Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Ann Yonan, wat een k*twij* als je afgaat op haar tweets. Maar goed Twitter is voor het grootste gedeelte ook een debielenplatform. Iedere hersenscheet moet gedeeld worden, hoe oninteressant ook.
Een voorbeeld van een Tweet van haar. Lada Gaga arriveert in Isral en die b*ch van een Yonan vindt het nodig om haar een raket op haar hoofd te wensen.
http://twitter.com/ann_yonan/status/510893973791993856
Voor de rest vooral anti Israel tweets en duidelijk anti USA gericht. Misschien een leuk vrouwtje voor jou, Broto.
Twitter is gelijk real life world, 90 r**ards en 10 ok.
Ik citeer voornamelijk van shaamnieuws, shami witness, ostaeyen, brown moses en hun retweets. Van de 500 tweets dat ik tegenkom, selecteer ik een 30 tal. Af en toe sijpelt er stront door, maar kvind dat ik ze nogal beperkt houdt.
Anti usa en anti israel? Sweet jesus. Ma zone combi trekt meestal hardcore moslimas aan of extreem linkse commie wijven. Beiden annoying as phuck.
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Broto heeft misschien een aparte mening, maar hij post wel de leukste shit om te lezen. Of het allemaal waar is laat ik maar even erbuiten.
De hoerendiscussie heb ik maar overgeslagen, gaat nergens over.
Broto, wat vind jij dan dat er had moeten gebeuren? Na al dat geweld in Syrie en Irak had niemand van buitenaf moeten ingrijpen?
Ik heb niet echt een mening die onderbouwd is omdat ik er nog te weinig van af weet, maar wat zou er gebeuren als we de grenzen van Irak en Syrie zo verdedigen dat de extremisten binnen de landsgrenzen blijven en ze verder allemaal maar in hun sop laten gaarkoken?
IS wint nu toevallig de strijd van Assad en de andere rebellengroepen, maar dat had net zo goed een andere rebellengroep kunnen zijn. IS lijkt mij wel de groep te zijn met de meeste structuur en een duidelijk beleid. Zelf ben ik het daarmee oneens, maar met een andere groep aan de macht wordt het misschien nog een grotere bende.
De manier waarop (met geweld) is afgrijselijk en daarom moeten ze wel een halt toe worden geroepen, maar wat gebeurt er als IS is verslagen? Wie zorgt er dan voor dat het land een goed begeleide maatschappij heeft waar je vredig kan wonen?
Ik denk dat IS nooit verder zal geraken dan het huidige irak, syrie en jordanie. Ik steun hun opmars zolang ze door de meerderheid van sunni gesteund worden.
Noord-oost syrie zit het vol met koerden en zuid-irak vol met sjitten. Tot daar moeten ze stoppen met oprukken. Hen beschermen tegen de verdere oprukking van IS vind ik een must.
Dit zal zo jaren duren todat er een bestand komt en een politieke uitweg, nl een land voor isis, 1 voor sjitten en 1 voor koerden. Op lange termijn zie ik dat wel gebeuren.
Amerikas plan nu is: grondstroom van isis kapotmaken door met de stammenleiders te onderhandelen. Dit heeft obama vaak gezegd in zn persconferenties over isis.
Amerikas tactiek kan ook lukken, maar ik hoop van niet

Als isis valt en sunnis blij zijn met hun leven, dan gaat het business as usual worden in irak. En geen flauw idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Laatst bewerkt: