StealxX_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, doe je goed !Heb ook niet echt een precies voedingschema, ik let gewoon op wat ik eet en dan gezond. Niks mis mee denk ik
Goedzo, hou het vol jongen!Heb ook niet echt een precies voedingschema, ik let gewoon op wat ik eet en dan gezond. Niks mis mee denk ik
Let niet op die rare reacties.Hoeft niet maar is wel lekker.12 uren slapen hoeft nou ook weer niet
8 uren is prima haha
Heerlijk
Deze is iets te obvious. Troll alert!Heb ook gehoord dat slaap erg belangrijk is... ging altijd eerst om 11/12 uur naar bed, nu ga ik rond half 7 naar bed en sta rond half 7 op! Klokie rond
Heb een trage schildklier dus ik heb het gewoon nodig

Heb een trage schildklier dus ik heb het gewoon nodig![]()
Daar heb ik geen idee van.... doe ieder half jaar bloedprikken en slik van die pilletjesHoe traag? Wat zijn je waardes ?
Ik heb dat namelijk ook maar ik heb dat niet nodig ...
Daar heb ik geen idee van.... doe ieder half jaar bloedprikken en slik van die pilletjes
Ik ben op mn 15 beginnen te trainen. Voeding wel pas veel later mee begonnen.Op je 14e beginnen met krachttraining en eetschema's is wel echt een eetstoornis en zelfbeeldproblemen waiting to happen. Man man man, ga met lego spelen.
"Eet minstens 2gr eiwit/kg, eet minstens 1gr vet/kg." Vervolgens geeft de jongen aan dat hij 5 op 7 dagen traint en vindt niemand dat apart.Wie adviseert hier een uitgemeten schema dan? Er worden algemene tips gegeven. En met betrekking tot training kan hij beter iets doen wat ergens op slaat en waar hij profijt van heeft dan dat hij 'maar wat doet'.
Jij hebt echt wat moeite met lezen hè.Op je voeding letten en aan je lichaam werken is iets totaal anders? :')
Hij kan gewoon een voedingsschema hebben, en dat als richtlijn gebruiken.
Je komt echt met rare argumenten