AndroidHealthClinic

ironhide's log ''all the way down''

• Topic Starter Topic Starter
De rug training van vandaag, motivatie was echt weer lekker hoog, goede concentratie had gedurende training terwijl het echt facking druk was met superdude's wat ik aan het eind van me training opmerkte. Zelfs weer een pr gezet. :)
BW voor de training was 91,2 kg.

Rug:
Deadlift:
8x 70kg
6x 110kg
3x 150kg
3x 190kg (en was hard op weg naar de 4e set,helaas failde ik daar volgende week op zeker dat ik 5reps pak, no matter what!)
5x 170kg

Bent over barbell row: (volgende keer ff andere opbouw doen)
8x 100kg
8x 105kg
8x 115kg
10x 105kg

Lat pull down:
10x 90kg
10x 95kg
8x 100kg
8x 110kg (deze gaat wel met heel veel moeite, bw speelt bij deze een rol. en ik denk dat ik vanaf volgende week chin-ups pak ipv deze.)

Dumbbell rows: Pak liever v-bar row, maar de barbell die ik nodig had was net in gebruik genomen.
4sets 8reps 42kg (dumbbells gaan niet hoger)

Trapz:
Dumbbell shrugs (1sec. hold)
4sets 10reps 42kg

Je deadlift gaat hard kerel! Netjes..

Flinke poten gast die definitie komt vanzelf als je straks goed gaat cutten.

Nette Pr!

Benen zien er prima uit! er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Keep up the good work Iron

Je benen zijn die van mij nu wel dik voorbij hoor. Heb nu een nieuwe foto in mijn topic staan bij post je foto's. Alleen je kuiten zijn nog beetje verrot.
Groter moeten je benen ook niet worden in verhouding, en wat teakwonboxer zegt as het droog is lijken het niet meer van die lompe poten maar dan zien ze er bruut uit.

Je benen zijn die van mij nu wel dik voorbij hoor. Heb nu een nieuwe foto in mijn topic staan bij post je foto's. Alleen je kuiten zijn nog beetje verrot.
Groter moeten je benen ook niet worden in verhouding, en wat teakwonboxer zegt as het droog is lijken het niet meer van die lompe poten maar dan zien ze er bruut uit.

Nice ik zal zo ff kijken maat, en over me kuiten heb je groot gelijk, ik heb die spiergroep eigenlijk een beetje verwaarloosd..Train ze ook pas sinds een paar maanden. :o

Nette Pr!

Benen zien er prima uit! er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Keep up the good work Iron

Ruimte voor verbetering is er inderdaad altijd, iets wat ik ook zeker gaat gebeuren. ;)

Flinke poten gast die definitie komt vanzelf als je straks goed gaat cutten.

Ik verwacht inderdaad wel meer definitie als ik straks op 10-12% bf sta, persoonlijk wil ik eigenlijk ook niet lager gaan dan dat.

Zo nog een foto die ik gister avond heb geschoten, ben hier gewoon koud.
Eind van me cut komen er weer een paar foto's.. aangezien dit m'n eerste keer bulken was wilde ik deze nog ff plaatsen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
met je dikke t**ten, gvd, die foto's worden steeds bruter!

Training schouders/triceps, aardige training wel heb het maximale eruit gehaald.. Alleen militairy press ging niet heel best dit keer, en ik moet er aan werken om met dumbbell shoulder press die dumbbells via me benen omhoog te werken.Ik zwaai ze nu omhoog,dus ben al kapot voor dat ik aan me setje begonnen ben..

Schouders:
Shoulder dumbbell press:
10x 22kg (warming-up)
8x 32kg
8x 34kg
8x 36kg
4x 38kg (laatste 2 sets is ****ed up, om omhoog te krijgen.)

Militairy press:
10x 50kg
8x 55kg
6x 55kg (wtf echt? lichter gepakt)
8x 50kg

Dumbbell front raise:
8x 18kg
8x 20kg
8x 22kg
8x 24kg

Bent over side raises:
10x 18kg
10x 20kg
10x 22kg
10x 24kg

Triceps:
Skullcrushers:
8x 35kg
8x 40kg
8x 45kg
8x 47,5kg (2 lichte spot)

Close grip bench press : wegens drukte 3á4 weken in smith gedaan, nu weer los. was even zoeken naar de balans/evenwicht.)
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
6x 90kg

Triceps pushdown:
10x 37,5
10x 40kg
10x 42,5kg

Niet m'n favoriete oefening, me triceps reageren beter op dippen, maar alle bankjes waren bezet dus vandaar.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

met je dikke t**ten, gvd, die foto's worden steeds bruter!

Thanks maat.. Mooi trouwens dat je ook weer gaat loggen!;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn brutale training, ging echt all out! ben ook compleet gesloopt.

Squat: (below parallel) Had érg zwaar tijdens me squat sessie!
10x 70kg (warming up)
10x 90kg
10x 110kg
8x 120kg
8x 130kg

Legpress:
10x 215kg
10x 230kg
10x 230kg
10x 230kg

Walking dumbbell lunges: 16mtr. totaal 8mtr. heen 8mtr. terug.
16mtr. 36kg
16mtr. 36kg
16mtr. 38kg
16mtr. 40kg, erg zwaar, met name om goed uit te stappen,diep genoeg te gaan, en om evenwicht te houden en tegelijk die dumbbells goed vast blijven houden. gebruik hierbij namelijk geen straps.

