StealxX_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trainde ook al toen ik 14 was ongeveer. Ben helaas maar 1.98 geworden.Heb ook iets gehoord over dat trainen je groei stopt......?
Wat lul jij dan johOp je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.
Ik heb al mn geld uitgegeven aan aparaten en schijven etc, heb thuis een mini sportschool en alles wat ik nodig hebLeuk om te zien hoe enthousiast je bent en het al best serieus aanpakt voor iemand van 14!
Train je in een sportschool?
Ik vraag gewoon om tips en heb geen idee wat ik verkeerd doe of schrijf op dit forum.Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.
Wat heb je zoal gekocht als ik vragen mag? We kunnen meedenken om je schema misschien nog wat te verbeteren!Ik heb al mn geld uitgegeven aan aparaten en schijven etc, heb thuis een mini sportschool en alles wat ik nodig heb
Niks van aantrekken... Niks mis met sporten volgens een schema en gezond eten!Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.