een BB'er enkele sets tot positief spierfalen gaan om de beste resultaten te bereiken.niet overdrijven Hummer 75-85% 1rm is een brede range broeder

En ook 20 - 30 echt harde herhalingen is voor veel mensen niet te doen.
De meesten van ons kunnen/willen/weten niet hoe, tot het gaatje te gaan, en stoppen ruim voor het eind in zicht is.
En misschien is dat maar goed ook...
Vooral uit het oogpunt van herstellen.
Voor mij gaat het iig niet meer, maar als je jong bent is het wel de manier denk ik.
Dressed, jij hebt het ook lang volgehouden om tot het gaatje te trainen, maar op een gegeven moment houd dat op denk ik.
Het is al fantastisch dat je het zo lang kon, ook al gebruikte je dan wat ondersteuning.
Ik denk dat Sarge, met zijn ondersteuninger ook nog wel een tijdje mee weg komt.
![]()