MuscleMeat

is er vraag naar een peptides log?

Jay, ik volg je al helemaal zeker!

Maar dat wist je wel hé bro :)

Onzin, je loopt achter wat dat betreft bro.

Ze hebben nu Follistatin 344 en dat is ietsje duurder dan IGF1lr3.
Je moet het dan 10 dagen lang op 100mcg nemen en dan schijn je nieuwe kleren te moeten kopen. Ik wacht nog even af tot meer mensen het geprobeerd hebben, maar wat ik er tot nu toe over hoor zijn mensen er lyrisch over.

Dit is trouwens niet de virus versie. Is ook echt niet aan te raden en ook eigenlijk niet te krijgen geloof ik.

ik bedoel ook follistatin....
Dat is inderdaad niet de virus versie dus je blijft aan de gang met geld uitgeven en spuiten. De virus versie heeft zowieso maar een bedrijf die er onderzoek naar deed ontwikkeld wat ze ook niet gaan verkopen. Tien dagen gaat niets doen. Je moet dit net als sth maanden zetten. Dus zoals ik al zei als je nog een paar duizend euro te veel hebt be my guest. Kan je net zo goed 10iu sth gaan zetten met veel beter resultaten.

trouwens bro met alle respect...maar om ff de b*ch uit te hangen voordat jij siesevano 2 wordt.
Als ik naar je fotos kijk ben je goed op weg maar eerlijk is is eerlijk je hebt nu al meer types aas gebruikt dan mij. Met nog insuline en nu ook peptides meegerekend schiet je echt te ver door voor de huidige ontwikkeling van je fysiek. Je moet niet steeds verder vragen en verdiepen in aas en die hele mik mak voor je prestaties. Als je op een lichte basic kuur te weinig resultaten bereikt, lukt het met alle peptides en aas op de wereld ook niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik bedoel ook follistatin....
Dat is inderdaad niet de virus versie dus je blijft aan de gang met geld uitgeven en spuiten. De virus versie heeft zowieso maar een bedrijf die er onderzoek naar deed ontwikkeld wat ze ook niet gaan verkopen. Tien dagen gaat niets doen. Je moet dit net als sth maanden zetten. Dus zoals ik al zei als je nog een paar duizend euro te veel hebt be my guest. Kan je net zo goed 10iu sth gaan zetten met veel beter resultaten.

trouwens bro met alle respect...maar om ff de b*ch uit te hangen voordat jij siesevano 2 wordt.
Als ik naar je fotos kijk ben je goed op weg maar eerlijk is is eerlijk je hebt nu al meer types aas gebruikt dan mij. Met nog insuline en nu ook peptides meegerekend schiet je echt te ver door voor de huidige ontwikkeling van je fysiek. Je moet niet steeds verder vragen en verdiepen in aas en die hele mik mak voor je prestaties. Als je op een lichte basic kuur te weinig resultaten bereikt, lukt het met alle peptides en aas op de wereld ook niet.

Geloof mij nou maar dat die 10 dagen zeker wat met je doen. Ik geloof niet in tell sell achtige bs natuurlijk, maar lees veel goeds erover.

Ga mij aub niet vergelijken met Sissevano. Die gast nam 300mg tren ace per dag naast 2 gram test e per week en een hele genotropin pen per dag.

Ik gain trouwens prima op een normale kuur. Je trekt te snel conclusies.
Ik ben nieuwsgierig van aart en vind peptides vooral interesant vanwege recompositie en herstel.

Doen.. Ben er al tijdje geintreseerd in, goede kennis van me heeft een cycle gedaan met test e 500mg/week en was 8kg gegaind en paar % in vet gezakt..
Duidelijk aders die tevoorschijn kwamen en vormen terwijl hij daarvoor meer een blok was zal ik maar zeggen

10 weken lijkt me nogal gering om een significant resultaat te kunnen afleiden. Zulke peptides moet je behandelen zoals hgh, dus zeker 6 maand + nemen.

• Topic Starter Topic Starter
10 weken lijkt me nogal gering om een significant resultaat te kunnen afleiden. Zulke peptides moet je behandelen zoals hgh, dus zeker 6 maand + nemen.

Peptides zouden sneller wat doen, maar sowieso laat ik mijn IGF-1 waarden checken. Zelfs met HGH zou je na 4 weken al flink wat hoger moeten zitten, maar echte resultaten van hyperplasia zou je idd op de lange termijn pas merken.

als het er van komt ga ik zeker met plezier volgen
succes

erg interesant bo, ga het volgen! Maatje van me begint binnekort met IGF-1,toch wel interssant al die peptides,ben alleen een beetje spichtig voor het gegeven dat ze ook kankercellen endergelijke wellicht zouden kunnen laten groeien.

Terug
Naar boven