AndroidHealthClinic

Iron Devoted Powerlog

• Topic Starter Topic Starter
training in Raalte

Loglift
3x1 90kg
fx 100kg
5x3 90kg beetje pushpress afgewisseld met push jerk zaten wel een aantal mooie reps tussen.

Floorpress:
5x60kg
5x100kg
3x110kg
3x115kg
3x120kg
7x105kg
5x105kg
- pijnvrij gedrukt, nu kracht opbouwen.

Zittend dumbbell drukken:
12x21kg
10x31kg
7x41kg
10x31kg

side raises:
3x8 14kg

Rolling Thunder:
2x40kg L+R
2x50kg L+R
2x55kg L+R
2x60kg L+R
-1e keer heb de grip van een klein meisje!

Comment: nice training, beter dan de laatste keer in Raalte

ik kan maar 50kg op RT :)

Toch mooie training.

Jammer van die log. Je hebt toch ook wel es 110+ geduwd of verwar ik je nu met iemand anders?

Toch mooie training.

Jammer van die log. Je hebt toch ook wel es 110+ geduwd of verwar ik je nu met iemand anders?

ja 110kg 3x geloof ik 1RM was 115kg en 113kg op die log in Raalte.
in tegenstelling tot de rest ben ik achteruit gegaan in de "rust"periode

Ik vind het fijn dat je aan me denkt Wietse, zo ga ik in elk geval niet alleen af in Limburg :D

Doe je trouwens nog mee aan de Sterkste Junior? Ik heb Wout gemaild en hij gaf aan het ergens in juni te willen organiseren.

Ik vind het fijn dat je aan me denkt Wietse, zo ga ik in elk geval niet alleen af in Limburg :D

Doe je trouwens nog mee aan de Sterkste Junior? Ik heb Wout gemaild en hij gaf aan het ergens in juni te willen organiseren.

in limburg ben ik wel weer op niveau hoor!
sterkste junior weet ik niet, plan is om 3 maanden in het buitenland te zitten,maar hangt sowieso van de events af.

Sterkste junior, mag je daaraan deelnemen als belg?

Sterkste junior, mag je daaraan deelnemen als belg?

Lijkt me eerlijk gezegd niet.. Is Sterkste Junior van NL.
Misschien zou je Wout kunnen vragen of je als dispensatie of wat mee kunt doen? Het zou de wedstrijd zeker geen kwaad doen lijkt me.

Lijkt me eerlijk gezegd niet.. Is Sterkste Junior van NL.
Misschien zou je Wout kunnen vragen of je als dispensatie of wat mee kunt doen? Het zou de wedstrijd zeker geen kwaad doen lijkt me.

nuja geen zin in hooggooien met een patattenzak en farmers lopen met boomstammen lol .

training vandaag:

Squats:
5x60kg
5x100kg
1x140kg
1x170kg
1x190kg
-ging erg makkelijk,maar heb zulke extreme spierpijn steeds,herstel voor geen meter terwijl ik al een week geen benen heb gedaan,zo vaag

Deadlift:
5x70kg
5x100kg
5x140kg
5x180kg
5x180kg
5x180kg
- beschamend!!dit deed ik 2 jaar terug ook al!

Scheefbankdrukken (paused):
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg
-voel nog wel pijn in me schouder,maar wordt wel beter.

Rock "n Rolls:
12x15kg
12x17kg
12x19kg
12x22kg

Tate press:
10x13kg
10x15kg
10x17kg
10x22kg
10x28kg

Handle pulldown
50x30kg

comment: niet echt serieus getraind, teveel ge-ouwehoerd met zn allen.

Laatst bewerkt:
gister stukkie geschaatst, vandaag dus maar ff geen training

Waarom niet?

Uitgegleden en vastgevroren waarschijnlijk

Dat van het slecht herstellen vd benen heb ik ook gehad. Je zou dan een extra lichte beentraining in kunnen lassen. Dus hoog volume en lichte gewichten.
Een andere optie is lekker (dus niet te intensief) fietsen, om de doorbloeding te bevorderen en tegelijkertijd wat cardio op peil brengen.

Ga je dit fenomeen ook in de rest van je spiergroepen merken, dan zijn dat de eerste tekenen van lichte overtraining. Even id gaten houden dus. ;)

te ver geschaatst, dus verrot plus nog niet hersteld van maandag
Uitgegleden en vastgevroren waarschijnlijk
niet een keer gevallen!
Dat van het slecht herstellen vd benen heb ik ook gehad. Je zou dan een extra lichte beentraining in kunnen lassen. Dus hoog volume en lichte gewichten.
Een andere optie is lekker (dus niet te intensief) fietsen, om de doorbloeding te bevorderen en tegelijkertijd wat cardio op peil brengen.

Ga je dit fenomeen ook in de rest van je spiergroepen merken, dan zijn dat de eerste tekenen van lichte overtraining. Even id gaten houden dus. ;)
thx,maar doe al 3x benen.en train ook 3x per week, heb het al een tijdje alleen bij benen.zelfs na een week geen benen trainen voelt het of heb ik de dag ervoor nog gesquat

thx,maar doe al 3x benen.en train ook 3x per week, heb het al een tijdje alleen bij benen.zelfs na een week geen benen trainen voelt het of heb ik de dag ervoor nog gesquat

:eek: Ik zou dat dan eerst maar eens gaan minderen, Wietse. :p
Gewoon op 2x maximaal houden hoor. Eén keer licht en één keertje zwaar.
Tenminste dat is wat ik zou doen. ;)

Terug
Naar boven