XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

:roflol:
Dit is echt het 1000ste irritatietopic inmiddels. Elk topic verloopt hetzelfde, de mensen die hier op het board zitten zijn allemaal beesten met bergen aan kennis over hoe het WEL moet en de andere mensen in de gym zijn stakkers die er niets van snappen. Eigenlijk moeten ze allemaal thuisblijven als de DBB beesten daar gaan trainen. Ik pis bijna in mijn broek man! Een hoop mensen hier zouden eerst eens in de spiegel moeten kijken.
:roflol:

Ik train thuis. Het enige wat me soms irriteert is de poes die om brokken komt bedelen als ik net aan het squaten ben met die barbell met gewicht om me nek. Dan gaat ze me kopjes geef tegen me benen aan terwijl .... Ik laat dat gewicht nog eens uit me poten fl*kkeren en op haar kop vallen als ze niet uitkijkt. Dom beest. Deur dicht doen dus.

ik irriteer me aan 18 jarigen die hun pomp checken in de spiegel en kettinkjes om hebben

Je wil beginnen squatten en het rek wordt net bezet. Je wil verzwaarderen met een oefening maar je moet wachten want iemand is met de betreffende dumbbells bezig..

Vrij normale zaken uiteraard, je traint dan ook nooit alleen in een openbare gym. Maar ik erger er mij enorm aan als ik tien minuten moet wachten..je voelt jezelf koud worden ook.

Ik irriteer me aan mannen die gewichten expres laten vallen en per se met veel onnodig gekreun en gesteun gaan trainen. Om dan nog niet te praten over het gestaar naar je kont als je aan het squaten bent.

Ik irriteer me aan mannen die gewichten expres laten vallen en per se met veel onnodig gekreun en gesteun gaan trainen. Om dan nog niet te praten over het gestaar naar je kont als je aan het squaten bent.

Tja Blaadje, misschien trainen zij wél hard ;)
En mannen die squattende vrouwen checken.. da's iets genetisch, niks aan te doen.

Tja Blaadje, misschien trainen zij wél hard ;)
En mannen die squattende vrouwen checken.. da's iets genetisch, niks aan te doen.

Ik heb t over mannen die doen alsof ze hard trainen. Met veel lawaai (en dus aandacht).

Dat kontjes kijken genetisch bepaald was, daar was ik al bang voor. :(

Terug
Naar boven