Leg extensions: 4sets 10 reps 80kg (fullstack)

Kuiten:
Calfpress: (bovenin 1sec. hold en hard knijpen)
15x 170kg
15x 180kg
15x 190kg
15x 200kg

Calfraises:
4sets 12 reps 120kg.

Zo'n hekel aan die lunges altijd. Wat een ... oefening. Maar het zijn vaak wel de beste. Gaat super Iron! Volhouden!

Redelijke training wel, nog steeds een beetje om die schouder blessure heen getraind..Gaat wel steeds beter moet ik zeggen. wel wat last van me onderarm, ik vermoed door preacher curls dus die gaat er ff tijdelijk uit.
PR's zal ik voortaan in vet neerzetten.

Benchpress: (heerlijk ging dit, spotter stond er wel achter voor de zekerheid maar hoefde niks te helpen. :cool:)

10x 70kg (warming-up)
10x 90kg
8x 110kg
6x 120kg

Incline benchpress:

10x 70kg
8x 80kg
8x 90kg (1lichte spot.)
8x 80kg

geen fly's vanwege blessure, volgende week beginne met incline dumbbell press.

Biceps:
EZ - curls:
8x 40kg
8x 45kg
8x 50kg
6x 55kg

Preacher curls:
10x 40kg
8x 40kg
8x 40kg

Rope hammercurls:
8x 22,5kg
8x 25kg
8x 27,5kg

+ nog 4setjes abs.

Nu ga ik lekker 450gr. krieltjes en 10vissticks wegkanen.:)
Volgende week overigens m'n eerste deload week ever, en die week daarna ga ik m'n carbs wat omlaag brengen, ik zal dan ook in die week een cut schema in elkaar gaan zetten.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Zo'n hekel aan die lunges altijd. Wat een ... oefening. Maar het zijn vaak wel de beste. Gaat super Iron! Volhouden!

Ik vind die lunges echt een heerlijke oefening juist! Heb 'm daar in tegen wel pas 2 trainingen meegepakt.

Nette Bench!

Cutten voor de zomer ontzettende beach boy :P

Nette Bench!

Cutten voor de zomer ontzettende beach boy :P

hahaha i'm busted..:p
nee ff zonder dollen, m'n bf% is te hoog ik gok rond 17-18 %
dat is gewoon te veel, en inprincipe ook onnodig.
Ik wil 'm terug brengen naar 10-12% zodat ik na de zomer opnieuw kan gaan bulken rond de 6000cals, om naar de 100kg bw te komen.
Droger hoeft voor overigens ook niet, vind het persoonlijk niet heel mooi ik ga liever voor wat buffer zeg maar. ;)

Prima idee! Te hoog je bf op laten lopen heeft veel nadelen. Nu cutten tot 10-12% en nooit meer boven de 15% laten komen.

Vond het zelf ook wel aardig idee, en ik wil 'm nooit meer zo hoog oplaten lopen inderdaad! zodat ik volgend jaar niet heel diep hoef te cutten etc. Ik meen ook een tijd terug hier ergens op het forum gelezen te hebben dat rond 12% het meest ideale is om massa te gainen, weet daar zelf het fijne niet van..zal het dit weekend nog eens opzoeken.

Die bench idd heel lekker, zet dat record goed in je achterhoofd voor tijdens het cutten. Zou mooi zijn als je die nog in je cut verbeterd.

Vond het zelf ook wel aardig idee, en ik wil 'm nooit meer zo hoog oplaten lopen inderdaad! zodat ik volgend jaar niet heel diep hoef te cutten etc. Ik meen ook een tijd terug hier ergens op het forum gelezen te hebben dat rond 12% het meest ideale is om massa te gainen, weet daar zelf het fijne niet van..zal het dit weekend nog eens opzoeken.

Nja een te hoge BF% zorgt voor een slechtere hormonale omgeving in je lichaam. Te laag kost je waarschijnlijk spiermassa om te er te komen en is weinig functioneel als je geen wedstrijden hoeft te doen.

Die bench idd heel lekker, zet dat record goed in je achterhoofd voor tijdens het cutten. Zou mooi zijn als je die nog in je cut verbeterd.

Zou inderdaad mooi zijn ja, was van plan om volgende week 125kg te pakken, moet zeker lukken! ben zowiezo benieuwd wat me kracht gaat doen tijdens me cut.BB gericht trainen heeft uiteraard me voorkeur, maar vind een stukje kracht ook zeker leuk!

Nja een te hoge BF% zorgt voor een slechtere hormonale omgeving in je lichaam. Te laag kost je waarschijnlijk spiermassa om te er te komen en is weinig functioneel als je geen wedstrijden hoeft te doen.

Van dat te hoge bf% stond me zoiets wel bij ja, en te laag zal zeker massa gaan kosten en heeft voor mij inderdaad geen nut om dat ik toch geen wedstrijden wil gaan draaien.

Terug
Naar boven