MuscleMeat

Iron Devoted Powerlog

Hoe staat het ervoor met de schouder? .. Gaat weer de goede kant op las ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
thx vriendje!
Ik wil ook bands! Dan kan ik ook pro banded boxsquats doen. :'(

Succes met cutten, gief us pics.
kopen een optie?ironwoody-fitness.com oid.
en picca;s komen wel weer es!
Hoe staat het ervoor met de schouder? .. Gaat weer de goede kant op las ik?
jah geloof het wel,ben nog erg voorzichtig!

Vrijdag benen in Foanwalden ijzeren broeder zin in een marteling?

Ziek dus? en nu? al iets beter?? denk toch dat je je voeding beter moet afstellen, want dit is de 2e keer dat je ziek bent in 1 maand!!

je moet toch je weerstand verhogen en dat doe je met groen voedsel en genoeg van de juiste eiwitten..
Glutamine is een amino die je weerstand verhoogt.
groene thee zitten antioxidanten in die ook positieve invloed hebben.
Zalm heeft door de omega vetzuren een licht ontstekingremmende werking..

maar soms moet je niet kijken naar wat goed is, maar naar wat slecht is.. zijn er producten die je eet die slecht zijn?

teveel zuivel zorgt voor een slijmerige afzetting in je darmwand waardoor andere voedingstoffen niet goed opgenomen worden.
dat betekend niet dat zuivel slecht is, maar het moet gebalanseerd zijn!

Zondag ben je van de partij toch? :D

ik smurf dat je snel weer smurf bent smurf!

• #1.386
Ziek dus? en nu? al iets beter?? denk toch dat je je voeding beter moet afstellen, want dit is de 2e keer dat je ziek bent in 1 maand!!

je moet toch je weerstand verhogen en dat doe je met groen voedsel en genoeg van de juiste eiwitten..
Glutamine is een amino die je weerstand verhoogt.
groene thee zitten antioxidanten in die ook positieve invloed hebben.
Zalm heeft door de omega vetzuren een licht ontstekingremmende werking..

maar soms moet je niet kijken naar wat goed is, maar naar wat slecht is.. zijn er producten die je eet die slecht zijn?

teveel zuivel zorgt voor een slijmerige afzetting in je darmwand waardoor andere voedingstoffen niet goed opgenomen worden.
dat betekend niet dat zuivel slecht is, maar het moet gebalanseerd zijn!

Zondag ben je van de partij toch? :D

ga sowieso meer fruit eten,en heb multi vits,en magnesuim en zink tabs.
Ga mijn eiwitten meer uit shakes halen,zal vanavond zalm eten..

zondag is nog niet zkr...heb op het moment nog 38,5 graden koorts.

Beterschap ;)

ga sowieso meer fruit eten,en heb multi vits,en magnesuim en zink tabs.
Ga mijn eiwitten meer uit shakes halen,zal vanavond zalm eten..

zondag is nog niet zkr...heb op het moment nog 38,5 graden koorts.

Joh je termometer is kapot.. ik heb onderzoek gelezen tijdens mijn fitnesstrainer opleiding dat elke graad dat je lichaamstemp hoger is je prestaties 5% omhoog gaan.. hahahaha ik heb geen bronnen, maar ik verzin ook geen verhaaltje! het is vaak de geestelijke toestand die voorkomt dat je prestaties kan leveren!:cool:

• #1.389
Joh je termometer is kapot.. ik heb onderzoek gelezen tijdens mijn fitnesstrainer opleiding dat elke graad dat je lichaamstemp hoger is je prestaties 5% omhoog gaan.. hahahaha ik heb geen bronnen, maar ik verzin ook geen verhaaltje! het is vaak de geestelijke toestand die voorkomt dat je prestaties kan leveren!:cool:

pff gedeeltelijk mee eensch!ik denk niet dat die temp van 38,5 graden mij echt kilo's gaat schelen..
Denk echter wel dat ik nu iets aan kracht te kort kom,omdat ik in de afgelopen 36 uren 3 appels,2 karbonades en 2 boterhammen heb genuttigd.

zie er ook wel geinig uit,compleet depleted!Ben net een pre contest bodybuilder alleen dan zonder massa en defenitie ;P

hahaha jij bent grappig.. je doet alsof je eerst wel massa en defintie had.. hahahaha

maar nu serieus.. je lichaam vind het helemaal niet leuk om zomaar spiermassa te verbranden.. dat doe je lichaam in extreme gevallen en dan vaak pas na een hele tijd!
met andere woorden! de kg's die het scheelt zijn kg's vet, vocht en glycogeen! thats it..
niets wat je binnen 5 dagen niet terug kan hebben!!

3 appels is geen goed idee.. appels met schil kost energie om te verbranden, je darmen worden er actief van! karbonade/varkensvlees duurt best een tijdje om te verwerken.. en kost dus ook energie..

je moet eens denken aan kippesoep.. kip is makkelijker te verteren de groentes zijn goed doorkookt evenals de kip.. het is warm dus kost het geen energie voor je lichaam om het op lichaamstemp te brengen.. shakie van whey zijn korte ketens dus makkelijk te verteren.. maar dan wel met water nemen, melk zorgt voor een slechtere opnamen van andere stoffen..

denk ik :p

• #1.392
hahaha jij bent grappig.. je doet alsof je eerst wel massa en defintie had.. hahahaha
heaumeau!!!!
maar nu serieus.. je lichaam vind het helemaal niet leuk om zomaar spiermassa te verbranden.. dat doe je lichaam in extreme gevallen en dan vaak pas na een hele tijd!
met andere woorden! de kg's die het scheelt zijn kg's vet, vocht en glycogeen! thats it..
niets wat je binnen 5 dagen niet terug kan hebben!!

3 appels is geen goed idee.. appels met schil kost energie om te verbranden, je darmen worden er actief van! karbonade/varkensvlees duurt best een tijdje om te verwerken.. en kost dus ook energie..

je moet eens denken aan kippesoep.. kip is makkelijker te verteren de groentes zijn goed doorkookt evenals de kip.. het is warm dus kost het geen energie voor je lichaam om het op lichaamstemp te brengen.. shakie van whey zijn korte ketens dus makkelijk te verteren.. maar dan wel met water nemen, melk zorgt voor een slechtere opnamen van andere stoffen..

denk ik :p

thx!

• #1.393
vandaag na 3dagen koorts,schijterij en kots toch ff wat bloed in me spiertjes gepompt.

Push ups:3x30

Superset:strictpress+staand nekdrukken 10x40kg+10x40kg
Superset:bankdrukken+smalbankdrukken 10x50kg+8x50kg
Superset:EZ-curls+overhead ez-bar extensions 10x20kg+10x20kg
Superset:handdoek disclocates+internal rotations met miniband 3x10+3x10

Zwetend als een motherfokker!

Hoop dat je zondag weer beetje het mannetje bent man!

• #1.395
Vandaag met knallende koppijn en veel te weinig vreten wezen pompen in Groningen met Ivo en Champ!

Latpully:
2sets

Bankdrukken:
2x20x20
8x60kg
5x90kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg champ zegt dat ik er 2 haalde en de 3e failde,ik zeg dat ik em grindend omhoog duwde!
2x120kg, 3F
2x120kg,3F
2x120kg,3F
*dropset*
5x100kg
5x80kg
5x60kg

Incline bankdrukken:
20xbaar (misload)
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x90kg,2 met hulp
5x90kg,2 met hulp
-pijn is weg bij 90kg!das beter!

Loglift:
5x70kg
5x80kg
3x90kg
5x70kg
-paar strict,paar jerk,paar push

Dips:
8xBW

Comment: te weinig hersteld nog voor een bere goede training,heb ook geen spierspanning oid.Maar wel redelijk tevreden!

Laatst bewerkt:
zo dan.. moet je je log niet iets aanpassen?? hehehe...
zijn nu getuiges bij geweest he?:P

voor iemand die ziek is.. en weinig gegeten heeft de laatste week, ging het niet verkeerd!
Hoop wel dat je nu die 3rm uit je hoofd zet..
ik bedoel, als iets 2 weken niet lukt, moet je oplossingen gaan zoeken!
nu je die hebt gevonden kijk ik uit naar je next training, woensdag en vrijdag!

bedankt voor de training m8

• #1.397
zo dan.. moet je je log niet iets aanpassen?? hehehe...
zijn nu getuiges bij geweest he?:P

voor iemand die ziek is.. en weinig gegeten heeft de laatste week, ging het niet verkeerd!
Hoop wel dat je nu die 3rm uit je hoofd zet..
ik bedoel, als iets 2 weken niet lukt, moet je oplossingen gaan zoeken!
nu je die hebt gevonden kijk ik uit naar je next training, woensdag en vrijdag!

bedankt voor de training m8

jah ik ga ff goed vreten,en dan ga ik voor de komende 2 weken het volgende doen:

Woensdag 25-03-09 en Vrijdag 3-04-09:
incline benchpress:
2x15x60kg

Vrijdag 27-03-09 en Woensdag 1-04-09:
Bankdrukken (wijsvinger op ring):
4x10x100kg
Bankdrukken (schouderbreedte):
4x10x80/90kg

Incline benchpress (schouderbreedte):
3x6/8x80kg

jah ik ga ff goed vreten,en dan ga ik voor de komende 2 weken het volgende doen:

Woensdag 25-03-09 en Vrijdag 3-04-09:
incline benchpress:
2x15x60kg

Vrijdag 27-03-09 en Woensdag 1-04-09:
Bankdrukken (wijsvinger op ring):
4x10x100kg
Bankdrukken (schouderbreedte):
4x10x80/90kg

Incline benchpress (schouderbreedte):
3x6/8x80kg
Waarom zulke hoge reps? Doe gewoon iets van vijfjes ofzo.

Terug
Naar boven