XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

Hahaha ik zie het al.

Ik heb de eer met MHR Team te trainen.. hi was me een keertje aan het spotten tijdens het benchen en ik fail.. meneer vond het zo grappig dat hij begon te kwijlen en druppelde in mijn mond.. daar lig ik dan te stikken en dan spuugt je beste maat nog eens in je muil...
K moet wel zeggen dat ik sindsdien niet meer fail op 90kg...

:roflol:

train thuis dus veel irritaties zijn er niet.
al was er is een keer toen ik aan het benches was, begon mijn hond aan men gezicht te lekken. probeert u dan maar is te concentreren :mad:

Hahaha ik zie het al.

Ik heb de eer met MHR Team te trainen.. hi was me een keertje aan het spotten tijdens het benchen en ik fail.. meneer vond het zo grappig dat hij begon te kwijlen en druppelde in mijn mond.. daar lig ik dan te stikken en dan spuugt je beste maat nog eens in je muil...

Hahahaha epic .

OT: Stoor je toch niet aan die nobrainers en kansloze figuren in de gym . Train hard en je hebt geen tijd voor spasten.

Ik irriteer me dan voornamelijk aan mensen die een half uur over 1 oefening doen, gaan ze eerst een setje van 12 doen bench press, daarna weer lullen met vrienden daar, weer een set en dat gaat dan een half uur zo. Van mensen die buitelands praten of luidruchtig zijn heb ik dan weer geen last :P In ear oordoppies ownen.

Ik irriteer me dan voornamelijk aan mensen die een half uur over 1 oefening doen, gaan ze eerst een setje van 12 doen bench press, daarna weer lullen met vrienden daar, weer een set en dat gaat dan een half uur zo. Van mensen die buitelands praten of luidruchtig zijn heb ik dan weer geen last :P In ear oordoppies ownen.

Dan vraag je toch gewooon of je er even tussen mag ?

Nja dat werkt niet als ze een hele opstelling in elkaar hadden gezet omdat ze wilde decline benchen, en dan moeten al die gewichten enzo er weer af omdat ik moet.

pff ik lach er alleen om als hun klein willen blijven moeten ze vooral zo doorgaan:)

Hahaha ik zie het al.

haha !! das al lang gelede zenne !!

mmmmmmmm

Hahaha ik zie het al.

Gadverdamme wat een kk smerig verhaal.

Blijft behelpen in een gemiddelde gym. Ben dan ook niet van t sociale soort. Moet gewoon ongestoord me ding kunnen doen. ik wil nog steeds een keer een homegym hebben, zodra ik me studentkamer in kan ruilen voor een huisje weet ik het wel. Monsterprogressie die ik dan ga maken ohw yeah.

Hahaha ik zie het al.

:roflol::roflol:OMFG!!! Dat was even slikken zeker he;):D:D:D

Ik heb mezelf aangeleerd om me niks meer aan te trekken van anderen en geef mensen ook geen ongevraagd advies meer. Laat ze maar lekker aankloten.

Hahaha ik zie het al.

Gadverdamme, dat meen je niet?!
ontopic: mensen die je niet kennen en ineens hele verhalen tegen je hebben, of mensen die je aan gaan staren.

Ik irriteer me aan mensen die blijven kleppen tijdens het trainen en dan de hele tijd het toestel bezet houden zonder te trainen en vaak zijn het ook nog van die oudjes die een circuitraining doen met een groepje en maar zitten te kleppen.......

Ik doe gewoon m'n ding en zeg tegen niemand iets...Laat ze maar lekker aanklooien. Ik heb er dus niet zo'n last van.

Stress = katabool...

haat ego benchers! van die gasten die pas net trainen en dan met een upright rowende spotter zoveel mogelijk gaan benchen;)

ook haat ik het als die zelfde mensen met z'n drieen trainen. Want dan houden ze een apparaat met z'n drieen bezet..

en nog wel wat dingen..maar dan gaan m'n post erg lang worden. Dus zoals de meeste hier hou ik me lekker met mezelf bezig!

haat ego benchers! van die gasten die pas net trainen en dan met een upright rowende spotter zoveel mogelijk gaan benchen;)

ook haat ik het als die zelfde mensen met z'n drieen trainen. Want dan houden ze een apparaat met z'n drieen bezet..

en nog wel wat dingen..maar dan gaan m'n post erg lang worden. Dus zoals de meeste hier hou ik me lekker met mezelf bezig!

Stop de haat!!! De enige die je ermee hebt ben je zelf....

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Gister waren er 3 turken ofzo aan het praten over arnold die volgens hun 'shit' zou zijn. Hij zou totaal geen kracht hebben, en dat lichaam 100% aan anabolen te danken hebben. Achja, je kan je wel gaan ergeren daar in de gym, maar je weet van te voren dat er type's zijn die je niet aan staan. Zo hebben anderen dat waarschijnlijk ook met ons.
over anabolen gesproken, gisteravond in de sportschool, "ja, er komt een nieuwe steroïde op de markt, dan groeien al je spieren en je hoeft dan zelf niet meer te trainen."

Terug
Naar boven