Fitness Seller

IS: nasleep

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Is haram. Hun carrière moet gefocussed zijn op de keuken, het huishouden en de man plezieren (op zijn termen).

Ja wtf denken ze wel niet... beetje de keuken verlaten enzo en denken dat zij de kostwinner mogen zijn.

semi srs
not srs
van mij mogen zij zelfs de kostwinner zijn, dan ga ik wel thuis chillen en gains maken.
tot op een bepaald moment, want hele dagen thuis chillen is foktop

Las in de krant(volgens mij de Spits) dat vrouwelijke westerse bekeerlingen voor hun bekering vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie)

Lijkt me dat er bij een vlucht naar zo'n geloof dan weinig rationaliteit bij komt kijken.

Domme kut h**ren dus.

Las in de krant(volgens mij de Spits) dat vrouwelijke westerse bekeerlingen voor hun bekering vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie) Lijkt me dat er bij een vlucht naar zo'n geloof dan weinig rationaliteit bij komt kijken.
Er werken wel een stel Sherlocks daar bij de Spits.

Las in de krant(volgens mij de Spits) dat vrouwelijke westerse bekeerlingen voor hun bekering vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie)

Lijkt me dat er bij een vlucht naar zo'n geloof dan weinig rationaliteit bij komt kijken.

Las in de krant(volgens mij de Islamic spits) dat vrouwelijke Moslima die van hun geloof afstapten voor ze dit deden vaak niet goed in hun vel zaten, makkelijk te benvloeden waren, verkeerde vrienden hadden etc. (Dit gold voor de meerderheid, dus geen generalisatie)

:trollface:

-

Laatst bewerkt:
Syrische jihadisten houden Belgische en haar zoontje al vier maanden gevangen

Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...n-haar-zoontje-al-vier-maanden-gevangen.dhtml

Er schijnt nu ook schrik te zijn voor een nieuwe soort dreiging van ISIS, nl: Jihadisten die zich met opzet zouden besmetten met het ebola virus en zo vervolgens naar alle hoeken van de wereld reizen om de spreiding zo groot mogelijk te maken...

'Aan het begin was ik blij met mijn baan. Ik voelde dat ik autoriteit had op straat. Maar op gegeven moment begon ik bang te worden. Bang voor mijn situatie. Ik werd zelfs bang voor mezelf.'

IS, die de controle over Raqqa volledig heeft overgenomen, voert gruweldaden in de stad uit. Khadija ziet online een afbeelding van een 16-jarige jongen die is gekruisigd na de beschuldiging dat hij een verkrachter zou zijn. Ook wordt een man voor de ogen van Khadija onthoofd.

De strijders, vooral de buitenlandse, behandelen hun vrouwen bovendien uiterst slecht. 'Er waren gevallen dat de vrouw naar het noodhospitaal gebracht moest worden vanwege het geweld, het seksuele geweld.'

Bang dat haar hetzelfde te wachten staat, vlucht Khadija in het geheim naar Turkije. Daar arriveert ze net voordat de eerste luchtaanvallen op Syri worden uitgevoerd.

Rest op: http://www.volkskrant.nl/dossier-is...uw-die-kleding-in-raqqa-controleert~a3763573/

Die vrouwen zullen best blij zijn dat ze h**r niet kunnen spelen, enige keuze die je anders hebt als je in een arm gebied woont. Dan maar beter seksueel misbruikt worden door je man of anderen. IS = Liefde.

Kinderen krijgen trouwens het oud Islamitische spel, 'Nekschot' aangeleerd in Raqqa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...aan het wachten tot men dit artikel based noemt. En theorien over hoe dat de meeste IS leden zijn (goed?), dus het zijn er maar een paar en dit zou goedkomen als er een betere leiding is ofzo.

Alsook zijn hun straffen volgens hun denkwijze enzo, dus het kan gewoon? Hier slaat men vrouwen ook. En die kinderen spelen met speelgoedgeweren zoals hier in het westen, niets mis mee :p

Ook is het mogelijk dat dit gewoon allemaal verzonnen is. Bronnen, we willen bronnen zien! Liefst twitter, enz..

Zo, in het kort wat komen zal ongeveer...

Begin er vrij goed in te worden al zeg ik het zelf. Ik leer bij? Of mag het niet meer in dit topic?

• Like
Waarderingen: mat
Zal eerder iets zijn van 'de meerderheid wil het zo'.

Ook wel benieuwd op welke manier dit zal worden afgewimpeld.

Terug
Naar boven