AndroidHealthClinic

IRON is running through my veins: PR 90kg BP

wat het kan oplossen is knee sleeves gaan kopen om je knie warm te houden tijdens de training en een foam roll, waarmee je je knie flexibeler maakt en ook ontlast.

Ga ook een foam roll kopen, gewoon voor heel me lichaam, vooral rug en benen.
Zorgt dat je flexibel blijft en sneller herstelt doordat die slechte stoffen sneller kunnen vrijkomen door het masseren van je weefsel.

• Topic Starter Topic Starter
wat het kan oplossen is knee sleeves gaan kopen om je knie warm te houden tijdens de training en een foam roll, waarmee je je knie flexibeler maakt en ook ontlast.

Ga ook een foam roll kopen, gewoon voor heel me lichaam, vooral rug en benen.
Zorgt dat je flexibel blijft en sneller herstelt doordat die slechte stoffen sneller kunnen vrijkomen door het masseren van je weefsel.

Bij mij zijn het volgens mij scheurtjes of iets dergelijk, want het kraakt echt wel.....

1 oktober'12:

Flat dumbbell benchpress:

32kg x 11 --> ingehouden, wou eerst 12, maar dan gewoon gestopt op 11
32kg x 10 --> mooi mooi op die 2de set :D hier 2 reps gewonnen ^^
34.5kg x 5 --> 1 rep gewonnen ten aanzien van vorige week

Incline dumbbell benchpress:
29,5kg x 8
29,5kg x 6
27kg x 8

Chest press fly:

40kg x 12 x 3 sets

Triceps dips:
BW + 20kg x 10
BW + 20kg x 10
BW + 20kg x 10

CGBP:
60kg x 8 x 3 sets

Triceps pushdown:

50kg x 12
60kg x 10
55kg x 9

Was een motiverende training. had ik wel nodig aangezien mijn knie eerder demotiverend werkt. keep on smiling :D voor de rest nog steeds onder de indruk over mijn prestaties. eet de laatste week weer heel weinig, dus vrij verbijsterend dat ik niet achteruit ga, maar toch nog lichtjes erop vooruit ga, top!

Laatst bewerkt:
2 oktober'12:

Deadlift: gezien de knieën gewicht op lichaamsgewicht gehouden
70kg x 20 --> zieke pomp!!!!
70kg x 12 --> echt last van pomp :D
70kg x 8 --> vond het hier wel welletjes haha

Pendlay row:
60kg x 6 --> **** onderrug :D
Bent over rows gingen ook niet :D
T bar rows gedaan, waar ik mijn borst kan opleggen:
35kg x 8 x 3

Pull ups:

4 sets tot falen...

Close grip front pulldown:

50kg x 12
50kg x 10
50kg x 9

Alternate Biceps en hammer curls met 12kg, hier reps niet meer bijgehouden, voelde me algemeen vrij plat :D reps rond de 8 a 10

4 oktober'12:

Dumbbell shoulder press:
24kg x 8
24kg x 6
22kg x 5
KAPOT :D volgende keer 22Kg starten

Seated MP:
40kg x 8
40kg x 9
40kg x 8
rechthouden houden van de polsen voelde soepeler aan om de oefening te doen.

Side raises:
8kg x 12
8kg x 10
8kg x 9

bent over lateral raises:
10kg x 13
10kg x 12
10kg x 11

Upright rows:
15kg + barbell x 10
15kg + barbell x 10

Barbell shrugs:
40kg x 15
40kg x 15
40kg x 12
moet ik me eerst nog wat mee bezighouden. zijn brute oefeningen, maar vind mijn draai niet echt :D

ff opgepompte foto, vond het wel bruut ogen.. goede lichtinval etc
[afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie training en ziet er indd wel bruut uit

Gewoon 80kg pakken op die shrugs :P

Brute foto

Gewoon 80kg pakken op die shrugs :P

Brute foto

Met die shrugs moet je volgende keer maar is ff helpen of voordoen, krijg er de soepelheid niet in :D daarom 40kg ook maar genomen :D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 21:09 ----------

hehe dat vat ik ook wel je hebt toch verschillende wedstrijden

Mijn bomma is niet meer zo breed, problem? :D
ach Bjorn zijn fysiek mag er zijn, tenslotte steekt hij er de volle moeite in ook. hij is zeker in het algemeen sterker en breder, maar dat gun ik hem ook als ik hem hoor praten over zijn voeding. mijn voeding beperkt zich tot nectarines en boterhammen met choco en gewoon avondeten en pak chips ofzo :D dus ik hoop ooit en dan denk ik eerder aan volgend jaar om mezelf volop te wijden aan voeding.. sta er zelf goed bij, dan denk ik vooral aan triceps en borst. maar het kan beter natuurlijk, heb wel aspiraties om sterker/breder/zwaarder te worden. voor de rest knieën ja nog zoiets. ik ga benen nu enkel doen met leg curls en extensions en calve raises. voor de rest kreeg ik 2 weken geleden compliment over mijn goede kuiten, alhoewel ik deze nog niet echt of weinig getraind heb. genen denk ik dan.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 21:12 ----------

Men bomma

Nee ik en stijn ga meedoen aan een wedstrijd in juni, dan zien we het wel.

j/k

Wedstrijd bier drinken mag ik hopen dan ? :D

luister ik weet niet wat er mis is met je knieën maar volgens mij maak je t alleen maar erger met extensions en curls dat is juist slechter voor je knieën

luister ik weet niet wat er mis is met je knieën maar volgens mij maak je t alleen maar erger met extensions en curls dat is juist slechter voor je knieën

Ik ondervind enkel problemen met oefeningen, waarbij ik moet uitduwen, dus de liftoff bij deadlift of uitduwen bij het squatten.

foto ziet er goed uit jong !

Stijn waar blijven die logs!? :P
Niet stilvallen nu, keep it up bro!

Stijn waar blijven die logs!? :P
Niet stilvallen nu, keep it up bro!

Ik val nooit stil, maar ga idd niet meer al teveel bijhouden. Even heel druk met stage ;)

dumbbell benchpress verwisselt met barbell benchpress en gerealiseerd dat ik vrijwel niet vooruit ben gegaan op dat, dus toch maar even combineren...
1) barbell benchpress
2) incline dumbbell benchpress

voor de rest leuke highlight van de week dips BW x 25, nadat ik dips heb gedaan met +26kg x 6 en 5 reps, maar die dumbbell tussen mijn benen is het echt niet... :D

vandaag dumbbell shoulder press 24kg x 10 reps en Biceps curl alternate met 14kg x 8 reps, dus op één of andere manier toch wat vooruitgang :)
shrugs lukken ook wat beter, maar is wat zoeken naar het gewicht. volgende keer reps doen met 90kg.

voor de rest ga even niet loggen, maar hoop wel sterker terug te komen ;)
kom soms nog wel eens zien.

Terug
Naar boven