- Waardering
- 151
Haha wil me even reggen, als totale noob krijg ik deze vraag:
Random Question What does the G stand for in GHRP-2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Random Question What does the G stand for in GHRP-2
Onzin, je loopt achter wat dat betreft bro.
Ze hebben nu Follistatin 344 en dat is ietsje duurder dan IGF1lr3.
Je moet het dan 10 dagen lang op 100mcg nemen en dan schijn je nieuwe kleren te moeten kopen. Ik wacht nog even af tot meer mensen het geprobeerd hebben, maar wat ik er tot nu toe over hoor zijn mensen er lyrisch over.
Dit is trouwens niet de virus versie. Is ook echt niet aan te raden en ook eigenlijk niet te krijgen geloof ik.
ik bedoel ook follistatin....
Dat is inderdaad niet de virus versie dus je blijft aan de gang met geld uitgeven en spuiten. De virus versie heeft zowieso maar een bedrijf die er onderzoek naar deed ontwikkeld wat ze ook niet gaan verkopen. Tien dagen gaat niets doen. Je moet dit net als sth maanden zetten. Dus zoals ik al zei als je nog een paar duizend euro te veel hebt be my guest. Kan je net zo goed 10iu sth gaan zetten met veel beter resultaten.
trouwens bro met alle respect...maar om ff de b*ch uit te hangen voordat jij siesevano 2 wordt.
Als ik naar je fotos kijk ben je goed op weg maar eerlijk is is eerlijk je hebt nu al meer types aas gebruikt dan mij. Met nog insuline en nu ook peptides meegerekend schiet je echt te ver door voor de huidige ontwikkeling van je fysiek. Je moet niet steeds verder vragen en verdiepen in aas en die hele mik mak voor je prestaties. Als je op een lichte basic kuur te weinig resultaten bereikt, lukt het met alle peptides en aas op de wereld ook niet.
10 weken lijkt me nogal gering om een significant resultaat te kunnen afleiden. Zulke peptides moet je behandelen zoals hgh, dus zeker 6 maand + nemen.

Ja, blijft tot dat de admin je account heeft geactiveerd.Is het normaal als je probeert in te loggen(na te registreren), vooraleer men geaccepteerd wordt, dat er een bericht verschijnt dat ik gebanned voor het leven ben![]()