Fitness Seller

Is dit goed voor een beginner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag: push-ups
Maandag: push-ups
Dinsdag: rust
Woensdag: buik, triceps en schouders
Donderdag: rust
Vrijdag: biceps, borst en rug
Zaterdag: buik, benen
Ik zou toch even kijken naar bestaande schema's en deze dan zo volledig mogelijk uitvoeren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb heel graag dat jullie me helpen met mn schema aangeZien ik geen idee heb

Np:p
Goed bezig al zo jong en serieus aan het trainen!

Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.
Ik weet niet wat jij op je 14e deed, maar ik speelde voornamelijk met m'n genotsknots...

Laatst bewerkt:
@portania1 heb er altijd al interesse ingehad!

Kunnen jullie me misschien helpen met mn schema en welke het best is??

Ga ff kijken hardgainer

Je denkt dat het je mentale gezondheid gaat helpen als je in je jonge puberteit als een autist voedingsschema's gaat volgen en leert dat je lichaam nooit goed genoeg is?
Hoop zo voor je dat je niet serieus bent, wat je zegt klopt totaal niet. Jong of oud, als je gaat fitnessen werk je gewoon aan je lichaam, voeding is gewoon belangrijk, alleen maar beter dat hij het van jongs af aan leert.

Je denkt dat het je mentale gezondheid gaat helpen als je in je jonge puberteit als een autist voedingsschema's gaat volgen en leert dat je lichaam nooit goed genoeg is?
Insta-generatie incoming. Beter goed voorlichten en inlichten dan. TS doet het goed.

Vraag even aan vriend of hij foto van mn kamer wilt sturen

Je doet nu allemaal aannames die hoogstwaarschijnlijk niet eens waar zijn. Beter dit dan met drank en drugs bezig zijn

Daarbij is die jonge 14 en kan je dat ook op een andere manier zeggen

Hoop zo voor je dat je niet serieus bent, wat je zegt klopt totaal niet. Jong of oud, als je gaat fitnessen werk je gewoon aan je lichaam, voeding is gewoon belangrijk, alleen maar beter dat hij het van jongs af aan leert.
>het punt

>jouw hoofd

Op je voeding letten en aan je lichaam werken is iets totaal anders dan een uitgemeten trainings- en voedingsschema, zeker als je pas 14 bent.

Denk er nog eens aan terwijl je tijdens een gezellig etentje zit te berekenen of je wel genoeg eiwitten binnen krijgt en of je niet straks nog een bak kwark naar binnen moet werken.

>het punt

>jouw hoofd

Op je voeding letten en aan je lichaam werken is iets totaal anders dan een uitgemeten trainings- en voedingsschema, zeker als je pas 14 bent.

Denk er nog eens aan terwijl je tijdens een gezellig etentje zit te berekenen of je wel genoeg eiwitten binnen krijgt en of je niet straks nog een bak kwark naar binnen moet werken.
: (

>het punt

>jouw hoofd

Wie adviseert hier een uitgemeten schema dan? Er worden algemene tips gegeven. En met betrekking tot training kan hij beter iets doen wat ergens op slaat en waar hij profijt van heeft dan dat hij 'maar wat doet'.

>het punt

>jouw hoofd

Op je voeding letten en aan je lichaam werken is iets totaal anders? :')
Hij kan gewoon een voedingsschema hebben, en dat als richtlijn gebruiken.
Je komt echt met rare argumenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven