tom_vt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
nee.dit is een geheim expiriment,ontwikkeld door een duistere dokter ergens in een hol in Deutchland!
Een experiment van de voormalige DDR?

Succes in ieder geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee.dit is een geheim expiriment,ontwikkeld door een duistere dokter ergens in een hol in Deutchland!

Niemand reageert meer in die andere logs... dan moet ik jou log maar bekritiseren!
dus een Doctor? tof man! neem die gast volgende keer als we trainen mee..
Hoe voel je je verder? nog ziekjes en zwak of voel je je wel lekker? borst wat voller, wat meer eetlust??
als je toch natural blijft trainen, kan je eens denken aan ZMA en yohimbe..
kleine productjes, maar elke voordeel is er één.
En spirulina nam ik altijd voor me wedstrijden. in 1 x 10 van die tabs.. zonne energie zeg maar!!
als ik strax weer wat geld heb van het verkoop van het hout van me ingestortte dak dan wil ik hier wat Wobenzyme halen..
zal die DDR arts es vragen of hij mee wil komen.
voel me vandaag wel weer iets voller.
Keeltje is nog wel dik en pijnlijk wat eten een beetje lastig maakt,maar goed.
Yohimbe heb ik nog ergens liggen dacht ik!
weet je wat lekker is voor die kleine van je? roosvice multivit..
maar niet savonds geven als die kleine gaat slapen, dat is funest voor zijn toekomstig gebitje..
en als je het dan toch haalt.. neem zelf ook wat, beter voor je weestand
ben ze ff vergete man?!Sorry van je keeltje man, ik dacht dat me aanwijzingen wel zouden helpen.
hebbe we in huis!zal es proberen!weet je wat lekker is voor die kleine van je? roosvice multivit..
maar niet savonds geven als die kleine gaat slapen, dat is funest voor zijn toekomstig gebitje..
en als je het dan toch haalt.. neem zelf ook wat, beter voor je weestand
Dat toekomstige gebitje boeit niks want dat zijn melktanden. Dat zijn niet eens echte tanden.
Niet als je meer op techniek (basis) wilt werken, doorbloeding en groei wilt stimuleren.
Wanneer je moe bent van hoog aantal reps komt het meer op techniek aan, moet je wel in feite.
Lijkt mij dan, doe het namelijk ook. Succes IRD!![]()
hehehe.. geloof mij nou.. als je rotte melktanden heb is er een grote kans dat je blijvend gebit aangetast wordt!
het is me werk! daar verdien ik me geld mee.. dat wist je toch wel?
goed te zien dat je nog steeds veel met 1, 2 en 3rm werkt!
is mooi vergelijkings materiaal om te zien dat je borst strax damn sterk is en de rest hetzelfde is
leuke oefening trouwen die snitsh, die moeten we ook een keer doen![]()