Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gedaan en nu? Meeste moslima's zijn hier focussen gewoon op carriere (tenminste op hoger onderwijs)
Is haram. Hun carrière moet gefocussed zijn op de keuken, het huishouden en de man plezieren (op zijn termen).
Er werken wel een stel Sherlocks daar bij de Spits.Las in de krant(volgens mij de Spits) dat vrouwelijke westerse bekeerlingen voor hun bekering vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie) Lijkt me dat er bij een vlucht naar zo'n geloof dan weinig rationaliteit bij komt kijken.
Las in de krant(volgens mij de Spits) dat vrouwelijke westerse bekeerlingen voor hun bekering vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie)
Lijkt me dat er bij een vlucht naar zo'n geloof dan weinig rationaliteit bij komt kijken.

goede ninja edit, ik bekeek het artikel (link die je geplaatst had) en zag alweer leuke fouten![]()

'Aan het begin was ik blij met mijn baan. Ik voelde dat ik autoriteit had op straat. Maar op gegeven moment begon ik bang te worden. Bang voor mijn situatie. Ik werd zelfs bang voor mezelf.'
IS, die de controle over Raqqa volledig heeft overgenomen, voert gruweldaden in de stad uit. Khadija ziet online een afbeelding van een 16-jarige jongen die is gekruisigd na de beschuldiging dat hij een verkrachter zou zijn. Ook wordt een man voor de ogen van Khadija onthoofd.
De strijders, vooral de buitenlandse, behandelen hun vrouwen bovendien uiterst slecht. 'Er waren gevallen dat de vrouw naar het noodhospitaal gebracht moest worden vanwege het geweld, het seksuele geweld.'
Bang dat haar hetzelfde te wachten staat, vlucht Khadija in het geheim naar Turkije. Daar arriveert ze net voordat de eerste luchtaanvallen op Syri worden uitgevoerd.

Zal eerder iets zijn van 'de meerderheid wil het zo'.
)Democratie at work?