MuscleMeat

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel interessant allemaal man respect voor je motivatie in BB.. mag ik vragen wat voor werk je doet jay ? hele dag door injecte:p en het kost veel allemaal pff ik word er af en toe wel gek van hor 300/400 euro eten, 150 subs, 200 gh, 30-100 roids het gaat maar door elke maand weer:mad:
 
Thanks. Hoeveel en hoe vaak heb jij daar gezet dan?

Ik ga et proberen zodra mn hand is genezen. Die is vd week gebroken potverdomme. 3 weken in et gips pfff.

Aardig vaak al. Hoewel het geneest lijkt het erop dat ik het echt nog een aantal keer moet laten losmaken, want het blijft terugkomen.

Heel interessant allemaal man respect voor je motivatie in BB.. mag ik vragen wat voor werk je doet jay ? hele dag door injecte:p en het kost veel allemaal pff ik word er af en toe wel gek van hor 300/400 euro eten, 150 subs, 200 gh, 30-100 roids het gaat maar door elke maand weer:mad:
Ik ben applicatie programmeur. Ik zit dus de hele dag op mn reet te eten en te injecteren :P
Injecteren valt trouwens wel mee. Op mijn werk zet ik 1 keer peps en daar 1 keer slin achteraan.
 
Heel interessant allemaal man respect voor je motivatie in BB.. mag ik vragen wat voor werk je doet jay ? hele dag door injecte:p en het kost veel allemaal pff ik word er af en toe wel gek van hor 300/400 euro eten, 150 subs, 200 gh, 30-100 roids het gaat maar door elke maand weer:mad:

Sponsor vinden:D
 
Sponsor vinden:D

Haha kon het maar he :p

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 23:55 ----------

Aardig vaak al. Hoewel het geneest lijkt het erop dat ik het echt nog een aantal keer moet laten losmaken, want het blijft terugkomen.


Ik ben applicatie programmeur. Ik zit dus de hele dag op mn reet te eten en te injecteren :P
Injecteren valt trouwens wel mee. Op mijn werk zet ik 1 keer peps en daar 1 keer slin achteraan.

Chill man max groot worden toch :D
 
Haha kon het maar he :p

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 23:55 ----------



Chill man max groot worden toch :D

Sowieso! Het duurt trouwens niet heel lang meer voor ik je qua gewicht evenaar :P
 
Sowieso! Het duurt trouwens niet heel lang meer voor ik je qua gewicht evenaar :P

Haha je gaat idd heel goed bro :D binnen hoelang denk je 125+ te zijn dan ?
Je gaat lekker op test deca he ? Ga ik in de winter ook zeker pakken blijft toch een lekkere kuur!

Ik merk wel dat het steeds moeilijker gaat hor ben vandaag weer begonnen na een 10 weken bridge dus ga ook weer lekker knalle hoop op de 135 te halen en dat gaat wel lukken :p
 
Ik wil ook 135 wegen!:(
 
135 wegen en er ook zo uitzien is nog wat anders he :p jay en ik zijn lang en geloof me dat is k*t :@ voordat we ECHT groot lijken moet je minimaal rond de 140 wegen denk ik, maar we zijn bezig :D

Wat zijn jou stats dan mack10 ?
 
Haha je gaat idd heel goed bro :D binnen hoelang denk je 125+ te zijn dan ?
Je gaat lekker op test deca he ? Ga ik in de winter ook zeker pakken blijft toch een lekkere kuur!

Ik merk wel dat het steeds moeilijker gaat hor ben vandaag weer begonnen na een 10 weken bridge dus ga ook weer lekker knalle hoop op de 135 te halen en dat gaat wel lukken :p

Ik hoop over een dikke maand, maar schommel momenteel een beetje. Heb het idee dat ik ook wat droger wordt door die igf1 des die ik neem dus dat de 125 aantikken lastiger wordt deze keer. Maar goed, de spiegel zegt dat ik goed bezig ben :)
 
  • Like
Waarderingen: D77
5 kilo lichter en droger zie je er groter uit als 5 kilo zwaarder met met BF;)
Dus volgend jaar maar een de podium op jij....
 
5 kilo lichter en droger zie je er groter uit als 5 kilo zwaarder met met BF;)
Dus volgend jaar maar een de podium op jij....

Neee nee, 11 december FlexCup. Ik ga toch maar een poging wagen, lijkt me een leuke ervaring en ben er eigenlijk wel aan toe om straks al dat vet van mijn lijf te werken.
 
Lekker cardio!
haha
 
Ik hoop over een dikke maand, maar schommel momenteel een beetje. Heb het idee dat ik ook wat droger wordt door die igf1 des die ik neem dus dat de 125 aantikken lastiger wordt deze keer. Maar goed, de spiegel zegt dat ik goed bezig ben :)

7 kilo spier in een dikke maand :eek: dat zou wel ziek zijn bro ben benieuwd
 
Hey Jaytjuh, ik meen me te herinneren dat jij ooit had gepost dat je bij FPA trainde, train je daar nog steeds? (beetje offtopic)
 
Laatst bewerkt:
Hey Jaytjuh, ik meen me te herinneren dat jij ooit had gepost dat je bij FPA trainde, train je daar nog steeds? (beetje offtopic)

Yep, ik train daar 4x per week.
 
Mijn onderarm voelt eigenlijk wel weer genezen. Ik heb er 2 x 25mcg igf-1 des per dag ingezet en gister voelde ik hem nog amper :-)
Hij lijkt ook wat groter tegenover mijn rechter onderarm....lol
 
haha ik zou zeggen meet je onderarmen eens op :p het zou dus voor plaatselijke groei zorgen ! :O dat zou wel relax zijn
 
Ja mijn triceps beginnen ook veel voller te worden. Ik heb daar al aardig wat igf in gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven