XXL Nutrition

Iron Devoted Powerlog

Verstandig vind het plezier weer terug Wietse.

+1

Hoe je dat doet, maakt niet uit. Ik merk overigens zelf ook dat als ik een paar k*t-trainingen heb, de motivatie gelijk zakt.
Dus stel je zelf ff geen doelen, ga gewoon lekker wat trainen en als het dan weer goed zit tussen je oren, dan zal het beest weer ontwaken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Waarom moet je dan zo langzaam zakken en drukken, waarom paused? waarom zo zwaar? en waarom zo veel?? het hele princiepe van de training valt weg en garandeer je een slechter eind resultaat!! gegarandeerd!

langzaam omdat explosief pijn doet
paused zodat het nog ergens op lijkt.
zwaar?moet toch iets 100kg 1rm is niet zwaar
veel?wil iig nog wat volume draaien,aangezien hele zware 3rm's er niet meer inzitten
Maar qua incline benches ben ik niet erg ontevreden..

Ik zie dat je ook het pad der pomp gaat bewandelen. Veel succes mijn zoon.

ja maar het hele doel van die extra borst training is alleen wat doorbloeding!
Als je sterker wil worden moet je de boel laten rusten! veel mensen banken veel sterker na 2 weken rust! dus 2 zware trainingen is belastend, als ik 3x in de week bank doe ik maar 2 of 3 sets van weinig gewicht.. licht gewicht wat ik 20x zou kunnen drukken maar die druk ik dan een makkelijke 15 x ofzo.

die pijn enzo blijf je houden als je zo zwaar en veel volume blijft trainen!
harder trainen is niet harder vooruitgaan ;)

• #1.506
training vandaag:

Boxsquats+lightbands:
3x50kg
3x70kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
3x150kg
3x160kg,PR

Speed boxsquats+lights sumo stance:
2x70kg
2x100kg
2x120kg
2x120kg
-goede speed!

ATTG squats:
10x100kg
10x100kg
10x100kg
-ohw broeder!

Comment: wel ok!heb me neergelegd bij me krachtafbouwing...
kreeg wel ontzettende honger,daarom geen extensions gedaan

ik reageer maar even anders staat het ook zo sneu.

Laatst bewerkt:
Goed van je dat je door gaat! Keep it up.

• #1.511
Goed van je dat je door gaat! Keep it up.

thx!

Training vandaag met 2 van de beeschten van DBB!Strongman en Champ..Later ook nog met Xtremebody

Strict logpress:
8x70kg
8x70kg
1x90kg
8x70kg
-was easy pressing,strict uiteraard!

Bankdrukken:
12x60kg
10x90kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
-techniek.

Incline Dumbbell press:
5x42kg
5x42kg
5x42kg

Comment: vrij snel in de training alweer extreme honger,en een depleted look en gevoel...

Was weer tof man, heb je je maagje nog kunnen vullen ergens?

zondag snaaidag

thx!

Training vandaag met 2 van de beeschten van DBB!Strongman en Champ..Later ook nog met Xtremebody

Comment: vrij snel in de training alweer extreme honger,en een depleted look en gevoel...

Eet dan eens fatsoenlijk!! niet al die suikerhoudende drankjes.
2 uur voor een training vette vis eten.. 1 uur voor de training een goeie maaltijd, bestaande uit of bruinbrood met beleg, of silvervliesrijst met shit, aardappels met groente en vlees.. en niet yogurtdrankjes :p
puddingman:p

2 frikadellen en een tosti maar heb nog steeds extreme honger!strax maar ff de frituurpan aan!

Waarom geen broodjes frikandel?? en 2 tosti's??

wel netjes dat je je ingehouden hebt.. weet dat het moeilijk was om niet meer te drukken! je wilde zo graag.. maar zou echt de aankomende 2 weken niet zwaarder trainen dan 60kg.. trust me.

ooh en over vrijdag?? dat shirt dat jij niet meer past.. ik weet daar wel iemand voor ;)

• #1.518
gehe,moet es kunnen hea!heb trouwens je foto's gezien!! :bow:
Eet dan eens fatsoenlijk!! niet al die suikerhoudende drankjes.
2 uur voor een training vette vis eten.. 1 uur voor de training een goeie maaltijd, bestaande uit of bruinbrood met beleg, of silvervliesrijst met shit, aardappels met groente en vlees.. en niet yogurtdrankjes :p
puddingman:p

Ga het voor vrijdag proberen Champ..

Waarom geen broodjes frikandel?? en 2 tosti's??

wel netjes dat je je ingehouden hebt.. weet dat het moeilijk was om niet meer te drukken! je wilde zo graag.. maar zou echt de aankomende 2 weken niet zwaarder trainen dan 60kg.. trust me.
This better works!
ooh en over vrijdag?? dat shirt dat jij niet meer past.. ik weet daar wel iemand voor ;)

"t schuift dat?

zeg jij het maar...

• #1.520
vandaag maar ff gezwommen!eerst spartellen en gek doen met Mini-me,
Daarna 6x50 meter gezwommen!hijg hijg puf puf!

Terug
Naar boven