AndroidHealthClinic

ironhide's log ''all the way down''

• Topic Starter Topic Starter
Training schema:
maandag-rug/traps
Rug:
deadlift
bent over barbell rows
lat pull down
v-bar rows

dumbbell shrugs & barbell shrugs

dinsdag-schouders/triceps.
Schouders:
shoulder dumbbell press
standing militairy press
front raises
bent over side raises

Triceps:
close grip benchpress
skullcrushers
dippen (tussen 2 bankjes)

woensdag rust.

donderdag-benen/kuiten
squats
boxsquats
legpress
moet nog nieuwe oefening voor hamstrings zoeken!

Kuiten:
calf-press
standing calf raises
seated calf raises

vrijdag-borst/biceps
benchpress
incline benchpress
incline dumbbell press
standing cable fly's

Biceps:
barbell curls
preacher curls
hammer curls

zaterdag of zondag, verschilt af en toe

squats
boxsquats
legpress
moet nog nieuwe oefening voor hamstrings zoeken!

Kuiten:
calf-press
standing calf raises
seated calf raises

Laatst bewerkt door een moderator:
Net m'n eerste maaltijd op, beetje verslapen aangezien ik de wekker om half 8 had gezet ff eten en dan me bed weer in gaan.(zoals ik altijd doe in 't weekend.
vanochtend nog gewogen op nuchtere maag : 88,2kg bw gaat de goede kant op dus.:)
Vanmiddag benen trainen incl. kuiten.

Net terug van de training, volgende keer moet ik eerder gaan aangezien ik nu geen tijd had om kuiten mee te pakken omdat de gym dicht ging.
Training ging lekker, ff iets meer volume gepakt. Mindset,concentratie en de nodige motivatie was ook weer goed aanwezig bij deze training,had wel wat minder energie dan normaal iets wat ik wel kon merken.

Squat:
12x 70kg (warming-up)
10x 90kg
10x 110kg
8x 130kg
7x 140kg

Boxsquat:
10x 150kg
10x 170kg
10x 190kg
10x 190kg

Legpress:
10x 200kg
10x 200kg
10x 215kg (ik vond een rubber ding van 15kg die er op heb gelegd)
10x 215kg

leg extensions:
10x 70kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg

Kuiten pak ik donderdag goed aan.
Ik heb overigens bij me vorige been training gezegd, dat ik barbell lunges zou gaan doen en stiffed leg deadlift.
'K denk dat ik die sldl toch maar niet doe, aangzien ik 2x per week benen train, en deadlift op rug training
zie ik het niet zitten om 3xper week te gaan staan deadliften.Die lunges moet ik nog ff kijken.
Overigens een kleine note aan mezelf: 10 minuten wachten met vertrekken naar de gym wanneer ik no-xplode heb gebruikt,
moest schijten als een beer.(wat overigens wel een extra uitdaging was tijdens squaten haha)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Net even een foto genomen, op de foto ben ik koud met alleen abs geflexd, de rest is gewoon relaxd.
Huidig bw is 88,2kg
bf% heb ik geen idee van nu.
Ik zit nu nog in de bulk, wat overigens ook te zien is,1april begint me cut met het doel om op 10-12%bf te komen.
De zomer wil ik cleanbulkend doorkomen, om daarna te bulken richting 100kg bw.

Brutale foto gek, als je droog bent is t nog 10 x beter. Maar als ik ook naar die andere foto's kijk lijken je traps achter te lopen.

Brutale foto gek, als je droog bent is t nog 10 x beter. Maar als ik ook naar die andere foto's kijk lijken je traps achter te lopen.

Ja thnx gozer, ik kijk eigenlijk wel uit naar m'n cut, en me traps komen op die foto niet echt lekker uit. Maar je heb gelijk hoor ze lopen achter, waar ik ook niet tevreden over ben zijn me onderarmen.Dus die worden ook weer aangepakt.Vanavond rug trainen en traps..;)

Damn erg sterk + goed fysiek, kortom gaat lekker hier :thumbs:.

