AndroidHealthClinic

Iron Devoted Powerlog

Volgens mij heeft mijn aandoening een ander slachtoffer gevonden, hopelijk ben ik er nu vanaf. Sterkte iig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
thx sanca man! :D

ik negeer niemand :P

Hehehe :D

Is het gelukt met je rek?

• #1.066

ja eindelijk!!

eerste training(kje) ook meteen maar ff gedaan

Bankdrukken:
12x40kg
12x50kg
12x80kg
2x100kg
1x120kg

smalbankdrukken:
12x90kg
12x100kg
12x100kg

comment:thuis trainen is nu al vet!uiteraard topless :D

• #1.069
ps. de G-men training begint nu pas in te kicken,me hele lichaam is gaar!

zoek ze morgen op!!!in me gallerij staat ook wel trek materiaal voor je dan ;)

hoe staat het met jouw trainingen?

Ben nu aan het herstellen van een twee week durende slopend koorts gebeuren. Erg flauw, want was net klaar met max periode en 210dl/180sq neergezet. Vorig week hersteltrainingen en vandaag mijn eerste realdeal training gehad en het was niet fijn. Even doorzetten :D

Doe je trouwens ook mee aan wat van Wout zijn wedstrijden? Ik ben present bij kening van 't hout, iets in Surhuisterveen en sterkste junior van nederland in sneek en natuurlijk STM van friesland. Ga nog even kijken welke wedstrijden ik buiten het noorden ga doen. Jij nog tips?

• #1.071
Ben nu aan het herstellen van een twee week durende slopend koorts gebeuren. Erg flauw, want was net klaar met max periode en 210dl/180sq neergezet. Vorig week hersteltrainingen en vandaag mijn eerste realdeal training gehad en het was niet fijn. Even doorzetten :D

Doe je trouwens ook mee aan wat van Wout zijn wedstrijden? Ik ben present bij kening van 't hout, iets in Surhuisterveen en sterkste junior van nederland in sneek en natuurlijk STM van friesland. Ga nog even kijken welke wedstrijden ik buiten het noorden ga doen. Jij nog tips?

ik weet nog niet of ik dit jaar wedstrijden ga doen.
Misschien wel aan het eind van 2009.

Ik zou zelf veel wedstrijden buiten Wout om doen,
Daar zie je toch sneller de echt sterke jongens

succes met herstellen!

Kheb de indruk dat veel friesen zich tot friesland beperken om wedstrijden te doen ... Waarom is dat?

• #1.073
Kheb de indruk dat veel friesen zich tot friesland beperken om wedstrijden te doen ... Waarom is dat?

angst!voor "echte"wedstrijden!:D
veel jongens die bij Wout trainen doen voornamelijk timbers met die k*tdingen,
hooggooien,wheelflip.

stones yoke duckwalk en een max log etc. worden weinig gedaan!

Das ook maar handicap

succes met herstellen!

Hey kerel, zie dat je dit jaar misschien geen wedstrijden doet,
Wilde je wel nog meedoen op ST m v Limburg? Aangezien je je bij mij ingeschreven had.

Grtzz Jules

Ten eerste; ik had van Wout via de mail een formulier gekregen met de wedstrijden die hij organiseerd, voor sommige wedstrijden heb ik mij via zijn mail ingeschreven. Andere wedstrijden buiten Wout om heb ik nog weining info over. Info over wedstrijden bij RDP is soms wat karig.
Ten tweede; Zoals ik zei: ik doe aan meer wedstrijden mee, buiten friesland om, alleen daar ben ik nog niet over uit. Ik hou mij aanbevolen voor wedstrijden! (pm)

succes met herstellen!

Bedankt! En de tip zal worden opgevolgd :) Zie je natuurlijk graag weer op de STM van Friesland! ;)

angst!voor "echte"wedstrijden!:D
veel jongens die bij Wout trainen doen voornamelijk timbers met die k*tdingen,
hooggooien,wheelflip.

stones yoke duckwalk en een max log etc. worden weinig gedaan!

Dat is niet helemaal waar. Natuurlijk is er een groepje STM'ers rond Wout die alleen timber/WFH etc doet, en Wout past daar braaf zijn wedstrijden op aan. Maar er zijn mensen die daar buiten staan en wel maxlog/stones/yoke doen. Wout zijn Yoke is k*t, en van zijn stones kan ik elke keer weer de schapenstront afvegen maar ik doe ze. Zijn logs zijn wel fijn.

Zie boven.

• #1.077
Hey kerel, zie dat je dit jaar misschien geen wedstrijden doet,
Wilde je wel nog meedoen op ST m v Limburg? Aangezien je je bij mij ingeschreven had.

Grtzz Jules

Heey Jules ik ben druk in training om daar geen modder figuur te slaan!
Ging meer om de wedstrijden hier in het noorden die ik bedoelde!

• #1.078
training van vandaag:

MP:
5x40kg
5x60kg
5x80kg
1x90kg???
1x90kg
1x90kg
-overuidelijk nog niet hersteld!

Zittend overhead pinpressen (voorhoofd):
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
2x90kg
2x90kg
-eerste keer,beetje vage shit.

Zittend nekdrukken (Achterkant):
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg

ATTG Squats (zonder belt of wraps):
5x50kg
5x80kg
5x120kg
2x140kg
1x160kg
3x140kg
-zonder spiegel beetje moeilijk de vorm te houden,160 was super easy,maar helaas geen spotter.

legextensions (plateloaded)
12x20kg
12x30kg
12x40kg
12x50kg
12x50kg

Frontsquats (olygrip)
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
-meer ff voor de houding.

comment:redelijk tevreden,moeten nog wel veel dingen gebeuren in homegym,remy trainen is ook wennen!

Laatst bewerkt:
Beetje muziek erbij en het is al een stuk leuker.

training van vandaag:

ATTG Squats (zonder belt of wraps):
5x50kg
5x80kg
5x120kg
2x140kg
1x160kg
3x140kg
-zonder spiegel beetje moeilijk de vorm te houden,160 was super easy,maar helaas geen spotter.

Ik doe het liever zonder spiegel, veel betere focus en dan leer je het je zelf meteen aan. Op wedstrijden sta ook je ook niet voor een spiegel wanneer je iets spannends doet.

Terug
Naar boven