Fitness Seller

Iron Devoted Powerlog

Ik vind het jammer dat je nooit ingaat op mijn voedingsvragen.
ik krijg daardoor de indruk dat je er nog geen verbetering in heb of het niet serieus neemt!!

zou toch jammer zijn als we strax niet meer trainen omdat je me niet onder ogen durft te komen dat je geen vooruitgang boekt! ik heb gezegt dat voeding de sleutel is!!

Kleine tip voor iedereen! voeding is altijd de sleutel!! bij iedereen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
training vandaag:

hang Clean&jerk:
5x50kg
5x70kg
2x80kg
2x90kg
2x90kg

Pushpress:
2x100kg
2x100kg
Fx110kg
Fx100kg
-fear of the baar!nog nooit gehad :mad:

Incline benchpress(paused):
5x50kg
5x70kg
2x90kg
1x100kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
-jammer dat ik zo langzaam moet zakken,en drukken anders zou ik toch nog wel 110 moeten halen.

Zittend dumbbell drukken:
8x35kg
8x35kg
8x35kg
-lang geleden,was mega zwaar.

Latpully breed voor:
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x90kg

Latpully breed achter:
8x50kg
8x70kg
8x90kg

Comment: ik mis mezelf :(

Watskeburt?

Niet jezelf in de put praten.

1. Je traint nog dat is iets
2. Ik zou naar een gecontroleerde cut gaan, je hebt te heftig gebulkt te snel, je lichaam maakt teveel slechte stoffen aan.
3. Ga minder lang trainen en houdt het bij de basis, als je minder hoeft te doen zie je er ook minder tegenop.
4. Als je met je normale gewicht/reps/hh niet kunt liften wat je normaal kunt doe dan eens wat anders waarvan je niet zo goed weet wat je kunt, bv 7x7 of supersets of giantsets of het 100 rep principe. Mentaal is dit lekker omdat je niet weet wat je kunt ben je ook niet ontevreden met je verrichte arbeid.

• #1.486
Niet jezelf in de put praten.

1. Je traint nog dat is iets
2. Ik zou naar een gecontroleerde cut gaan, je hebt te heftig gebulkt te snel, je lichaam maakt teveel slechte stoffen aan.
3. Ga minder lang trainen en houdt het bij de basis, als je minder hoeft te doen zie je er ook minder tegenop.
4. Als je met je normale gewicht/reps/hh niet kunt liften wat je normaal kunt doe dan eens wat anders waarvan je niet zo goed weet wat je kunt, bv 7x7 of supersets of giantsets of het 100 rep principe. Mentaal is dit lekker omdat je niet weet wat je kunt ben je ook niet ontevreden met je verrichte arbeid.

thx zal der aan denken!

Stoppen met b**chen en starten met beuken op die gewichten, je bent toch geen wijf?

• #1.491
Na de tips van G-men en de Guru van het ijzer,besloten om anders te doen..
Ik kies voorlopig voor een 3 daagse split.

Borst+biceps
schouders+benen
rug+triceps

ga alles 3x10 toen!met weinig rust!Dan als mini me weer es slaapt,dan maak ik me comeback!Want ik als ECHTE publiekslieveling kan het mijn fans niet aan doen om niet mee terug te keren op het SM toneel!

kom op gast. doe het

Verstandig vind het plezier weer terug Wietse.

idd laat het hardlopen voor wat het is ga je focussen op sm!

• #1.496
idd laat het hardlopen voor wat het is ga je focussen op sm!

Maar doordat ik vaak spetterpoep heb en scheten laat kan ik niet bulken!
Dus nu doe ik vaak timberwalk met dumbbells met 40kg,maar dat voelt als 80kg!
En ik loop graag op het strand met mijn vriendje Homo,Homo is een kanarie die altijd op me schouder zit,tijdens mijn reversed hand ez baar partial chin running shurggs doe!
Maar ik kom wel terug

Hahahahahahahahahahahhahahahahahahhahaha

:d

(Dit zal nog heel lang een onuitputbare bron voor grappen worden! Remember the Dumba!!!)

training vandaag:

Incline benchpress(paused):
5x50kg
5x70kg
2x90kg
1x100kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
-jammer dat ik zo langzaam moet zakken,en drukken anders zou ik toch nog wel 110 moeten halen.

Comment: ik mis mezelf :(

Waarom moet je dan zo langzaam zakken en drukken, waarom paused? waarom zo zwaar? en waarom zo veel?? het hele princiepe van de training valt weg en garandeer je een slechter eind resultaat!! gegarandeerd!

Terug
Naar boven