XXL Nutrition

Is het echt mogelijk om jezelf te reinigen van alle rommel?

• Topic Starter Topic Starter
Mindset bro, eten hoeft niet altijd lekker te zijn :D

Dat weet ik maar witvis lijkt me nogal duur terwijl er ook goedkopere alternatieven zijn die je in kleinere hoeveelheden naar binnen kan werken. Ook heb ik bij mezelf dat vis me op een duur weer naar boven komt zwemmen hahaha

Ik realiseer me nu dat ik misschien iets specifieker moet zijn over wat ik allemaal onder ''rommel'' versta. Ookal komt het uit de natuur, dat betekend nog niet dat het meteen goed voor je is om binnen te krijgen. Dingen die ik van plan ben niet meer te eten/drinken/roken;

1. Wiet
2. Alcohol
3. Soya (het zit zelfs in vlees)
4. Suiker (voor zo ver als mogelijk)
5. Suikervervangers
6. Zo veel mogelijk E nummers die niet nodig zijn.
7. Ongezond vet (voor zover dat kan)

Zitten eiwit shakes trouwens ook niet vol met suikervervangers en E-nummers?

Nope niet allemaal. Hangt af van welk merk je koopt. Ook heb ik er neer gezet dat ik het voor zo veel als mogelijk doe. Ik ga niet het wiel opnieuw uitvinden.

Eigenlijk doe je dus niets anders als de meeste van ons doen. Je eet clean en af en toe gun je jezelf wat lekkers.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dat weet ik maar witvis lijkt me nogal duur terwijl er ook goedkopere alternatieven zijn die je in kleinere hoeveelheden naar binnen kan werken. Ook heb ik bij mezelf dat vis me op een duur weer naar boven komt zwemmen hahaha

valt wel mee, is maar voor een aantal weken (wedstrijdvoorbereiding)

Is nog geen 5 euro per dag.

Eigenlijk doe je dus niets anders als de meeste van ons doen. Je eet clean en af en toe gun je jezelf wat lekkers.

Nouja als iedereen dat doet dan is dat waar. Ik let alleen wel bij alles op wat het is etc. Eerder deed ik dat niet. Dit is voor het eerst dat ik er consequent op ga letten. Vond het zelf nogal een dingetje eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Eigenlijk doe je dus niets anders als de meeste van ons doen. Je eet clean en af en toe gun je jezelf wat lekkers. ---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ---------- valt wel mee, is maar voor een aantal weken (wedstrijdvoorbereiding) Is nog geen 5 euro per dag.

Waar koop je dat dan?

Ik heb vandaag bewezen van wel. Living proof. Nu kan ik gaan getuigen als exverslaagde.

Nouja als iedereen dat doet dan is dat waar. Ik let alleen wel bij alles op wat het is etc. Eerder deed ik dat niet. Dit is voor het eerst dat ik er consequent op ga letten. Vond het zelf nogal een dingetje eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Waar koop je dat dan?

Nou, welkom bij de club. :cool:

Gewoon bij de jumbo.

Ik heb het eigenlijk niet zo op vegetarisch eten. Wat voor voordelen heeft dat? Misschien dat ik het hierna is probeer.

Vegan is trouwens veganistisch. Zou je kunnen proberen. Ik ben vroeger een paar jaar vegatariër geweest en ik heb het idee dat mijn conditie en kracht beter werden dan met vlees. Theoretisch gezien zou ik het kunnen voorstellen, aangezien vlees vaak veel verzadigde vetten bevat en daardoor de adertjes dichtslibben. Misschien vermindert dan de zuurstof opname. Ik miste alleen simpelweg het stukje vlees te veel :D

Maar minder drinken en wiet roken zou ook al een groot effect moeten hebben. Succes!

Vegan is trouwens veganistisch. Zou je kunnen proberen. Ik ben vroeger een paar jaar vegatariër geweest en ik heb het idee dat mijn conditie en kracht beter werden dan met vlees. Theoretisch gezien zou ik het kunnen voorstellen, aangezien vlees vaak veel verzadigde vetten bevat en daardoor de adertjes dichtslibben. Misschien vermindert dan de zuurstof opname. Ik miste alleen simpelweg het stukje vlees te veel :D Maar minder drinken en wiet roken zou ook al een groot effect moeten hebben. Succes!
Ik ben niet echt overtuigt maar wil best wel is een paar veganistische dingen proberen. Ik heb er altijd een beetje een wollig idee bij. Heb je toevallig ook een paar recepten die ik kan proberen?

Thnx! Voel me nu al een stuk beter de laatste tijd, alleen is het leven er wel wat saaier op geworden tot nu toe. Probeer een beetje dingen te bedenken om de saaiheid wat op te vullen maar lukt nog niet echt zo goed :P

Laatst bewerkt:
Hey iedereen,

Weet iemand hoe je dit forum sluit? Het onderwerp is niet echt spannend genoeg om telkens iets over te kunnen schrijven.

het forum sluiten , nee het is het topic sluiten mijn beste analfabeet

Stoppen met blowen is wat mij betreft een goed besluit. Nu nog mentaal die knop om. Zolang je het leven saaier vind zonder die weed, dan heb je blijkbaar die knop nog niet gevonden.

Hey iedereen,

Ik ben nu drie jaar bezig met bodybuilding en ik ben ook tevreden met alle resultaten die ik tot nu toe heb behaald. Natuurlijk wil ik meer, maarja wie wil dat niet. Een slechte eigenschap van mij is dat ik best vaak een jointje blow en redelijk wat alcohol op z'n tijd lekker vindt.

Nu heb ik een keer een artikel gelezen dat het mogelijk is om in twee maand een groot gedeelte van alle rommel in je lichaam te lozen en als het goed is dan zou je dan dus ook moeten kunnen merken qua hoe je in je vel zit. Ik heb besloten dit twee maand lang te gaan testen en te kijken of dit waar is. Deze pagina wou ik gaan bijhouden als een soort blog. Elke maandag ben ik van plan een update te plaatsen.

Buiten wat vitamine tabletjes en wat eiwitten na het trainen zal ik niks anders gebruiken wat niet uit de natuur komt.

lees: Detoxes: an undefined scam
Why you feel good during a detox

It is important to understand, however, that the human body is remarkably resilient. The liver, kidneys, lungs, and several other organs work around the clock to remove harmful substances and excrete waste products of metabolism. They don’t need any help from pepper-infused lemonade.
Instead of doing a cleanse for a New Year’s resolution, focus on long-term sustainable health habits, like eating nutritious food on a daily basis. Leafy greens, ample protein, and food chock-full of vitamins is not just tastier than a cleanse, but will actually benefit your body too.

---------- Post added at 03:23 ---------- Previous post was at 03:22 ----------

alcohol en/of marijuana kan prima met mate, maar als je er moeite mee hebt jezelf te beheersen en het te veel doet is het misschien een goed idee er (een tijdje) mee te stoppen.

Thnx voor het filmpje en het artikel. Was wel nuttig om allemaal is te bekijken.

Klisma geen optie voor je? Snel, goedkoop geeft alleen een beetje Rommel als je niet oplet.

Terug
Naar boven