MuscleMeat

Iron Devoted Powerlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
edit:dit log is 18+ rated!wil je weg wezen?!

woeps ben al weg:p

edit:dit log is 18+ rated!wil je weg wezen?!

hehehe....

@Tjok
Wie heeft je verteld over een J-curve?

@strongman en iron devoted
Hoe kan het dat jullie zo zijn gaan drukken? iemand moet het zo hebben laten zien of verteld??

ik bedoel.. wie moeten we begraven die zo een verhaal in de wereld heeft gebracht!!

Wim Wam denkt anders over banken dan ik.. Leon Smeets denkt anders over banken dan ik.. Sinterklaas denkt anders over banken dan ik..
Maar verbeter me als ik het fout heb, ik denk dat ze het met me eens zijn als ik zeg dat van A naar B de kortste lijn is en dat je die lijn moet volgen.

die lijn hoeft dus niet verticaal te lopen, maar het is wel een rechte lijn

hehehe....

@Tjok
Wie heeft je verteld over een J-curve?

@strongman en iron devoted
Hoe kan het dat jullie zo zijn gaan drukken? iemand moet het zo hebben laten zien of verteld??

ik bedoel.. wie moeten we begraven die zo een verhaal in de wereld heeft gebracht!!

Wim Wam denkt anders over banken dan ik.. Leon Smeets denkt anders over banken dan ik.. Sinterklaas denkt anders over banken dan ik..
Maar verbeter me als ik het fout heb, ik denk dat ze het met me eens zijn als ik zeg dat van A naar B de kortste lijn is en dat je die lijn moet volgen.

die lijn hoeft dus niet verticaal te lopen, maar het is wel een rechte lijn

Vroeger was mijn borst zo massief dat ie net boven mijn navel begon. Daarom ben ik nog gewend om hem richting mijn middenrif te laten zakken.

Bij mij is het denk ik begonnen toen ik ging archen.

Ik had er ooit iets over gelezen, lang geleden op een bodybuildsite(hehe).. En laatst nog op een paar techniekfilmpjes op youtube. Ik heb geen idee of ik zo druk want ik heb m'n bench nog nooit gefilmd. Ik laat hem gewoon onder tepellijn zakken en druk hem dan omhoog met een redelijke arch in m'n rug en m'n schouderbladen aangespannen.

• #1.449
Vandaag proberen te trainen met G-men.op te weinig slaap en voeding.

Deadlift:
5x70kg
5x120kg
3x150kg
2x180kg,al met knikkende knieen,voorspeld weinig goeds..
100xfx200kg,pfff waardeloos,kansloos,homo!

Boxsquats+lightbands:
3x60kg
3x100kg
1x140kg???
1x140kg
Als het zo moet :mad:

Frontsquats OP TECHNIEK! :
2x5 50kg
3x60kg
5x60kg
1x100kg
1x110kg

Toen ben ik gered door mijn teer beminde,wat een drama!
de test enanthaat begint steeds harder te roepen :roflol:

Te weinig slaap kan ik inkomen nu je een kleine hebt, maar te weinig voeding?!
Wat loop je toch te prutsen man!

28 juni moet je er wel staan he..

• #1.451
Te weinig slaap kan ik inkomen nu je een kleine hebt, maar te weinig voeding?!
Wat loop je toch te prutsen man!

28 juni moet je er wel staan he..

Heb me uitgeschreven bij mijn gym,sta op het randje om me squatriem in de hens te steken en der mee te kappen!

Kreeg je die 200 los van de grond?

Over dat benchen in het log van huggybear stond een artikel over het zakken bij bench en de bewegingslijn. Van a naar b in een rechte lijn is niet altijd de beste...

hoe is het met de training vergaan?

next time kan je zelf toch wel melden dat je niet komt trainen, strongman is toch niet je boodschapper :P

dus.. hoe gaat de borst? vrijdag gedaan??

Terug
Naar boven