XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

ik irriteer me aan 18 jarigen die hun pomp checken in de spiegel en kettinkjes om hebben

lol beetje narrow minded als je je daar aan irriteerd, kijk zelf ook vaak genoeg even in die spiegel naar me "pomp'', is toch vet en motiverend om te zien? als je altijd dunne armpjes heb gehad, als iemand nou overdreven gat poseren etc dan ok, maar als iemand voor de spiegel kijkt, niks mis mee :), en snap ook niet hoe jij daar hinder vanondervindt.

irriteer me aan mensen, die 1 keer tegen je praten, en dan meteen overal met je mee naar toe lopen en hele levensverhalen gaan vertellen

Dus gewoon een wijde broek en te groot t-shirt aan doen dan?

:roflol:
Dit is echt het 1000ste irritatietopic inmiddels. Elk topic verloopt hetzelfde, de mensen die hier op het board zitten zijn allemaal beesten met bergen aan kennis over hoe het WEL moet en de andere mensen in de gym zijn stakkers die er niets van snappen. Eigenlijk moeten ze allemaal thuisblijven als de DBB beesten daar gaan trainen. Ik pis bijna in mijn broek man! Een hoop mensen hier zouden eerst eens in de spiegel moeten kijken.

Nouja het feit dat de meeste hier op het DBB forum zitten wil toch al zeggen dat ze er serieuzer mee bezig zijn dan 90% van de gasten op de sportschool. Het merendeel komt voor een lekkere pomp maar rijden daarna direct door naar de mac en ze eten amper wat voor hun training waardoor die training eigenlijk meer fout doet dan goed. Je hoeft geen beest te zijn om op en aanmerkingen te hebben op mensen.

En ja ik heb ook zo'n kerel van een jaar of 50 op mijn school die iedereen constant loopt aan te staren, dan denk je echt wat moet je nou van me man?

Ik ben eens op eens sportschool geweest waar serieus een briefje hing dat bij overmatig poseren je zou worden verwijderd. :S

Ik ben eens op eens sportschool geweest waar serieus een briefje hing dat bij overmatig poseren je zou worden verwijderd. :S

Gister bij mij in de gym was het echt druk, maar wel tof.. iedereen was wel gemotiveert, en er werd af en toe wat gebruld haha:D prachtig..

Niemand stoort zich er ook aan, schreeuwen eerder mee, vanaf de andere kant van de zaal, KOMOP !!! haha.

Ik irriteer me aan mannen die gewichten expres laten vallen en per se met veel onnodig gekreun en gesteun gaan trainen. Om dan nog niet te praten over het gestaar naar je kont als je aan het squaten bent.

Sorry.

Romanian dealift en Bent over rows ;)

Je zou je bijna af gaan vragen waarom mensen uberhaupt nog naar de sportschool gaan.

True. Dat vraag ik mij ook steeds meer af. Studentkamers he:o

En dan de te betalen monstercontributie voor spinning, powerplates, bodypump een shitload zinlose apparaten andere zinlose crap, terwijl je 90% van de tijd in en rondom het squatrack werkt:flipoff:

Zodra ik kans zie een homegym te stichten is de keuze snel gemaakt. Nodig ik me buddies afentoe wel is thuis uit te trainen. Can't wait:D

Ik irriteer me nergens aan.

Nou weet je wat, jullie mannen bekijken t maar. Ik doe lekker wat ik wil en trek aan wat ik wil en jullie zoeken t maar uit. :p

ik irriteer me aan mensen die de gewichten niet opruimen, ik ruim nu elke maandagavond als ik klaar ben met trainen alle gewichten op. Dus ik leg ALLES op volgorde en zorg dat alle dummbels goed liggen. Als ik dit doe helpt de instructeur me wel WANNEER ik maar wil. Verder vind ik het vrij irritant als mensen op een apparaat zitten en er niks mee doen, er was pas een vrouw die gewoon sirieus een boek zat te lezen op een apparaat! Ook irritant als mensen mij gaan vertellen hoe ik moet gaan trainen... terwijl ze zelf niks kunnen.

Let op jezelf, en laat andere in hun waarde.

ik haat het als het te druk is, wordt ik helemaal geflipt van!

Nouja het feit dat de meeste hier op het DBB forum zitten wil toch al zeggen dat ze er serieuzer mee bezig zijn dan 90% van de gasten op de sportschool. Het merendeel komt voor een lekkere pomp maar rijden daarna direct door naar de mac en ze eten amper wat voor hun training waardoor die training eigenlijk meer fout doet dan goed. Je hoeft geen beest te zijn om op en aanmerkingen te hebben op mensen.

En ja ik heb ook zo'n kerel van een jaar of 50 op mijn school die iedereen constant loopt aan te staren, dan denk je echt wat moet je nou van me man?

Je schat dit forum te hoog in gast.

Ik kan me wel irriteren aan mensen die pretenderen verstand te hebben van trainen en voeding maar slechts bullshit weten te verkondigen. En dan squatten tot boven parallel en zeggen dat 'ie NOG sterker was geweest als die GEEN naturel zou zijn :roflol:

uhm, here we go:

mensen die menen het recht te hebben om de radio te veranderen als er eindelijk goede muziek op is (vrijdagsavond is er altijd Hardstyle/Hardcore...)

mensen die heel overdreven 8erlijk kreunen bij oefeningen

vrouwen/meisjes die echt TE overdreven chiegelen en schreeuwen...

ik irriteer me aan mensen die de gewichten niet opruimen, ik ruim nu elke maandagavond als ik klaar ben met trainen alle gewichten op. Dus ik leg ALLES op volgorde en zorg dat alle dummbels goed liggen. Als ik dit doe helpt de instructeur me wel WANNEER ik maar wil. Verder vind ik het vrij irritant als mensen op een apparaat zitten en er niks mee doen, er was pas een vrouw die gewoon sirieus een boek zat te lezen op een apparaat! Ook irritant als mensen mij gaan vertellen hoe ik moet gaan trainen... terwijl ze zelf niks kunnen.

Dan kun je toch grapje maken, vragen of de bank thuis kapot is.

Terug
Naar boven