iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
moet jij niet huilen in een tunneltje?
die van me broertje,was echt nice gevoel..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet jij niet huilen in een tunneltje?
die van me broertje,was echt nice gevoel..
Ja maarja als je je hele leven al zo gezond leeft smaakt al die bagger voor geen meter meer. Variatie is the keyword.
Dat om 2 uur wakker worden is grapje neem ik aan?
en zo gezond leeft iron devoted niet als ik zijn voeding zie..
Variatie helemaal gelijk in.. daarom juist die shit, want dat eet hij nooiten zo gezond leeft iron devoted niet als ik zijn voeding zie..
Om 2 uur wakker worden een grapje?? jij maakt een grapje zeker dat ik een grapje maak... 2 uur hoeft niet precies, kan ook 3 uur ofzo![]()
Ja oke dat klopt ook wel hahaha.
Man ik heb jaren lang ploegen gedraaid waarbij ik 48 verschillende starttijden had (elk half uur een nieuwe). Ik ga niet midden in de nacht me wekker zetten voor voedsel.
! als je dan toch poepluiers moet verschonen snachts kan je net zo goed een chocoshake maken! wel de goeie choco erin en geen luier choco
Hehehe.. kan ik me voorstellen!
Maar iron devoted moet toch wakker worden om zijn kindje weer in slaap te zingen! als je dan toch poepluiers moet verschonen snachts kan je net zo goed een chocoshake maken! wel de goeie choco erin en geen luier choco
![]()
Hehehe.. kan ik me voorstellen!
Maar iron devoted moet toch wakker worden om zijn kindje weer in slaap te zingen! als je dan toch poepluiers moet verschonen snachts kan je net zo goed een chocoshake maken! wel de goeie choco erin en geen luier choco
![]()

Waarom 's nachts? Mijn kind slaapt 's nachts gewoon (van 19:30-7:30). En poepen doet hij overdag. Begin eens met de opvoeding van je kind zeg!omdat een 7,5maanden oude baby dat nog niet zelf kan!!!![]()

omdat een 7,5maanden oude baby dat nog niet zelf kan!!!![]()

tsjah,daar heb ik je al eens eerder mee gefeliciteerd!Waarom 's nachts? Mijn kind slaapt 's nachts gewoon (van 19:30-7:30). En poepen doet hij overdag. Begin eens met de opvoeding van je kind zeg!![]()
Ik doe maar geen toezeggingen meer!Komt vaak wat tussen!Maar Ga het wederom proberen,lijkt me tof!
een echte SM doet alles!Maar goed dat snap jij niet!

een echte SM doet alles!Maar goed dat snap jij niet!![]()
...maar goed dat zal wel door je vermoeidheid komen door je nachtelijke bezigheden. 
Nee ik ook niet.
Je moet ze dit soort dingen snel leren, voor je het weet nemen die koters een loopje met je.
Dus Iron: als hij 's nachts poept gelijk zijn neus in die luier drukken anders leert hij het nooit af!