AndroidHealthClinic

ironhide's log ''all the way down''

• Topic Starter Topic Starter
Training was redelijk, was ff aftasten met de gewichten omdat ik vorige week gezegd heb, 2reps onder m'n max te gaan zitten en laatste 2reps volgas knalwerk.Deadlift moet ik nog goed aan gaan werken, kwam dit maal wéér niet verder dan 180kg op 3reps.
(en van te voren me ****ing earphones zoeken, want ik kon ze niet vinden dus ben naar gym vertrokken met een hoop gevloek)

Deadlift:
10x 70kg (warming up)
8x 110kg
4x 150kg(grip faal,laatste 2sets straps gebruikt.)
5x 170kg
3x 180kg( en weer maar 3x...)

Bent over barbell row:
10x 85kg
8x 90kg
8x 100kg
8x 105kg(laatste set was erg zwaar)

Lat pull down:
10x 85kg
10x 90kg
8x 100kg
8x 105kg (straps gebruikt, glij weg op dat rubber)

V-bar row:
10x 70kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 90kg( er zat deze keer gewoon niet meer in)

Trapz:
Barbell shrugs: (1sec hold)
10x 100kg
10x 110kg
10x 120kg

Dumbbell shrugs: (1sec hold) zo strikt mogelijk gedaan.
10x 36kg
10x 38kg
10x 40kg

Dumbbell shrugs pak ik volgende training meer gewicht, dit was achteraf gezien te licht.
Barbell shrugs voelt me rug niet echt prettig aan gedurende de oefening, mischien andere houding?

Je zegt dat je weer niet verder als 180kg voor 3hh kwam doe volgende keer eens een andere opbouw.
Bijv. zelfde als nu tot 110kg dan 2x 150kg dan 1x 170kg en dan all out op die 180kg wedden dat je 2 reps meer erop pakt.
Als je dan nog niet voldaan ben kan je altijd nog 170kg op hh pakken..

Je zegt dat je weer niet verder als 180kg voor 3hh kwam doe volgende keer eens een andere opbouw.
Bijv. zelfde als nu tot 110kg dan 2x 150kg dan 1x 170kg en dan all out op die 180kg wedden dat je 2 reps meer erop pakt.
Als je dan nog niet voldaan ben kan je altijd nog 170kg op hh pakken..

Kijk dat is een goeie inderdaad,volgende week zal ik 'm op de deze rep range gaan pakken, heb er vertrouwen dat het dan wel moet gaan lukken.
Thnx voor de tip man!

Wat een dag, sliep gister om kwart over 1 nog niet,en half 6 ging de wekker, kwart over 6 kwam ik eruit moest me hierdoor haasten.
Waardoor me hele voeding vandaag niet goed uitkwam, desondanks toch aardig weten te trainen, zelfs geen last van me schouder gehad!

Schouders:
Shoulder dumbbell press:
10x 22kg (warming-up)
8x 32kg
8x 34kg
8x 36kg
6x 38kg (moet er aan werken om die dumbbells op hoogte te krijgen)

Front raises:
8x 14kg
8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg

Side raises: (lang geleden dat ik die gepakt heb)
10x 10kg
10x 12kg
10x 14kg
8x 16kg

Bent over side raises:
10x 16kg
10x 18kg
8x 20kg
12x 16kg

Triceps:
Skullcrushers:
8x 35kg
8x 40kg
8x 45kg
9x 40kg

Close grip bench press: (langzaam uitgevoerd vanwege schouder)
12x 50kg
12x 60kg
10x 80kg
8x 80kg

Dippen, via 2 bankjes gewichten leg ik op me schoot,tempo lekker hoog gehouden
12x
12x +20kg
12x +40kg
12x +60kg

Leer er niet om te stressen want er is niets cataboler dan een hoop stress :P. Sterke skull crushers! Keep up the good work

Ik baalde er goed van dat het niet lukte met me maaltijden aangezien het me niet vaak gebeurt, en skullcrushers gingen aardig lekker. Thnx!

Training van gister(benen+kuiten) & vandaag,(borst,biceps en buik superdude training.)

