AndroidHealthClinic

IS: nasleep

-

Laatst bewerkt:
Aan epische foto's geen gebrek vandaag.

http://www.dailymail.co.uk/news/art...er-warns-airstrikes-not-defeat-jihadists.html

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

8xl9o4.jpg

"Ik kom uit Nederland en ben hier om voor de Koerdische zaak te strijden", zegt een in legerkleding gestoken man. Hij noemt zich Ron. Ron is een van de leden van de Nederlandse tak van motorclub No Surrender, die in Noord-Irak met een Koerdische eenheid vechten tegen IS.
"Koerden worden al lang onderdrukt. Nu je ook hoort over moorden, kan ik niet thuis op de bank blijven zitten", zegt Ron tegen een lokaal Iraaks tv-station. Hij staat de zender gedeeltelijk in het Engels en gedeeltelijk in het Nederlands te woord.

Verslagen

De man draagt een vuurwapen en zegt een militaire achtergrond te hebben. "Ik ben in meerdere gebieden geweest met dit soort omstandigheden."
Hoe lang hij blijft, is "niet belangrijk", zegt hij. "Maar in elk geval tot IS is verslagen en dit gebied weer in Koerdische handen is."
Volgens de voorman van No Surrender in Nederland vechten op dit moment drie leden van zijn club in Irak.
nos.nl

Brotoscience is opvallend stil nu IS voor de eerste keer op hun bek gaat.

is putin nou nog steeds bezig in iran

wanneer grijpt bush nou eens in?!

ben blij dat ik nooit de krant lees, alleen maar vervelend nieuws

Ja, er was internationale druk om de meisjes te vinden. Hoe hebben nigerianen dat gedaan? Door bommen te droppen op boko haram of met hen juist te praten? :)

Nigeria heeft meer gedaan om de meisjes te vinden, ze hebben ook tot een staakt het vuren kunnen komen.

Mss kan dat ook bij isis, maar obongo wil bloed zien :)

Je kan toch met IS niet onderhandelen, als je wilt dat ze zich terugtrekken uit het hele gebied en zij juist alles willen innemen.
Of zie jij een structurele oplossing?

Je moet onderhandelingen wel een kans geven eerst. Wat ze moeten onderhandelen en hoe is niet aan mij (en ons) besteed. Het is wel zo dat irak en obama hen geen kansen hebben gegeven maar direct behandeld als terroristen die verdelgd moeten worden.

Je moet onderhandelingen wel een kans geven eerst. Wat ze moeten onderhandelen en hoe is niet aan mij (en ons) besteed. Het is wel zo dat irak en obama hen geen kansen hebben gegeven maar direct behandeld als terroristen die verdelgd moeten worden.

Wanneer had dat moeten gebeuren?

Nu kan dat ook.
Gisteren kon het ook.
Ook op 30 september. En 16 september was ook goe

Waarover valt er dan te onderhandelen?

Was toch ook zo'n gedoe met de ouders van Foley?
Die wilde onderhandelen maar mocht niet van U.S. government. :roflol:

Het zijn dan ook gewoon terroristen, wanneer dringt dat nou eens tot je door? IS hoeft geen kans gegeven te worden, daarmee geef je ze legitimiteit die ze niet verdienen. Ze verdienen de dood, meer niet.

Iedereen is terrorist, behalve als je aan de ''goede'' kant staat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd.
Na jarenlang ''terrorisme'' propageren, gaat het toch niks meer uitmaken wat ik zeg.

“But the most brilliant propagandist technique will yield no success unless one fundamental principle is borne in mind constantly and with unflagging attention. It must confine itself to a few points and repeat them over and over. Here, as so often in this world, persistence is the first and most important requirement for success.”
― Adolf Hitler

Terug
Naar boven