Training vandaag: Rug,
Het ging erg goed, keek de hele dag al uit om te gaan knallen!
Motivatie om mezelf te verbeteren was wederom erg hoog,mindset gewoon op 120% hardcore training.Voeding vandaag was iets minder, door dat ik moest lessen met de auto. Dit merkte ik aan het eind van de training wel ik was helemaal kapot,echt leeg. Toch ben ik tevreden.

Rug:
Deadlift:
10x 70kg (warming up)
8x 110kg
6x 150kg
5x 170kg
3x 180kg (was op weg naar de 4e laatste stuk zat er niet in)

Bent over barbell row:
10x 80kg
10x 85kg
8x 90kg
8x 95kg

Lat pull down:
8x 85kg
8x 90kg
8x 90kg
8x 105kg (laatste 2 reps verdiende geen schoonheids prijs)

V-bar row:
10x 60kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg (wilde nog reps maar zat er gewoon niet meer in)
Vanaf hier zat ik door me energie heen.

Traps:
Dumbbell shrugs:
10x 38kg (1sec hold)
10x 38kg (1sec hold)
10x 40kg (1sec hold)
10x 40kg (1sec hold)

Barbell shrugs:
10x 90kg (1sec hold)
10x 100kg (1sec hold)
10x 110kg (1sec hold)
8x 120kg

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Damn erg sterk + goed fysiek, kortom gaat lekker hier :thumbs:.

Thnx gozer!:)

Vandaag erg brutal getraind, aangezien ik weer gezakt was voor m'n auto rijbewijs was m'n agressie en haat ongekend hoog.Wat resulteerde in een goede training.Geen last meer van m'n schouder, vermoedelijk door die shrugs van gister.Voeding was vandaag erg mager vanwege dat examen.

Schouders:
Shoulder dumbbell press:
10x 18kg (warming up)
8x 30kg
8x 32kg
8x 36kg (was lastig op hoogte te krijgen)
6x 34kg

Standing militairy press:
8x 50kg
8x 55kg
8x 57,5kg
6x 60kg

Front raises:
10x 14kg
10x 16kg
8x 18kg
8x 20kg

Bent over side raises:
10x 12kg
10x 14kg
8x 16kg (met links was die niet strikt uitgevoerd,tandje lager dus)
10x 14kg

Triceps:
Skull crushers:
8x 40kg
8x 42,5kg
8x 45kg (3 lichte spot)
4x 45 kg (fail)

Close grip bench press:
10x 70kg
8x 80kg
8x 90kg
6x 90kg

Dippen (tussen 2 bankjes, schijfen leg ik op me benen.)
10x
10x 20kg
10x 60kg
10x 80kg

Volgende week wil ik gaan trainen, waarop ik bij de laatste 2 sets fail ga.
Dus 4 sets totaal, waarvan 2 onder m'n max

Sterke training en goede pics al ben benieuwd hoe je eruit ziet als je gecut hebt!
Goede hamstring oefening zocht je nog zag ik romanian deadlifts / Glute ham raises/ Goodmornings..

Sterke training en goede pics al ben benieuwd hoe je eruit ziet als je gecut hebt!
Goede hamstring oefening zocht je nog zag ik romanian deadlifts / Glute ham raises/ Goodmornings..

Bedankt man! Op die oefeningen kom ik morgen zeker terug,aangezien ik dan me rust dag heb en ik me er even in kan verdiepen.:) Nu ff snel me kwark eten en me bed in.

Gister lekker rust dag gehad, vandaag redelijk wezen knallen.
En waarom redelijk.. omdat ik bij borst tijdens fly's weer last kreeg van me schouder, dus daar ben ik direct meegestopt.Komende 3weken zal ik borst gewoon high reps, low weight pakken.
Schouders kan ik wel gewoon vol aanpakken aangezien ik dan geen last heb(?)

Benchpress:
10x 70kg (warming up)
8x 80kg
8x 90kg
8x 110kg (3lichte spot, en vond de set zelf niet mooi uitgevoerd, ik kan beter)
8x 95kg

Incline benchpress:
8x 70kg
8x 80kg
8x 85kg
8x 90kg

Incline fly's:
8x 26kg (kreeg gvd weer last van me schouder, direct gestopt)

Biceps:
barbell curls:
8x 40kg
8x 45kg
8x 50kg

Rope hammer curls:
10x 20kg
10x 22.5kg
10x 25kg

Preacher curls:
6x 40kg
6x 40kg
12x 30kg

Over die hamstrings oefeningen die Teakwonboxer mij aanrade, wil ik in me eerst volgende benentraining, goodmornings erin meenemen.Lijkt me een goede en lekkere oefening.

Net terug van de training.. als je het nog een training kan noemen
Woensdag toen ik de steiger op klom, klapte ik vol met me knie op de punt
van de zinkengoot.
Traplopen,door me knieen gaan was daardoor al lastig, vandaar dat ik me benen training al een dag verschoven had.

Squat:
10x 70kg (warming up)
10x 100kg
8x 120kg
8x 130kg
8x 140kg

Boxsquat:
6x 150kg (hier ben ik gestopt omdat me knie niet lekker aan voelde.)

Kuiten:
Calfpress:
15x 140kg
15x 160kg
15x 180kg
15x 200kg

Standing calf raises:
12x 100kg
12x 120kg
12x 140kg
12x 140kg

dat was het dan, benen training pak ik aanstaande donderdag weer.
waarschijnlijk zal het dan wel weg zijn.(i hope)
Want dit is gvd wel frusterend:mad: en al helemaal omdat het niet eens door het trainen komt.

Ai nooit leuk een knie blessure! Wil je niet bang maken maar op zo'n zelfde lullige manier brak ik mijn knieschijf. Ik wilde het SQ rek instappen op een iets te wilde manier en brak mijn knieschijf.

Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Zou wat ijs op je knie leggen doet de pijn en de ontsteking goed. Eventueel ijs massage. Verder rustig aan doen dan zal de pijn wel snel vertrokken zijn.

Ai nooit leuk een knie blessure! Wil je niet bang maken maar op zo'n zelfde lullige manier brak ik mijn knieschijf. Ik wilde het SQ rek instappen op een iets te wilde manier en brak mijn knieschijf.

Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Zou wat ijs op je knie leggen doet de pijn en de ontsteking goed. Eventueel ijs massage. Verder rustig aan doen dan zal de pijn wel snel vertrokken zijn.

Damn je knie schijf breken lijkt me erg pijnlijk, het zal dan ook wel lang geduurd hebben voor je weer kon gaan squaten?
Ik zal er ff ijs op gaan leggen thnx voor de tip! Want ik zit niet te wachten op meer pijntjes etc.Hier moet ik zo snel mogelijk vanaf.

Damn je knie schijf breken lijkt me erg pijnlijk, het zal dan ook wel lang geduurd hebben voor je weer kon gaan squaten?
Ik zal er ff ijs op gaan leggen thnx voor de tip! Want ik zit niet te wachten op meer pijntjes etc.Hier moet ik zo snel mogelijk vanaf.

Tot op heden nog steeds niet volledig genezen (10md geleden) als gevolg daarvan retro patallaire klachten (niet goed sporen van de knieschijf) over gehouden. Its a b*ch maar ach het kan zomaar zijn dat je er volgende week gewoon vanaf bent.

Na er ijs op gelegd te hebben is het zeurende gevoel wat gezakt.
10 maanden en nog steeds niet volledig genezen, lijkt me erg moeilijk/lastig omdat je toch graag wil trainen. In ieder geval succes ermee!

Die rug ziet er netjes uit man

Terug
Naar boven