Benen was gewoon een lekkere training, geen last van me knie gehad dus kon goed doorknallen. kuiten brande echt goed weg, kortom een goede training.Gewichten meld ik er dit keer niet bij, zal ongeveer het zelfde zijn als vorige week, weet de opbouw van me gewichten niet meer.

Vandaag borst,biceps, buik:

Borst heb ik rustig aan gedaan ivm met me schouder wat gelukkig steeds minder word, maar wilde toch op safe spelen en heb daarom het gewicht laag gehouden en de reps extra rustig en gecontroleerd uitgevoerd.

Benchpress:
12x 60kg
10x 80kg
8x 90kg
8x 100kg (deze set ging me erg makkelijk af)

Incline bencpress:
12x 50kg
12x 60kg
12x 70kg
10x 70kg

(heb nog 4reps fly's geprobeerd,kreeg steken dus direct gestopt)

Biceps:
ez curls:
10x 40kg
10x 45kg
8x 50kg
8x 52,5kg

Preacher curls:
10x 30kg
8x 35kg
8x 40kg

Rope hammercurls:
8x 22,5kg
8x 25kg
8x 27,5 kg

en nog wat setjes abs, die overigens ****ing weg brande aangezien het lang gelede was dat ik die getraind heb..Slechte zaak eigenlijk daarom pak ik die vanaf nu mee met borst&biceps training.

Tja what the hell can i say? Wat een ongekend brute training was dit! Ik zit hier nog na te genieten, was echt helemaal kapot.. me rug is echt destroyed.Zieke pomp in me rug,armen & onderarmen, trillend en halfkotsend kwam ik de kleedkamer in. I'm loving it..

Deadlift:
10x 70kg(warming up)
8x 110kg
2x 150kg
1x 170kg
5x 180kg !

Bent over barbell row:
10x 90kg
10x 95kg
8x 100kg
8x 110kg

Lat pull down:
10x 90kg
10x 95kg
8x 100kg
7x 110kg( meer kreeg ik er echt niet uit)

V-bar row:
10x 80kg
8x 90kg
8x 95kg
9x 100kg

Trapz:
Dumbbell shrugs: (1 sec. hold)
10x 40kg
10x 40kg
10x 42kg
10x 42kg

barbell shrugs pa ik volgende week wel weer, alle barbells waren in gebruik en ik was kapot.
Ik heb overigens getraind op no-xplode NT.

Mooie training man, lekkere PR( nog steeds doodleggen, of touch & go?). Heb je nog veel gemerkt van die no-explode? heb het net ook weer gebruikt, maar merk niet echt wat, alleen die drive om te trainen maar dat is alleen voor t eerste setje bij de eerste oefening.
Ben je trouwens de 90 kg al gepasseerd?

Laatst bewerkt:
Die deadlift doe ik nog steeds doodleggen, was de 2e x dat ik die no-xplode gebruikt heb en moet zeggen me drive om te trainen was erg hoog, maar meer ook niet..
Ben de 90kg nog niet gepasseerd, weeg nu 88,6kg ik zal morgen voor de training ff kijken wat ik dan aantik, en als ik de 90kg niet aantik kan ik nog steeds tevreden zijn aangezien ik me doel in eerste instantie had gezet om voor me cut 85kg te wegen.

Laat die fancy supps gewoon lekker link liggen man. Geen tot weinig onderoek die dat onderbouwd. Verder nette DL Iron! Keep up the good work

En weer een lekkere training, ongeveer de zelfde gewichten als vorige week gepakt.. geeft in principe niet, had het erg zwaar en dat is wat telt.

Schouders:
Standing militairy press:
12x 50kg
10x 55kg
8x 60kg
8x 65kg

Shoulder dumbbell press:
8x 32kg
8x 34kg
6x 36kg
3x 38kg (is te verklaren door dat ik eerst mp heb gedaan)

Dumbbell front raises:
8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg
8x 22kg (deze verdiende geen schoonheids prijs)

Bent over side raises:
10x 16kg
10x 18kg
8x 22kg
10x 20kg

Triceps:
Skullcrushers:
8x 40kg
8x 45kg
6x 47.5kg (1 lichte spot, had er moeite mee)
8x 40kg

Close grip bench press: (rustig uitgevoerd en minder gewicht ivm schouder)
10x 60kg
10x 70kg
8x 80kg
8x 70kg

Dippen, via 2 bankjes
12x
12x +40kg
12x +60kg
12x +60kg (tempo wat hoger gehouden op alle 4 de sets)

Bw voor de training was 89,4kg.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Laat die fancy supps gewoon lekker link liggen man. Geen tot weinig onderoek die dat onderbouwd. Verder nette DL Iron! Keep up the good work

Die no-xplode maak ik gewoon op en denk dat ik voorlopig ff niks meer neem, had hiervoor supercharge gebruikt waar ik echt bar weinig van merkte..

Ftjes de training benen naar morgen verschoven omdat ik nieuwe oefeningen wil hebben namelijk :Squat,Legpress, stiffed leg deadlift goodmornings of lunges. moet nog ff hoe ik die oefeningen uit hoor te voeren.Dus vandaag borst/biceps gepakt.

Borst:
Incline benchpress:
12x 50kg (warming up)
10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg

Benchpress:
10x 90kg
8x 100kg
8x 110kg
4x 115kg(2lichte spot, viel me tegen na paar trainingen licht gepakt te hebben)

Standing cable fly's: (gewicht is per kant)
10x 15kg
10x 17,5kg
8x 20kg( deze ging wel met veel moeite)
8x 17,5kg

Dumbbell fly's over geslagen, omdat dit de eerste training was dat ik weer zwaar kon pakken, wilde ik niet me schouder overbelasten.

Biceps:
EZ curls:
10x 40kg
8x 45kg
8x 50kg
6x 52,5kg

Preacher curls:
10x 40kg
8x 40kg( ik kon niet meer, ff lichter gepakt)
8x 35kg

(biceps pulldown? oefening is gedaan op lat pulldown, maar dan smal gepakt met handpalmen naar je lichaam.Geen idee hoe dit heet, zal het zo ff opzoeken.)

10x 70kg
8x 80kg
8x 75

nog wat setjes crunches, vind buik overigens het meest gare om te trainen.

Voeding:
150gr. cruesli + 500ml melk 1 visolie cap (gister vergeten eieren te koken)
400gr. pasta + 200gr. gehakt
500gr.kwark 1multivit
300gr.basmati rijst + 200gr.kip 2schijfen ananas, eetlepel satesaus
350gr.basmati rijst +200gr. gehakt + 3vissticks
trainen
600gr.tortellini, beetje geraspte kaas (lekkah! ik heb 1x per week junkmaaltijd)
zometeen: 75gr.cashewnoten + 500gr. kwark.

Die no-xplode maak ik gewoon op en denk dat ik voorlopig ff niks meer neem, had hiervoor supercharge gebruikt waar ik echt bar weinig van merkte..

Ja inderdaad kunt het gewoon opmaken maar in het vervolg beter je geld besteden aan iets wat helpt. Maar goed aan de andere kant als je het nooit probeert weet je het ook niet en als je het geld er voor over hebt. Ik ben alleen een man of science. Wil vaak alleen iets doen als er onderzoek naar gedaan is met positief gevolg.

Keep up the good work! En geen been trainingen niet meer vooruitschuiven want van uitstel komt afstel ;)

Tja over die sups heb je eigenlijk, en kan ik beter besteden aan voeding aangezien dit ook aardig wat kost, en die benen+kuiten worden morgen brutaal destroyed iets wat ik zeker niet afstel! Ik heb wat weinig tijd gehad om die oefeningen goed door te nemen vandaar en ik vind het niks om half werk te leveren of om oefeningen verkeerd uit te voeren door onvoldoende kennis;)

Goed getraind weer, krijg je je voeding nog elke dag weg? Want zie het af en toe voorbij komen maar dat komt bij na 1 week al mijn neus uit, elke dag het zelfde.

