Fitness Seller

Iron Devoted Powerlog

Zolang je maar mee doet met dat vrachtwagentje trekken!

vandaag maar ff gezwommen!eerst spartellen en gek doen met Mini-me,
Daarna 6x50 meter gezwommen!hijg hijg puf puf!

hahaha.. vet goed dat je gezwommen hebt! echt goed eindelijk eens iemand die gebruikt wat je gebruiken kan om beter te worden!
weet je zeker dat het 6x50meter was? veel baden zijn maar 25m lang :p

voor mij is 300meter nu ook veel, maar na 1 maand zwemmen zwem je zo 1km in 40 min.. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
hahaha.. vet goed dat je gezwommen hebt! echt goed eindelijk eens iemand die gebruikt wat je gebruiken kan om beter te worden!
weet je zeker dat het 6x50meter was? veel baden zijn maar 25m lang :p

voor mij is 300meter nu ook veel, maar na 1 maand zwemmen zwem je zo 1km in 40 min.. :thumbs:

was wel lekker!
Bad was zeker 50 meter!
Drachten heeft een van de weinige 50 meter baden in NL..
Maare jij kan me meer vertelle dat me schouder pshyhisch is :P
Ik voelde die k*t ding bij elke schoolslagbeweging!
EN nee,ik ben niet zenuwachtig voor een setje schoolslag!

Als Wietse's psycholoog heb ik de diagnose gesteld dat het lichamelijk is.

Kan je mij op datum en lokatie citeren waar ik zeg dat jou schouder psychisch is??

Ik heb gezegt dat ik DENK dat strongman zijn schouder probleem psychisch is..
Waarom? omdat zijn blessure lang geleden is, hij geen pijn of last heeft en geen duidelijk afwijkingen vertoont!
dat ik dat denk is gebasseerd op mijn personlijke ervaring nadat ik mijn borst ingescheurd had, dankzij de sportarts kon ik na 6 weken weer sporten, maar moest van het begin beginnen.. ik heb toen nog ruim 1,5 jaar last gehad ondanks dat er niets was..
mijn huisarts zei trouwens dat ik 6 maanden niet mocht trainen, en de orthopeed zei dat de sportarts er meer verstand van had :p

jou schouder is weldegelijk lichamelijk! omdat je niet luisterde en steeds zwaarder wil trainen. je zegt rustig aan te doen en de training dat je dan maar 50% moet doen ging je 100kg banken ofzo.. ik bedoel : het staat in je log zwart op blauw :P

dus een overbelasting door 2x in de week zwaar te banken en dan nog een keer zwaar OH doen op een andere dag! dan vervolgens niet goed eten en weinig slaap waardoor je herstel helemaal k*t is.

daarom zei ik dat als je persee wilt blijven banken je gewoon niet meer dan 50 a 60kg 5 reps mee moet maken!

• #1.527
Kan je mij op datum en lokatie citeren waar ik zeg dat jou schouder psychisch is??
Ik heb gezegt dat ik DENK dat strongman zijn schouder probleem psychisch is..
Waarom? omdat zijn blessure lang geleden is, hij geen pijn of last heeft en geen duidelijk afwijkingen vertoont!
dat ik dat denk is gebasseerd op mijn personlijke ervaring nadat ik mijn borst ingescheurd had, dankzij de sportarts kon ik na 6 weken weer sporten, maar moest van het begin beginnen.. ik heb toen nog ruim 1,5 jaar last gehad ondanks dat er niets was..
mijn huisarts zei trouwens dat ik 6 maanden niet mocht trainen, en de orthopeed zei dat de sportarts er meer verstand van had :p

uhm un vrijdag avond in Emmeloord!!

maar voor de rest heb je wel gelijk!

haha ja ik herinner het me.. hahaha maar dat was 3 weken geleden:p
denk je dat het nog steeds hetzelfde is?

heb je wel eens gehoord van de theorie dat als je veel stress hebt je een maagzweer kan krijgen. psychisch aspect dat je fysiek beinvloed! en uiteraard geldt dit ook anders om!

Maar dat zei ik omdat ik gewoon geen gejank wilde, mensen die de hele training over hun pijntjes praten voelen ze ook meer.. als ik je mond snoer heb je weinig kans om er over te denken.. en geef toe! je hebt die Avond geen last gehad van je schouder!

maar ja.. ik ben vaak teveel bezig met geestelijke aspecten, dat komt omdat ik mezelf zoveel inbeeld! vaak projecteer je dat dan op andere.. en introspectie zoals dat heet werkt heel vaak! maar nu ik je langer ken heb ik gezien dat het zeker lichamelijk kan zijn omdat je zo hard traint!

maar ja.. misschien dat je na vandaag weer lekker kan slapen! ja toch?

