iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er vertrouwen in hoor.gehe volgende keer beter?
Ik ben best tevreden met deze training hoor!
Heb ff terug gekeken en heb dit jaar nog niet meer gedaan dan 3x120kg met de normale grip.Druk nu ook vast nog wel 140kg, maar reppen wil gewoon niet zo..
Nu je schouders weer beter zijn gewoon rustig opbouwen en niet meteen te veel willen.Vandaag met Champ getrained!
Bankdrukken:
20x20kg
8x60kg
5x90kg
5x105kg
3x115kg
3x125kg,3F
3x125kg,3F
3x125kg,3F
2x120kg deze kan ik me niet herinneren..5x100kg,techniek.
-techniek is slecht,gewicht was ook niet zo...gevoel was wel top!
Decline bankdrukken:
5x90kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
-1e keer,Nice!
Incline bankdrukken:
5x50kg
2x90kg
5x70kg
5x70kg
preexhaustion set flyes - incline BP
Flyes:8x16kg - 3x70-6x50
Optrekken met brede grip
5xBW
8xmet hulp!
Comment: cool,veel geleerd!en super gevoel in me chest!

met deadliften?
ot nice dat je bench beter aanvoelt!
hehe tenzij...........
?met deadliften?
ot nice dat je bench beter aanvoelt!
Ben je niet zo van de speedreps?
Mij helpt het zeker wel.

Ik maak wel gebruik van speedreps (Dynamic Effort- DE, sets van 1-2 reps in 60-80% 1rm), tijdens opwarming.
Dit is een Neurologisch/ Functioneel iets.
De gebruikte term hiervoor is neuromusculaire efficiëntie. Ofwel, in hoeverre is je motorische zenuwstelsel in staat de spieren optimaal te laten aansturen voor het leveren van Maximale Kracht.
Simpel gezegd, hoe haal je er uit wat er in zit.
Het trainen in deze zone geeft de volgende resultaten:
- Neuromotorische optimalisatie van de beweging. M.a.w. leert je het zenuwstelsel de juiste motorische eenheden op het juiste moment aan te sturen.
- Verbeteren van de explosieve kracht (starting strength).
- Verbeteren van de acceleratie kracht (speed strength).
- Toename neuromusculair vermogen (generating power). Heeft een gunstige invloed op de ontwikkeling van maximale kracht.
- Indien voorafgaand aan ME Sets: Neuromotorische opwarming (neuromuscular primer). Kortom je brengt je lichaam sneller in een optimale staat om ME werk te doen.
gehe!weet je wel hoe eng ik cutten vind?!maar heel rustig gaan we door!tot de 1e tekenen van krachtverlies komen,dan bulk ik meteen weer 7000cals per dag!Mini cut? Dat is 1 dag iets minder eten en 1x extra schijten man.
Lekker volume!
Idd, i like!Nette Squats en Deads! One-arm DB snatch is idd wel een geile oefening.
Ik weet niet wat je BF momenteel is maar je kunt makkelijk zonder krachtverlies cutten tot 15% en sommige mensen nog wel lager ook. Bij mij begon ik het te merken toen ik ergens tussen de 14 en 15% zat.