Fitness Seller

Is dit goed voor een beginner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kan iemand mn post liken dan krijg ik mn 2de badge (niet dat het belangrijk is maarja)

Best groot

Verder als tip: als je zo jong bent en traint kun je eigenlijk eten wat je wilt. Mijn pa werd boos op me omdat ik echt alles op at thuis, brood per dag naast alle normale maaltijden. Eieren, kaas, melk, vleeswaren, pindakaas. Echt alles at ik op.
Ik was echter toen al wel wat langer als dat jij nu bent. Zo lang je niet te veel vetjes ontwikkeld lekker veel eten en goed trainen; dwz zoals hier al werd gemeld, op techniek.

Zijn er nog dingen die ik de eerste paar weken extra moet trainen? Die achterlopen.... of zit alles wel goed??

Geen benen overslaan, probeer dat meteen lekker mee te pakken. En zorg dat je een goed trainingsschema hebt, op deze site te vinden.

Zal ik mn trainingschema ff neerzetten? Jullie hebben er verstand van

En ik moet idd ook benen pakken.

Ja hoor

Zondag: push-ups
Maandag: push-ups
Dinsdag: rust
Woensdag: buik, triceps en schouders
Donderdag: rust
Vrijdag: biceps, borst en rug
Zaterdag: buik, benen

Leuk om te zien hoe enthousiast je bent en het al best serieus aanpakt voor iemand van 14!

Train je in een sportschool?

Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.

Leuk om te zien hoe enthousiast je bent en het al best serieus aanpakt voor iemand van 14!

Train je in een sportschool?
Ik heb al mn geld uitgegeven aan aparaten en schijven etc, heb thuis een mini sportschool en alles wat ik nodig heb

Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.
Ik vraag gewoon om tips en heb geen idee wat ik verkeerd doe of schrijf op dit forum.

Ik heb al mn geld uitgegeven aan aparaten en schijven etc, heb thuis een mini sportschool en alles wat ik nodig heb
Wat heb je zoal gekocht als ik vragen mag? We kunnen meedenken om je schema misschien nog wat te verbeteren!
Niks van aantrekken... Niks mis met sporten volgens een schema en gezond eten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven