AndroidHealthClinic

Iron Devoted Powerlog

Het was een hangsnatch geen clean.
Vind je het niet k*t, ene dag squatten andere dag deadliften?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Laatst bewerkt:
  • #1.103
vandaag even wat onderdelen in Raalte gedaan

Dunneboom (strict):
8x65kg
8x75kg
2x85kg

Dikke boom:
5x90kg
5x95kg
3x100kg

Yoke (20 meter):
150kg
170kg
190kg
210kg
230kg
250kg
-voelde goed,en makkelijk,nu proberen elke training 10kg erbij te doen

Timberwalk (20meter):
70kg
80kg
90kg
-Toen kwam er een dikke sneeuwbui,dus gekapt.

Comment: log ging wel nice,yoke ook wel, voor de rest merk ik dat me rug te slap is op dit moment,kan me core moeilijk strak houden,veel GM's en Deads dus!

Nette training! Log gaat ook weer mooi toch. :D

speed pulls hebben zeker zin! Op dit moment pak ik veel met bands, hiervoor zonder. Ik merk wel degelijk verschil als je ze doet. Je moet gewoon ook leren explosief te zijn.

Netjes op de boom maar je zei al dat je presses goed waren.

Misschien heb ik het mis: Maar volgens een enkele powerlift guru op EliteFTS is het onlogisch om bijv. speeddeadlifts te doen na conv deadlift. Mhh?

Ja op zich wordt het bijna altijd op een aparte dag gedaan, maar ik redeneer eerder zo: Zolang je intentie er is om maximaal snelheid te ontwikkelen train je ook de explosiviteit omdat dat veel met je CNS te maken heeft. Je kunt ze dan ook na je gewone deads doen.

het zou logischer zijn ze voor gewone deadlifts te doen :p

• #1.109
Nette training! Log gaat ook weer mooi toch. :D
jah,vandaag had ik er voor het eerst weer es zin in!gewichten waren laag,maar motivatie is er..
speed pulls hebben zeker zin! Op dit moment pak ik veel met bands, hiervoor zonder. Ik merk wel degelijk verschil als je ze doet. Je moet gewoon ook leren explosief te zijn.

Netjes op de boom maar je zei al dat je presses goed waren.
ik hou ze derin,eerst op dezelfde dag,en strax een aparte dag voor speeddeads.
Misschien heb ik het mis: Maar volgens een enkele powerlift guru op EliteFTS is het onlogisch om bijv. speeddeadlifts te doen na conv deadlift. Mhh?
eerst doe ik 1x per week deadliften,strax na 8weken ga ik de deads 2x per week doen..1x speed en 1x conventional.

• #1.110
ohw jah had ook nog stones gedaan
70kg/80kg/90kg/100kg,geen hars dus 100kg begon al te glijden...hoogte zo geen id van?!

Lekkere events ;)

• #1.112
vandaag chiropractor geweest,ben compleet scheef :(
maar is wel hoop!

wilde vandaag squate maar dat lieten de aanhechtingen van mijn quads naar me knie niet toe!

Bankdrukken elbows in.(paused):
5x50kg
5x80kg
5x100kg
8x5x110kg,schouders kraken raar,maar pijn is wel minder nu al!

Incline dumbbelldrukken (oly dumbbells)
3x5 45kg
-werkt vrij k*t!,moeilijk om op borst te krijgen,sleeves draaien door en t*ring breed!
wennen dus

Incline bottom pin press:
5x50kg
5x70kg
3x90kg (PR)
2x100kg (PR)
8x80kg

comment:was ik maar weer blessurevrij!bench ging opzich wel ook al heb ik nog steeds een hekel aan elbows in benche,weinig explosiveit op deze manier..

I know hoe dat feelt man :(

Vervelend idd! Succes iig met het herstel!

komt wel weer goed doe wat je kunt.

8x5x110 paused?
Gvd man ik wil morgen 6x3x110 doen en durf je ook nog te zeggen dat het goed gaat met mn ub;):D

Ik weet niet of je het wel eens geprobeerd hebt (geen zin om heel je log door te spitten), maar bij mij hebben shoulder dislocates in combinatie met face pulls me grotendeels van mijn schouderklachten afgeholpen.

Tegenwoordig begin en eindig ik mijn (press) workout altijd met een aantal setjes face pulls (laag in gewicht, hoog in reps, 30+). Ook doe ik regelmatig een aantal setjes shoulder dislocates (met een bezemsteel).

Geloof me, dit geeft een hoop verlichting.

Terug
Naar boven