Fitness Seller

Is dit goed voor een beginner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ook niet echt een precies voedingschema, ik let gewoon op wat ik eet en dan gezond. Niks mis mee denk ik

Heb ook gehoord dat slaap erg belangrijk is... ging altijd eerst om 11/12 uur naar bed, nu ga ik rond half 7 naar bed en sta rond half 7 op! Klokie rond

12 uren slapen hoeft nou ook weer niet:p
8 uren is prima haha

Ik slaap altijd zo lang, weet nie hoe het komt maar heb ik gewoon meer power. Ik slaap in ieder geval meer dan 10 uur per nacht

Bijlagen

• 0B604880-EA24-48D4-9530-CDFE05DC93F6.png
    0B604880-EA24-48D4-9530-CDFE05DC93F6.png
    772,6 KB · Weergaven: 160
Ik ben geen doktor;)

Is mijn schema goed of moet er wat veranderd worden?

Johnyjordaan? Heb je misschien een foto van op je 15 tiende? Om een beetje te vergelijke

Wie adviseert hier een uitgemeten schema dan? Er worden algemene tips gegeven. En met betrekking tot training kan hij beter iets doen wat ergens op slaat en waar hij profijt van heeft dan dat hij 'maar wat doet'.
"Eet minstens 2gr eiwit/kg, eet minstens 1gr vet/kg." Vervolgens geeft de jongen aan dat hij 5 op 7 dagen traint en vindt niemand dat apart.

Op je voeding letten en aan je lichaam werken is iets totaal anders? :')
Hij kan gewoon een voedingsschema hebben, en dat als richtlijn gebruiken.
Je komt echt met rare argumenten
Jij hebt echt wat moeite met lezen hè.

Ik begrijp dat dit preken voor de verkeerde parochie is aangezien dit denkbeelden zijn die velen al jaren geïnternaliseerd hebben. Toegeven dat dat misschien niet helemaal gezond is staat gelijk aan toegeven dat je eigen gedrag niet helemaal gezond is.

Op je 14e al je geld uitgeven aan trainingsapparatuur is niet gezond. Op je 14e je bezighouden met hoeveel eiwitten en vetten je moet binnenkrijgen is niet gezond. Op je 14e 5 dagen per week sporten is niet gezond. Op je 14e je afvragen wat een paar wildvreemden van je lichaam vinden is niet gezond. Op je 14e om 19.00 gaan slapen is niet gezond.

Geloof me in de long run word je een stuk gelukkiger als je je best doet op school, probeert een nat vingertje te halen bij dat leuke buurmeisje en als je met vrienden ergens een fikkie gaat stoken. Dat mooie lichaam kan altijd nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven