Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whaha inderdaad, normaliter kan ik toch nog wel 130 een aantal reps,maar dit was vandaag echt de max!

ja eindelijk!!
eerste training(kje) ook meteen maar ff gedaan
Bankdrukken:
12x40kg
12x50kg
12x80kg
2x100kg
1x120kg
smalbankdrukken:
12x90kg
12x100kg
12x100kg
comment:thuis trainen is nu al vet!uiteraard topless![]()

zoek ze morgen op!!!in me gallerij staat ook wel trek materiaal voor je dan
hoe staat het met jouw trainingen?

Ben nu aan het herstellen van een twee week durende slopend koorts gebeuren. Erg flauw, want was net klaar met max periode en 210dl/180sq neergezet. Vorig week hersteltrainingen en vandaag mijn eerste realdeal training gehad en het was niet fijn. Even doorzetten
Doe je trouwens ook mee aan wat van Wout zijn wedstrijden? Ik ben present bij kening van 't hout, iets in Surhuisterveen en sterkste junior van nederland in sneek en natuurlijk STM van friesland. Ga nog even kijken welke wedstrijden ik buiten het noorden ga doen. Jij nog tips?
Ben nu aan het herstellen van een twee week durende slopend koorts gebeuren. Erg flauw, want was net klaar met max periode en 210dl/180sq neergezet. Vorig week hersteltrainingen en vandaag mijn eerste realdeal training gehad en het was niet fijn. Even doorzetten
Doe je trouwens ook mee aan wat van Wout zijn wedstrijden? Ik ben present bij kening van 't hout, iets in Surhuisterveen en sterkste junior van nederland in sneek en natuurlijk STM van friesland. Ga nog even kijken welke wedstrijden ik buiten het noorden ga doen. Jij nog tips?
Kheb de indruk dat veel friesen zich tot friesland beperken om wedstrijden te doen ... Waarom is dat?

ik weet nog niet of ik dit jaar wedstrijden ga doen.
Misschien wel aan het eind van 2009.
Ik zou zelf veel wedstrijden buiten Wout om doen,
Daar zie je toch sneller de echt sterke jongens
succes met herstellen!
Kheb de indruk dat veel friesen zich tot friesland beperken om wedstrijden te doen ... Waarom is dat?
ik weet nog niet of ik dit jaar wedstrijden ga doen.
Misschien wel aan het eind van 2009.
Ik zou zelf veel wedstrijden buiten Wout om doen,
Daar zie je toch sneller de echt sterke jongens
succes met herstellen!
Zie je natuurlijk graag weer op de STM van Friesland! 
angst!voor "echte"wedstrijden!
veel jongens die bij Wout trainen doen voornamelijk timbers met die k*tdingen,
hooggooien,wheelflip.
stones yoke duckwalk en een max log etc. worden weinig gedaan!
Hey kerel, zie dat je dit jaar misschien geen wedstrijden doet,
Wilde je wel nog meedoen op ST m v Limburg? Aangezien je je bij mij ingeschreven had.
Grtzz Jules

training van vandaag:
ATTG Squats (zonder belt of wraps):
5x50kg
5x80kg
5x120kg
2x140kg
1x160kg
3x140kg
-zonder spiegel beetje moeilijk de vorm te houden,160 was super easy,maar helaas geen spotter.