Transforming
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

training vandaag:
Squats:
2x10xbaar
5x60kg
5x80kg
5x100kg
2x140kg
2x160kg
5x180kg PR!!
Bankdrukken elbows in+arch:
8x40kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
-ik wil weer wide grip,heb zo geen kracht hoerenzooi!
incline dumbbell drukken:
5x5 40kg
Deadlift (speed):
5x70kg
5x100kg
5x140kg
2x160kg
1x180kg
ging wel super snel omhoog,maar heb weinig kracht derin!
comment:schouder doet nog steeds pijn bij elke vorm van wide presses.
mijn deadlift suckt!moet meer regelmaat in
zoow dikke squat man!!!
misschien wel verstandig om je deadlift weer wat vaker te doen?
iig, ga zo door!
copyright v/d zelfqoute is van strongman
Lekkere squatjes man, kun je niet beter gaan dumbbellen voor je t**ten?
Brute squats. En waarom niet eens die dl naar voren schuiven?
Laatste keren doe je idd dl in het midden of einde. Zou ze toch naar voren schuiven. Evengoed kan je nog 2x pw je benen aanpakken. Bij mij in me schema zit dl en sq elkaar niet in de weg.
thx!omdat benen mijn prio hebben.maar heb nu wel te vaak me dl geskipped.
en heb een tijdje platvorm lifts gedaan, had verwacht dat dat wel een carry over zou zijn naar mijn gewone lift maar helaas
Ga vanaf nu elke 3e training beginnen met deadlifts, voorlopig 3x5.

Opzich hoeft dat niet eens. Ik doe ze 1x in 1,5 week. Gaat ook goed vooruit zo. Ik leg ook meer nadruk op benen. Dan gaat je dl automatisch mee, maar zou ze zeker wel vooraan je training doen als je ze doet en niet verwaarlozen.
Je hoeft niet vaak zwaar te deadliften om een sterke lifter te worden. Juist de deadlift is een oefening die je zonder te deadliften (lees hier niet nooit, natuurlijk) sterker kunt worden.
Doe eens reverse-hypers, glute ham raises, goodmornings, stifflegs etc. en je zult merken dat het deadliften beter gaat.
Ik heb zelf altijd moeite om zware diepe squats met deadlifts te combineren. Het ene gaat altijd ten koste van de ander....waardeloos.
Dan zijn juist andere vormen van rugoefeningen ter ondersteuning van je deadlift zo aantrekkelijk. Uiteraard wel altijd heel intensief.![]()