MuscleMeat

IS: nasleep

IS strikes again

14e5mpz.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Idd.
Na jarenlang ''terrorisme'' propageren, gaat het toch niks meer uitmaken wat ik zeg.

But the most brilliant propagandist technique will yield no success unless one fundamental principle is borne in mind constantly and with unflagging attention. It must confine itself to a few points and repeat them over and over. Here, as so often in this world, persistence is the first and most important requirement for success.
Adolf Hitler

Ik dacht dat Hitler Duits sprak

Cliffs? Die gast brabbelt nogal veel in het Arabisch en gebruikt verder termen die alleen een hardcore moslim waarschijnlijk zal begrijpen.

dit zijn volgens mij de enige die ik zo hoorde in t filmpje, de rest is wel vrij goed te begrijpen;

• jamaat -> a gathering or congregation; place of gathering ; (or a certain community)
  • murtaddeen -> murtadeen is plural for Murtad. Murtad is the one who has embraced Islam be has left the folds of Islam due to something that they believe, action or verbally.
  • (people of) bidaa -> is een islamitische term die "innovatie in geloof of aanbidding" betekent. Taalkundig gezien betekent bid'ah "iets nieuws", "een nieuwigheid". Vanuit islamitisch oogpunt refereert de term aan religieuze innovatie, praktijken van geloof die niet door de profeet Mohammed voorgeschreven zijn.

dit zijn volgens mij de enige die ik zo hoorde in t filmpje, de rest is wel vrij goed te begrijpen;

• jamaat -> a gathering or congregation; place of gathering ; (or a certain community)
  • murtaddeen -> murtadeen is plural for Murtad. Murtad is the one who has embraced Islam be has left the folds of Islam due to something that they believe, action or verbally.
  • (people of) bidaa -> is een islamitische term die "innovatie in geloof of aanbidding" betekent. Taalkundig gezien betekent bid'ah "iets nieuws", "een nieuwigheid". Vanuit islamitisch oogpunt refereert de term aan religieuze innovatie, praktijken van geloof die niet door de profeet Mohammed voorgeschreven zijn.

Thanks, maar erg duidelijk is hij nog niet in ieder geval.

En die 500 dan ?

Boy, 17, crucified for three days after ISIS militants accuse him of being paid to take photographs of the terror group's HQ
http://www.dailymail.co.uk/news/art...ccuse-paid-photographs-terror-group-s-hq.html

Thanks, een vuile spion dus!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Says he had been paid 500 Turkish lira for photographs of military bases

Vraag is hoe Turkije zal reageren op de Amerikaanse zet. Het land weigerde zijn grens met de stad open te stellen om zo Kobani over land te bevoorraden. Turkije steunt weliswaar de strijd tegen IS, maar blijft erg wantrouwig wanneer het gaat om de bewapening van de Koerden. De bevolkingsgroep streeft met de PKK al decennialang op gewelddadige wijze naar onafhankelijkheid in het zuidoosten van Turkije.

Ook de PKK is een terroristische organisatie, zei de Turkse president Erdogan aan de lokale media. Het is fout van de VS een bondgenoot van ons - om openlijk steun aan te kondigen aan de groep.

Een officier van het Amerikaanse leger verdedigt de actie: We begrijpen de gevoeligheid van Turkije met betrekking tot verschillende bevolkingsgroepen in de streek, waaronder de Koeren. Maar we geloven er sterk in dat de VS en Turkije met IS een gemeenschappelijke vijand tegenover zich hebben. Die moet zo snel en zo efficint mogelijk worden aangepakt.

Arrogante yankees.

Erdogan kan beter zijn idiote bek houden.

Yes, da 2de zocht ik al langer. Da ga ik op mn usb zette en blaste op me mercedes. Takbir!

http://online.wsj.com/articles/us-a...to-besieged-syrian-kurds-in-kobani-1413761080

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

http://www.ibtimes.co.uk/isis-terror-group-release-images-teenager-crucified-apostasy-1470678

The militant group accused the teenager of taking photographs of the terror group's headquarters in Syria. It's claimed the boy was caught receiving 500 Turkish lira for every photograph he took of the Islamic State military base.

The graphic images show the battered and bloodstained body of the unnamed boy strapped to a cross, with a handwritten placard hanging around his neck, accusing him of apostasy.

Terug
Naar boven