MuscleMeat

Iron Devoted Powerlog

In jouw tunneltje? :doggy:

Ja maarja als je je hele leven al zo gezond leeft smaakt al die bagger voor geen meter meer. Variatie is the keyword.
Dat om 2 uur wakker worden is grapje neem ik aan?

Variatie helemaal gelijk in.. daarom juist die shit, want dat eet hij nooit:rolleyes: en zo gezond leeft iron devoted niet als ik zijn voeding zie..

Om 2 uur wakker worden een grapje?? jij maakt een grapje zeker dat ik een grapje maak... 2 uur hoeft niet precies, kan ook 3 uur ofzo:p

Variatie helemaal gelijk in.. daarom juist die shit, want dat eet hij nooit:rolleyes: en zo gezond leeft iron devoted niet als ik zijn voeding zie..

Om 2 uur wakker worden een grapje?? jij maakt een grapje zeker dat ik een grapje maak... 2 uur hoeft niet precies, kan ook 3 uur ofzo:p

Ja oke dat klopt ook wel hahaha.

Man ik heb jaren lang ploegen gedraaid waarbij ik 48 verschillende starttijden had (elk half uur een nieuwe). Ik ga niet midden in de nacht me wekker zetten voor voedsel.

Ja oke dat klopt ook wel hahaha.

Man ik heb jaren lang ploegen gedraaid waarbij ik 48 verschillende starttijden had (elk half uur een nieuwe). Ik ga niet midden in de nacht me wekker zetten voor voedsel.

Hehehe.. kan ik me voorstellen!
Maar iron devoted moet toch wakker worden om zijn kindje weer in slaap te zingen:D! als je dan toch poepluiers moet verschonen snachts kan je net zo goed een chocoshake maken! wel de goeie choco erin en geen luier choco:p

Maar iron devoted moet toch wakker worden om zijn kindje weer in slaap te zingen:D! als je dan toch poepluiers moet verschonen snachts kan je net zo goed een chocoshake maken! wel de goeie choco erin en geen luier choco:p

De appelsap druipt me neus uit bij het idee dat wietse 's nachts om 2 uur met een shake in zijn hand met zijn roege zwoele schorre just out of bed stem zijn zoontje toe zingt.

's nachts poepluiers verschonen? ???
Why?

:roflol: Thenose z'n kind ligt al xx aantal maanden in z'n eigen poep te rollen.

Poept ie nooit 's nachts?

Nee ik ook niet. :o
Je moet ze dit soort dingen snel leren, voor je het weet nemen die koters een loopje met je. :D

Dus Iron: als hij 's nachts poept gelijk zijn neus in die luier drukken anders leert hij het nooit af!

zondag ben ik in Raalte, jij ook?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.335
Waarom 's nachts? Mijn kind slaapt 's nachts gewoon (van 19:30-7:30). En poepen doet hij overdag. Begin eens met de opvoeding van je kind zeg! :D
tsjah,daar heb ik je al eens eerder mee gefeliciteerd!
trouwens die kleine van mij poept snachts ook niet hoor!
Hij komt alleen nog voor een mid night snack!(bulk koning in wording)
zondag ben ik in Raalte, jij ook?
Ik doe maar geen toezeggingen meer!Komt vaak wat tussen!Maar Ga het wederom proberen,lijkt me tof!
Daar heb je toch zo'n vrouwmens voor? :scratch:
een echte SM doet alles!Maar goed dat snap jij niet!:cool:

• #1.336
training vandaag:

Push press:
5x50kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
5x100kg
fx110kg tssss
-was 3e schoudertraining in 5 dagen,veel te veel!

Par box squats+lightbands:
2x5 70kg
2x100kg
2x130kg
2x150kg
3x2x160kg PR!!!
-lekker!!topspanning was op lockout zo'n 220/230kg.

Frontsquats(oly grip):
3x50kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x110kg
-baar rolde bij 3e rep op 110kg van me schouders,nu dikke bult boven op me hand.Deed ook fakin veel pijn.

Face pulls (lage pully)
3x20

Face pulls (hoge pully)
3x20

comment:squats waren nice.

Drommels! Nice squats!

• #1.338
Aangezien ik me heb afgemeld voor alle wedstrijden die op de planning staan,
en ik weinig tijd heb voor een complete training.
Ga ik over 2 weken beginnen,om 1 spiergroep per dag te doen.
meer oefeningen,meer reps etc.

Voor Ub/LB split heb ik geen tijd,en fullbody heb ik meer dan een jaar gedaan.
Dus onder het mom van: verandering van spijs doet eten, dan maar

Terug
Naar boven