Benentraining, benen aardig destroyed dus dat was lekker.. stiffed leg deadlift kon ik niks vinden, zo nog een keer controleren of ik 'm wel goed heb uitgevoerd..ik wil sldl er wil in houden omdat verandering goed is, boxsquat heb ik er voorlopig uit me schema gehaald omdat ik 'm zat was en hij zat al ff in m'n schema.
Ben ook begonnen met walking dumbbell lunges, goddamn wat ging ik kapot zeg, het gewicht was niet eens hoog maar had er goed zwaar mee. :D Ik vind het echt een lekkere oefening, ook voelde ik dat me onderarmen goed meegepakt werden iets wat erg goed is aangezien ik niet tevreden ben over me onderarmen.

Squat: (below parallel)
10x 70kg (warming up)
10x 90kg
8x 110kg
8x 120kg
8x 130kg( moest er goed opletten dat ik wel echt onder parallel ging)

Legpress: 4sets 10reps 215kg (fullstack)

Stiffed leg deadlift wat een fail was, doordat ik de oefening niet goed uitgevoerd kreeg.

Leg extensions: 4sets 8/10 reps 80kg (fullstack)

Walking dumbbell lunges:
ongeveer 16meter gelopen, 8mtr. heen & 8mtr. terug.
4sets met 36/38kg.
Wat ging ik hier kapot zeg!, iets wat ik onderschat heb.. in iedergeval eentje die ik er voorlopig in houd!

Kuiten:
Calfpress:
15x 170kg
15x 180kg
15x 190kg
15x 200kg

standing calfraises:
12x 120kg
12x 130kg
15x 120kg
15x 120kg en toen kreeg ik echt facking kramp in me kuiten.

Naar huis gefietst, kom ik thuis stap van me fiets.. kreeg ik weer kramp, leek wel een soort indianen dans wat ik stond te doen in de tuin ahah:D

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Goed getraind weer, krijg je je voeding nog elke dag weg? Want zie het af en toe voorbij komen maar dat komt bij na 1 week al mijn neus uit, elke dag het zelfde.

Thanks man, ja die voeding krijg ik elke dag nog wel weg, het is af en toe alleen een gevecht om het erin te krijgen en met name om het ook binnen te houden, dat laatste heb ik wel steeds meer last van.
Zou ook blij zijn als ik kan gaan cutten, zodat ik me niet telkens vol hoef te proppen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk even een andere aanpak op die deadlift en meteen 2 reps meer! Top kerel...

t*ring 38kg db lunges ziekelijk...

Kijk even een andere aanpak op die deadlift en meteen 2 reps meer! Top kerel...

t*ring 38kg db lunges ziekelijk...

Thanks man, met name over die andere volgorde van gewicht van die deadlift.

Met nu nog 2weken bulken te gaan heb ik besloten om het een en ander aan lichaam stats te noteren, het volgende kwam eruit:
lichaamslengte: 174cm
Bw: 89.5kg
Benen: 67,2cm (heb 4cm op benen gepakt maar ben nog niet tevreden, ik mis defenitie waardoor het lijkt alsof ze kleiner ogen..)
Kuiten: 41,6cm(dit is gewoon een keiharde fail, dit moet gewoon veranderen!)
Taille: 89,5 cm
Borstomtrek: 111,5cm
Linker biceps: 41.8 cm
Rechter biceps: 42,1 cm
Onderarm: 35cm (ook deze wil ik buffer hebben)
Pols: 20cm

Ik heb trouwens wel een hoop striemen gekregen gedurende me bulk.

Me cut heb ik een week langer uitgesteld, ik wil volgende week een deload week pakken, waar ik tegen op zie eigenlijk om met 'p*ssy' gewichten te trainen, maar zodoende kan ik vol energie aan mijn cut beginnen.

Aangezien het m'n eerste cut ooit word, en ik er bijna geen kennis over heb.Ga ik vandaag beginnen met het opdoen van informatie en zal ik alles wat van belang is ook hier posten om het voor mezelf overzichtelijk te maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zonet m'n hartslag berekend voor de cardio, wat overigens crosstrainer gaat worden.Ik moet nog een hartslag meter aan schaffen. Ik zet het meteen hier, want anders ben ik het weer kwijt, verdere info. mbt cutten zet ik in deze post.

(201-71)x0,6+45= 123 bpm dit is 60%
(201-71x0,7+45= 146 bpm dit is dus 70%

Terug
Naar boven