iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
waar tegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doping gebruik.
je traint dus in een gym? mensen vinden het vervelend he als je 'sterk' word
Dit is idd een keiharde tricep training.ps me tri's leken/voelden dikker dan dan G-men's quads!
Maarja wat een discussie ook die ze aangaan zeg. 
ohw zow..ja zijn van die boeren, die al 20 jaar dezelfde routine doen,daarom nooit verder zijn gekomen dan een 190kg parallel squat, 155kg bankdrukken en deadliften is slecht voor de rug etc etc zeik zeik.snel me hokkie in de tuin fixen en dan daar los.

ps me tri's leken/voelden dikker dan dan G-men's quads!
moet je nagaan hoe erg je armen uit verhouding zijn met je kuiten
tis voornamelijk met pin en boxsquats, volgens hun is dat alleen maar goed om een hernia te krijgen..Dit is idd een keiharde tricep training.Maarja wat een discussie ook die ze aangaan zeg.
Beginnen ze ook nooit met je squat te diep e.d? Oftewel jaloezie (in jouw geval nu ook).![]()
ja das waar,maar jij weet enigsinds waar je mee bezig bent!trainingen gaan redelijk al zuigt de motivatie zwaar!Hoho..... Ik ben ook een boer en ik doe ook al jaren spelen met gewichten...hehe
Nee, maar goede trainingen Wietse. Gaat goede kant weer op, toch?
quoted for truth!moet je nagaan hoe erg je armen uit verhouding zijn met je kuiten
![]()

Je presses vind ik echt bruut maar je squat & deadlift lopen wat achter precies? Net het omgekeerde van mij haha ik krijg 100kg vast niet omhoog op incline bench al hangt men leven ervanaf
Je presses vind ik echt bruut maar je squat & deadlift lopen wat achter precies? Net het omgekeerde van mij haha ik krijg 100kg vast niet omhoog op incline bench al hangt men leven ervanaf
Serieus? Je liegt right? Iedereen is anders maar ik ben nu een halfjaar met strongman bezig en als assistence voor overhead doe ik inc bp max 1x120. Je hoort mijn ass te kicken!
snoob doet niet aan assistance!die doet voor een loglift,gewoon een push press.
misschien ook een tip voor jou?met een 1x120kg inclinebenchpress dan had je die axle bij SM van Friesland ook wel eens mogen drukken?
lekkere training, en suc6 met je rug!
BTW: het lukt me nog niet echt om "buiten" de top-25 posters te blijven
![]()