- Waardering
- 97
Maar wat hebje nou gebenched tijdens dat kampieonschap?
Was het zo slecht dat je het ons niet durft te vertellen of was het zo goed dat je niks zegt om onze hoop niet de grond in te boren? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat hebje nou gebenched tijdens dat kampieonschap?
Was het zo slecht dat je het ons niet durft te vertellen of was het zo goed dat je niks zegt om onze hoop niet de grond in te boren? 
dat laatste...
Jouw de grond in boren?
ik ken persoonlijk 2 mensen goed,die dat op de bench kunnen.
En die Jan wagenaar drukt ook 210 zonder shirt.(Alleen is hij naturel)
Dat zijn er dus 3 die ik ken dus jij hoeft je niet druk te maken....
Lees je log voor het eerst en, met alle respect hoor, de indruk die ik heb is dat je nog niet toe bent aan een shirt.
Als je raw 1RM 120kg is bij 100kg bw dan valt er toch nog heel veel kracht op te bouwen voordat je je heil zoekt in een bench shirt? Het komt op mij over alsof iemand autorijlessen volgt in een Lamborghini...
Dat vind ik een goede vraag. Ik zou het niet weten of Jan naturel is.
dude kom eens kijken op het Nk bankdrukken. daar zie je weet ik hoeveel mensen 100kg benchen met een shirt aan.
daar komt bij dat toen ik dat shirt kocht mijn bench rond de 140kg was en ik ongeveer rond de 160/170 er in drukte.met mijn toenmalige lichaamsgewicht zat ik zo'n 10kg onder het nederlands record.
Nu heb ik gewoon voor de gein weer is in shirt gebencht..maare toch thx voor je comment hoor!
Ehm "dr livingstone" als iemand ambitie heeft om wedstrijden te draaien met benchen moet hij gewoon in een bench shirt oefenen.
Is immers compleet anders dan raw bench en iedereen doet het dus moet je dat zien op te bouwen.
Over de naturel niet naturel discussie kan ik slechts zeggen dat ik niemand wil veroordelen maar om in deze sport hogerop te komen heb je nou eenmaal meer nodig dan een liga Milk break hehe.
Hmmz 1.5x bw benchen, dan moet ik 200kg raw doen...dan ziei k niet zo snel gebeuren...
tsjah..daar zit wel wat in..maar ik heb wel anderhalf keer mijn lichaamsgewicht gedrukt..
woog toen 88kg en bankte in shirt 165kg op wedstrijd manier..nu heb ik gewoon voor de lol eens in een shirt gedrukt.Ben nu niet meer fanatiek aant benchen.
Vind trouwens sowieso het hele Bankdrukken hier geen drol aan.
Over het feit dat er genoeg zijn die meer drukken, dan op een kampioenschap..zulke mensen moeten dan maar eens mee doen lijkt mij..hoor zoveel verhalen..ken trouwens zelf geen 1 junior die naturel onder de 90kg weegt en meer dan 160kg raw drukt.
Lijkt me niet al te extreem hoor? 2 jaar geleden eens met een toenmalige vriend (onze wegen zijn gescheiden met studies etc.) gaan trainen, een jongen van Roemeense afkomst, hij was paar maanden 16.. Ik wist niet wat ik meemaakte toen ie 130kg benchte, hij woog iets van 85kg bij 1m70.