• #1.529
haha ja ik herinner het me.. hahaha maar dat was 3 weken geleden:p
denk je dat het nog steeds hetzelfde is?

heb je wel eens gehoord van de theorie dat als je veel stress hebt je een maagzweer kan krijgen. psychisch aspect dat je fysiek beinvloed! en uiteraard geldt dit ook anders om!

Maar dat zei ik omdat ik gewoon geen gejank wilde, mensen die de hele training over hun pijntjes praten voelen ze ook meer.. als ik je mond snoer heb je weinig kans om er over te denken.. en geef toe! je hebt die Avond geen last gehad van je schouder!

maar ja.. ik ben vaak teveel bezig met geestelijke aspecten, dat komt omdat ik mezelf zoveel inbeeld! vaak projecteer je dat dan op andere.. en introspectie zoals dat heet werkt heel vaak! maar nu ik je langer ken heb ik gezien dat het zeker lichamelijk kan zijn omdat je zo hard traint!

maar ja.. misschien dat je na vandaag weer lekker kan slapen! ja toch?

gehe heb ik gehad!geen zolang door tot ik een scheur kreeg in me maagklepje!

kan tot 2 weken duren voor die kleine es normaal slaapt zei ze!

zo lang.. wat was het dan?

jou schouder is weldegelijk lichamelijk! omdat je niet luisterde en steeds zwaarder wil trainen. je zegt rustig aan te doen en de training dat je dan maar 50% moet doen ging je 100kg banken ofzo.. ik bedoel : het staat in je log zwart op blauw :P

dus een overbelasting door 2x in de week zwaar te banken en dan nog een keer zwaar OH doen op een andere dag! dan vervolgens niet goed eten en weinig slaap waardoor je herstel helemaal k*t is.

daarom zei ik dat als je persee wilt blijven banken je gewoon niet meer dan 50 a 60kg 5 reps mee moet maken!

Geinig. 5 reps met 50 a 60kg. Ik denk dat Wietse dan heel gemotiveerd zal blijven om te trainen;)

denk dat als hij kapot gaat dan hij dan helemaal niet meer gemotiveerd is..
mooi moment om aan techniek te werken toch? daar moet hij motivatie uit halen denk ik dan maar :thumbs:

Onzin, hij kan zelfs met koorts en een huilend kind elke avond meer drukken dan 5 reps met dat gewicht. Toen hij niet trainde kon hij dat al. Hij moet echter niet 2x benchen in een week plus zwaar OH. Ik heb hem al gezegd niet teveel te doen omdat daar het herstel niet naar is. Maar zou jij meer motivatie overhouden van veel oefeningen met 40%van je kunnen. Of gewoon het volume terug dringen en met een redelijk gewicht te trainen. Ik hoop dat laatste voor je. Oh ja techniek is overrated.

• #1.534
ik heb het gevonden!!!
Ik ga de komende tijd Dan Alexanders peaking programm gebruiken..
week 1 tm 6 zijn lekker licht.Daarna wordt het leuk.
Ik heb Whey en creatine besteld.Vanmiddag al een dozijn chocomelk gehaald.
Ga alleen de 4 oefeningen doen aangevuld met veel assistance high rep.
Hopelijk gaat dit werken!

En ook nog wat dbolletjes erbij? :P

ik heb het gevonden!!!

Is niet iets dat ik je zal aanraden. Is dodelijk saai :eek:!
Maar wellicht dat het je tot grootse hoogte zal stuwen! Vanaf week 5 wordt het overigens al pittig hoor..

ik heb het gevonden!!!

das toch wat tjok doet @ the moment?

whatever happened to coan eigenlijk? niet afgemaakt?

ik heb het gevonden!!!
Ah, hierom wou je die template? :)

Ga je deadliften of roeien? Ik heb er rows van gemaakt omdat ik deadlifts ff niet belangrijk vond en ik geen zin had om op te branden halverwege het schema. Het houdt m'n schouders gezond en het maakt me bovenrug wijder en sterker, who doesn't want that? :d

das toch wat tjok doet @ the moment?

whatever happened to coan eigenlijk? niet afgemaakt?
Yes, die doe ik. Week 3 momenteel.

Ik wilde het ook doen maar het is ondoenlijk voor mij. :S Ik kan nooit iets doen! Smolov ofzo ook al niet... Maar ja.

Terug
Naar boven