AndroidHealthClinic

IRON is running through my veins: PR 90kg BP

Cava, veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Highlights van de voorbije week/weken:

Dumbbell benchpress: 32kg x 12
gisteren na schouders nog eens barbell benchpress gedaan, was al hard vermoeid, maar toch 60kg x 15, dat ik er nog uit kreeg :D

Bent over rows gaan opeens veel gemakkelijker, weet niet of dit aan het feit ligt dat ik nu ook zwaar op shrugs ga. kan geen ander reden opnoemen.
Bor:
60kg x 8
60kg x 8
60kg x 10...

Pull ups gaan ook al wat beter
doe voor de rest helemaal geen benen meer, afwachtend op einde van stage en om dan naar dokter te gaan en even knieën te laten controleren. zeg het al lang, maar weet me geen raad meer :)

BW: 68,4kg --> kilo lichter dan normaal, maar wel sterker als het gaat om upperbody...

Mooie progressie, moeten nog eens samen trainen :p

Toch maar eens een training posten :D
22 oktober'12:

Dumbbell benchpress: 24'en
34,5kg x 8
34,5kg x 5 of 6 geen idee
32kg x 7
34,5kg x 3

Incline dumbbell benchpress: 24'en
29,5kg x 7
29,5kg x 5
26kg x 9
29,5kg x 3

Flyes:
16kg x 10
16kg x 10
16kg x 9

Tricep dips:
BW + 20kg x 12
BW + 20kg x 10
BW + 20kg x 10

CGBP:
60kg x 8 --> easy :o
65kg x 7
60kg x 8

Triceps pushdown:
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 8

Triceps ownage :D

Laatst bewerkt:
best lekkere training hoor

Post je gewoon om je DB press te showen :P

Nee haha, mooie training en goeie progressie daarzo!

Post je gewoon om je DB press te showen :P

Nee haha, mooie training en goeie progressie daarzo!

Gaf inderdaad een boostj, ga ik zeker niet ontkennen, aangezien mijn knie demotiverend werkt, maar staat in dit geval wel dokter op de to do list, maar moet nog even uitzoeken waar ik het beste ga etc

Ja vooral triceps oef gingen hier heel goed idd

Misschien een domme vraag, maar zou je me kunnen uitleggen wat 24'en is?

24 reps totaal

Misschien een domme vraag, maar zou je me kunnen uitleggen wat 24'en is?

Beetje een manier om het mezelf interessant te houden... gewoon het aantal reps. Ik ben eerder gestart om altijd te werken naar 3 sets van 8 reps. nu ga ik daar niet meer zo nauw gezet mee om, ga op gevoel af en hetgeen ik gewoonweg wil doen :D

stel ik doe 3 sets van 10,8,6 reps dan zit het erop. blijkt dat ik er nog 3 te kort kom probeer ik wat in te schatten welk gewicht ik op 3 reps kan.. leuk die variatie

23 oktober'12:

Bent over rows:
60kg x 8 --> easy
65kg x 10 --> say what, waar komen die gains vandaan?
70kg x 6 --> had meer uit kunnen halen, maar was zo verbaasd, dat ik stil viel en eigenlijk al tevreden was..

Hyperextensions: voor alles een eerste keer. nu deze week eens informeren achter mogelijk overuren op stage,zodanig ik een afspraak met het ziekenhuis kan maken(dicht bij stageplaats --> handig)
BW x 10
BW + 20kg x 10
BW + 20kg x 10

Wide grip pull ups:
BW x 12
BW x 3: slow & hold
BW x 7

Close grip front pulldown:
55kg x 10
55kg x 10
60kg x 9

Biceps curls alternate:
12kg x 8
14kg x 8
12kg x 8

Hammer curls:
12kg x 8
12kg x 8
12kg x 8

BW nog steeds hetzelfde, alleen wat meer spierdefinitie vermoed ik. te horen gekregen dat ik moet eten, eten en eten. ach nog niet aan mij uit besteed.

Laatst bewerkt:
Gains

Op het gemak eh Bjorn :D

BOR --> 70kg x 10, maar was wel pitsen :D
BOR parrelel tot de grond was wel lekker, nooit gedaan. ging heel soepel met 60kg x 5..

dumbbell benchpress waar ik elke week zo naar uit zie, weer winst gemaakt van 1 rep op 2de en 3de set, maar ga proberen om incline met barbell te doen, die is minder vaak bezet dan de gewone bench... met dumbbells doe ik niet veel minder dan op de barbell benchpress.. zou het kunnen liggen, omdat ik met barbell al heel lang niet meer doe? :D

Heb weer zin om te loggen, dus ben ik dat ook weer van plan.

Ik heb geen voedingsschema en train momenteel geen benen of ik doe geen deadlift. Heb last van mijn knieën en zou daarom toch eens dringend langs de dokter moeten. Ik zeg dit al een tijdje, maar moet er ooit van komen. Heb momenteel niets of bijna geen last van mijn knieën, maar niet squatten of deadliften hangt mij de keel uit. Dus deze week naar de dokter gaan...:rolleyes:

Ik weeg zoveel als ik groot ben ongeveer 69kg. BF om en bij de 13 a 14% vermoed ik.

17 december 2012:
BORST/TRICEPS

Barbell benchpress: DROPSET

83kg x 4 + 1 assist
60kg x 9
40kg x 10

Incline dumbbell benchpress:

25kg x 12
25kg x 11
25kg x 8

Flyes:
16kg x 12
16kg x 8 + 14kg x 4
14kg x 12

Dips:
BW x 12 x 3

CGBP: DROPSET
70kg x 4 --> spotter was gaan lopen potverdomme, had er misschien nog een 5de uitgekregen
50kg x 7
35kg x 8

Triceps pushdown:
65kg x 9
60kg x 8
55kg x 7

is da acne?

Lekkere training man

thx, moet enkel naar de dokter. zeg dit al een paar maanden. Merk enerzijds beterschap, doordat ik niets doe, maar dat is natuurlijk voor mezelf niet de oplossing.

knieën zwellen snel op. last van vocht, wanneer ik een 'degelijke' inspanning zou doen. knieschijf links lijkt ook niet de normale stand aan te nemen enz :D Begin het nu toch wel beu te worden, aangezien ik nog steeds hoopte dat het beter zou gaan uiteindelijk, maar nee. mis het squatten en deadliften :D :D

toch ook weer de motivatie gevonden en ook weer een stimulans om mezelf naar de dokter te krijgen. niet zo een voorstander van, maar in deze situatie kan het niet anders :)

Leuk dat je weer logt

Terug
Naar boven