Martios
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
Ja mijn triceps beginnen ook veel voller te worden. Ik heb daar al aardig wat igf in gezet.
misschien is er nog een andere plaats waar je hem "zetten" kan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mijn triceps beginnen ook veel voller te worden. Ik heb daar al aardig wat igf in gezet.

Ook niet aardig

Haha ja. Niet echt nodig eigenlijkmisschien is er nog een andere plaats waar je hem "zetten" kan![]()

Ik zit er vanaf heden ook. Ben benieuwd hoe jouw stats er uit zien met jouw lengte.![]()
Nope, zit nu in Volendam, maar ik train er in ieder geval als ik er train 's avonds.

Ik zit er vanaf heden ook. Ben benieuwd hoe jouw stats er uit zien met jouw lengte.![]()
Misschien zie ik je daar dan wel. Wanneer train je meestal?
Ik ben er vaak dinsdagmiddag, donderdagavond, vrijdagavond en zondagmiddag.
Als ik er ben is het 's avonds, half 9 op z'n vroegst denk ik zo.

behalve als ik benen train, dan heb ik vaak een normaal shirt aan aangezien dan de stang beter ligt met squaten. Ik laat ook altijd overal magnesium slingeren.Als je een zeer buffe kere in een roze zwembroek ziet, dan ben ik dat.
![]()

toen ik jay voor het eerst zag moest ik een tomatenkist pakken om hem een hand te kunnen geven![]()

toen ik jay voor het eerst zag moest ik een tomatenkist pakken om hem een hand te kunnen geven![]()