XXL Nutrition

Iron Devoted Powerlog

Lekkere training, sterke snatches

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
training vandaag:
was nog redelijk ****ed van gister maar goed..

MP:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
6x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
-bewust niet tot de max gegaan.

Inclinebenchpress:
15x40kg
15x60kg
15x60kg
-precies zoals Herr Dockter het wil!

Zittend nekdrukken:
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
-super explosief gedaan,was nice

Comment:best wel ok, niet echt veel zin om heel zwaar te gaan!

nice presses dude!

wel wat lichte dumbbell snatches voor zon big guy als jij, maar gezien het je 2e keer was, zit je waarschijnlijk over een aantal weken wel op 55+ dumbbells ;)

• #1.424
nice presses dude!

wel wat lichte dumbbell snatches voor zon big guy als jij, maar gezien het je 2e keer was, zit je waarschijnlijk over een aantal weken wel op 55+ dumbbells ;)

tss tis ook nooit goed:treuren:
50kg dumbbells zijn de max in die gym,miss wil het ook wel met me oly dumbbells?!

Zaterdag Raalte. Ik eis dat je komt.

• #1.427
ik vind je nog steeds een beest hihi

jaja.. ik had als ik jou was niet meer dan 2x15x50kg gebankt!
en dan is dat niet eens het belangrijkste, het belangrijkste is dat je broertje ofzo bevestigd dat de techniek goed is!
dus hoe was die techniek?? beest :D

• #1.430
jaja.. ik had als ik jou was niet meer dan 2x15x50kg gebankt!
en dan is dat niet eens het belangrijkste, het belangrijkste is dat je broertje ofzo bevestigd dat de techniek goed is!
dus hoe was die techniek?? beest :D

in mijn DDR schema zei je 2x15x60kg!maar anyway,vriendin heeft techniek beoordeelt,ging in rechte lijn omhoog en naar beneden,mooi hoog op me pecs,zat tijdens de opgaande beweging wel wat zijdelinge beweging in maar dat kwam vast door de p*ssy weights ;)

Moet je bij bankdrukken niet de zogenaamde 'J-curve' volgen?

2x15x60 is dus niet die 3 setjes :p en wie zei dat over je DDR schema? ik weet toch niets van een DDR schema ;) dat was toch een ander? :P

J-curve.. hahaha
grappig he. vroeger maakte men die beweging omdat men niet beter wist en je shirt je vaak in die richting dwong..

Wiskunde leert ons dat de kortste route van A naar B een rechte lijn is!
Iemand die zegt dat je een j-curve moet volgen, moet het lekker doen! ik doe gewoon van punt A naar B...

shirts van tegenwoordig zijn trouwens niet te vergelijken met vroeger.. veel beter nu.
maar RAW drukken is altijd van punt A naar B.. Immer

RAW een J-curve dan ben je mong**l!

Je bedoelt dan gewoon een rechte lijn, toch? Want van A naar B kan van alles zijn.

Nee in wiskunde is van A naar B altijd een rechte lijn!!

• #1.438
Je bedoelt dan gewoon een rechte lijn, toch? Want van A naar B kan van alles zijn.

punt A=lockout
punt B= massive pecs

ik heb nog al de neiging om bij het zakken eerst een detour richting me navel te maken (navel= punt C) en das niet de bedoeling!

ja maar jullie zijn ook dik

Terug
Naar boven